Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Tammikuu 03, 2021, 23:56:47 ---Ei mulla sitä enää ole missään tallessa, mr. aivokapasiteetti.
Pointtihan tässä nyt kuitenkin oli, että teet juuri sitä mitä väität muka olevasi tekemättä, kuten julkisemasi oma viestisi selkeästi osoittaa.
--- Lainaus päättyy ---
Voi vittu mikä pelle.
Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin, öitä paskahousu
Tietenkin mä teen teille mutanteille kaikki koiruudet ja kannattaa muistaa että olen umpi kyrpä.
thorath:
--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Tammikuu 03, 2021, 23:41:35 ---Niin oman viestisi julkaisit, ja siinä nähdään sun aivokapasiteetti.
--- Lainaus päättyy ---
Saadut reput rinnastetaan yksityisviesteihin ja niitä ei saa julkaista foorumilla.
Saatuja repuja ei tietääkseni saa myöskään itse poistettua.
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: thorath - Tammikuu 04, 2021, 00:01:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Tammikuu 03, 2021, 23:41:35 ---Niin oman viestisi julkaisit, ja siinä nähdään sun aivokapasiteetti.
--- Lainaus päättyy ---
Saadut reput rinnastetaan yksityisviesteihin ja niitä ei saa julkaista foorumilla.
Saatuja repuja ei tietääkseni saa myöskään itse poistettua.
--- Lainaus päättyy ---
Annetut näkee myös.
Mutta tosiaan. Hyvä että jollakin on aivokapasiteettia.
Kiitos tästä.
Azazello:
Kuka niin on sanonut että reput rinnastetaan yksityisviesteihin ;D
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Tammikuu 04, 2021, 00:12:24 ---Kuka niin on sanonut että reput rinnastetaan yksityisviesteihin ;D
--- Lainaus päättyy ---
Thorath...voi vittu mä olen kännissä.
Olen julkaissut repuja, ainakin sexworkin aikana, ne hulluimmat laitoin muiden pällisteltäväksi pari kertaa.
Tänään lähinnä halusin tuoda munattomuuden julki.
Hulluimmat privat lähetän suoraan modelle niin tietää missä mennään.
Koska nää on tällaisia saatanan limaisia sluibailijoita jotka kiistää kaiken. Vaikka olis valokuva siitä että on kulli kourassa niin vielä ne sanoo että ei ole.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta