Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
Vieras0240:
Feministi antaa painetta muille naisille: "naisista on mihin vaan, nyt menet Pirkko ja näytät niille" "Mutku en mä haluu. Mä haluun kattoo olkkarin lattialla temppareita samalla ku Pera hieroo mun hartioita" "sä pilaat naisten maineen, just tollasten takia naisten asema on mitä on. Häpeä!"
Vieras0198:
--- Lainaus käyttäjältä: Tonava - Kesäkuu 01, 2021, 08:43:06 ---Minä olen sitä mieltä, että miesvihakin pitäisi kitkeä. Anyone else?
--- Lainaus päättyy ---
"Miesviha": Se kun esim Selviytyvät Suomi tv-ohjelmassa naiset liittoutuivat miestä vastaan ja äänestivät tämän ulos.
Naisviha: Miehet syrjivät, vähättelevät, ahdistelevat, raiskaavat ja murhaavat naisia.
"Miesvihaa" ei rakenteellisesti ole olemassa yhteiskunnassa, sillä naisviha ilmiönä kuvaa juuri sitä, että miehet ovat vallassa ja naisiin ja naisellisiin piirteisiin liitetään negatiivisia ajatuksia. Valta-asemassa olevaa ei voida syrjiä. Toki katkeruutta voi esiintyä syrjityllä yksilöllä, mutta koska katkeruus on syntynyt nimenomaan syrjinnästä, keskustelu pitää suunnata alkuperäiseen ongelmaan. Eli tuo "Entäs miesviha?!?" ei ole oikein validi argumentti. Jos olet kiinnostunut miesten asemasta tasan tarkkaan vain silloin, kun naisviha tulee puheeksi, niin kyseenalaistan oletko asiasta ylipäätään kiinnostunut.
Vieras0342:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Kesäkuu 01, 2021, 10:25:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tonava - Kesäkuu 01, 2021, 08:43:06 ---Minä olen sitä mieltä, että miesvihakin pitäisi kitkeä. Anyone else?
--- Lainaus päättyy ---
Amen to that :-*
Hese69, meidän prinsessa ruusuinen on ollut tässä kyllä suunnannäyttäjä ja perusti tänne saitille ketjun - miesten metoo
Vaari tietysti umpijurrissa, maanantaina iltana luki ketjun - miehet meloo
Muuuuutta, nainen on yksinkertainen otus ja helppo pitää kurissa!
--- Lainaus päättyy ---
Taasko se hissipoika tällä pillittää, Hese ,yhy yhy, miksi jätit minut yksin bingoon mummojen kanssa. Miksi, miksi, kerro Hese? Sellaista on elämä. Toiset jää bingoon, toiset menee salille bingon jälkeen. :weightlifting:
Niina K. Yritäpäs nyt käyttäytyä, ettei Hese-pappaa häiritä sinun koomailujesi takia.
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: NiinaK - Kesäkuu 01, 2021, 10:44:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tonava - Kesäkuu 01, 2021, 08:43:06 ---Naisviha: Miehet syrjivät, vähättelevät, ahdistelevat, raiskaavat ja murhaavat naisia.
--- Lainaus päättyy ---
Naiset nujertaa (tai yrittää nujertaa) henkisesti ja sitten ku oot vahva ja itsenäinen mies etkä lähde siihen mukaan, niin viimeinen oljenkorsi on syyttää naisvihasta
--- Lainaus päättyy ---
Vieras0198:
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Kesäkuu 01, 2021, 11:09:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: NiinaK - Kesäkuu 01, 2021, 10:44:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tonava - Kesäkuu 01, 2021, 08:43:06 ---Naisviha: Miehet syrjivät, vähättelevät, ahdistelevat, raiskaavat ja murhaavat naisia.
--- Lainaus päättyy ---
Naiset nujertaa (tai yrittää nujertaa) henkisesti ja sitten ku oot vahva ja itsenäinen mies etkä lähde siihen mukaan, niin viimeinen oljenkorsi on syyttää naisvihasta
--- Lainaus päättyy ---
Sinun teksteistäsi huomaa, ettet oikein osaa kirjoittaa etkä usein edes ymmärrä muiden kommentteja ja vastailet niihin silti. Aivan kuten taas tämäkin pläjäyksesi.
--- Lainaus päättyy ---
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta