Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Fight Club

<< < (11/158) > >>

Thurber:
SO oli pystyssä kai 10+ vuotta? Se oli oman aikansa tuotos ja ei ole tulossa takaisin. Tällaiset foorumit muutenkin ovat vähän menneisyyttä, nykyään puhutaan enemmän jossain whatsapp ryhmissä tai Discordeissa. En ole itse missään turskaryhmässä jäsen en tiedä onko sellaista.

Kun aloitin harrastuksen niin koitin tavata joitain hupakkoja ihan foorumin perusteela ja rapsaketjuun kirjoittaminen oli ikäänkuin kiva lisä tapaamiselle. Vähän niinkuin lovi vyöhön tai sängynpäätyyn. Ninni, Eve Eden, JennySnow, olihan noita. Mutta ei se ollut tärkeää, semmonen pieni mauste.

Noin muuten en tajua miksi kukaan haluaa täällä puhua politiikkaa tai pelata jotain sanapelejä, tai muuten vain riidellä. Minulle foorumi on harrastuksen apuväline, ei itse asia. Olen kirjoittanut rapsoja joista toivottavasti on ollut muille turskille apua, lukenut rapsoja jotka vaikuttavat siihen ketä yritän tavata, ja myös yhden loistavan uuden tytön (IlonaTequila) jo löytänyt tätä kautta.

Voiko tai kannattaako enempää toivoa?

Vieras0043:
Futisforumilla on just nyt 1739 henkeä paikalla, että kyllä foorumeille ihan kysyntää näyttäis olevan. Miksei sitten maksullisesta seksistäkin kertovalla.

Vieras0068:
^
Tottakai foorumeilla on kysyntää ja varsinkin tämän tyylisillä🙂. Whatsuppi ryhmät taitaa olla jotain ihan muuta sitten😁

Vieras0043:
Haluaisinko käydä jotain whatsapp keskusteluita muiden äijien kanssa? En todellakaan ;D

Thurber:
Et varmaan mutta vanha internet ja foorumit ovat väistymässä, nuoret tekevät kaiken kännykällä ja appseilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta