Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
Villerius:
^
Ei ole mitään osaan ottamisen tarvetta. On lähinnä surkuhupaisaa seurata.
Minullakin on korkki auki tämän tästä, mutta kun känni alkaa tulemaan päälle tajuan sentään laittaa tän toosan kiinni. ;D
Vieras0342:
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Lokakuu 31, 2020, 08:36:08 ---^
Ei ole mitään osaan ottamisen tarvetta. On lähinnä surkuhupaisaa seurata.
Minullakin on korkki auki tämän tästä, mutta kun känni alkaa tulemaan päälle tajuan sentään laittaa tän toosan kiinni. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä. Viina on viisasten juoma! Alkolukko Lprwomanin tiedonkylväjään olisi paikalla ;D
Aurora Mature:
Miten se oli? Jos ei ole mitään asiapitoista sanottavaa, sanotaan että korkki kiinni.
Ihan miten vaan mussukat, teidän mielipiteenne on mielenkiintoinen, muttei kosketa minua. Entä jos olen 3 promillen kännissä, entä jos olet vetänyt viisi viivaa, polttanut pahinta pössyä, napsinut narkin lailla pillereitä? Ehkä olen skitsofreenikko, poden vakavaa paniikkihäiriötä tai ihan mitä vaan.
Mulle sopii, väittäkää mitä vaan. Olette mielenkiintoisia.
herra48:
^Jotenkin sain tuossa taannoin sen käsityksen että päätit häipyä saitilta. Näin ei ikävä kyllä tainnut käydä. Kaikkea se lonkero teettää
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Marraskuu 02, 2020, 20:44:46 ---Miten se oli? Jos ei ole mitään asiapitoista sanottavaa, sanotaan että korkki kiinni.
--- Lainaus päättyy ---
Päin vastoin, pidä korkki auki vaan visusti, se lisää kummasti uskottavuutta. Vielä, kun itselläsi ei enää ollut mitään sanottavaa, aavistelin allekirjoittaneen ikävöineen sinua. Johon vastasinkin.
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Marraskuu 02, 2020, 20:44:46 ---Ihan miten vaan mussukat, teidän mielipiteenne on mielenkiintoinen, muttei kosketa minua.
--- Lainaus päättyy ---
Toki koskettaa, et muuten palaisi asiaan jatkuvalla syötöllä. ;)
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Marraskuu 02, 2020, 20:44:46 --- Entä jos olen 3 promillen kännissä, entä jos olet vetänyt viisi viivaa, polttanut pahinta pössyä, napsinut narkin lailla pillereitä? Ehkä olen skitsofreenikko, poden vakavaa paniikkihäiriötä tai ihan mitä vaan.
--- Lainaus päättyy ---
Entä jos lehmät lentää ja entä jos ne ei lennä. Nämä entä jos kysymykset ovat ehdollisia ja ne ovat perin turhanpäiväisiä.
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Marraskuu 02, 2020, 20:44:46 ---Mulle sopii, väittäkää mitä vaan. Olette mielenkiintoisia.
--- Lainaus päättyy ---
Ei tunnu sopivan, koska aina uudelleen tulet takaisin samoin teesein hetkeksi ja varsinkin silloin kun on tylsää.
Sinä et ole sen enempää mielenkiinoinen kuin kukaan muukaan foorumilla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta