Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä harmitti tänään ?  (Luettu 179276 kertaa)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #680 : Lokakuu 09, 2020, 15:25:56 »
^Juu, ei toimi enää. Vielä keväällä suojamaski naamalla sai aikaan mukavan väistöliikeen ja useamman kerran allekirjoittaneen pyydettiin pitämään välimatkaa. 

Puhu kovaan ääneen tulit juuri Vaasasta, ja olet tulossa koronatestistä, joka suurella todennäkäisyydellä on positiivinen.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 09, 2020, 15:29:13 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #681 : Lokakuu 09, 2020, 15:36:31 »
Minä kohtasin eilen kaupassa maistiaisten myyjän, joka hirveästi yritti minulle tyrkyttää maistiaista.

Sanoin hänelle, että "ei kiitos, kun minulla on tämä maski naamalla, niin en nyt voi pistää mitään suuhuni".

Hän vastasi, että "kyllä täällä monet syövät maistiaisia vaikka on maski päällä, voit ottaa maskin pois naamalta siksi aikaa kun maistat".

Tuli paha mieli.
Eläkkeellä.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #682 : Lokakuu 09, 2020, 20:48:40 »
Korona....
Se, kun tuntuu peruuttavan eri tilaisuuksia, mihin tuli työn vuoksi ilmoitauduttua. Viimeksi tänään tuli ilmoitus, yhdestä Helsingissä pidettävän tilaisuuden peruuttamisesta. :(


 
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #683 : Lokakuu 09, 2020, 21:07:59 »
Kaveri kirjoitti facebookkiin fiktiivisen tarinan omasta homoseksuaalisuudestaan jossa ei sanonut mitään loukkaavaa ketään muuta ihmistä kohtaan kuin itseään. Kirjoitus oli selvästi tehty komediaksi ja tarkoitus oli tuottaa iloa. Facebook poisti kirjoituksen.

Vitutti niin että kirjoitin tarinan jossa ratsastan fasaanilla ja minulla on kymmenen pientä n e e k e r i p o i k a a orjana. Facebook on antanut kirjoitukseni olla.
Onko kyse "maineesta" eli asiallinen tyyppi kun tekee ekan hahahaha kännipostauksen niin se ruoskitaan ruotuun ja Lifti saa vittu nussia apinaa perseeseen ja laittaa kuvia facebookkiin niin jengi on hehe, siisti photosoppaus. Viikko sitten kirjoitin että panin "vahingossa" miestä perseeseen ja annoin sille 50€ ja mun kaveri ei tyyliin saa sanoa I'm gay.

Vedän huomenna laskuhumalassa kaiken mitä sairaimman paskan mun pääni syöttää faceen ja luultavasti mitään muuta ei tapahdu kuin se että mun sisko soittaa ja sanoo " muista olla selvinpäin viimeistään maanantaina klo 14 koska kolme pikkopoikaa haluaa että eno on koko illan hirnuva hevonen"

Jos totta puhutaan niin mikään ei ole parempaa kuin se että saan olla ma - ke pikkupoikien kanssa oma hullu itseni. Sekin tylsä aika koittaa että en saa hirnua tai olla hurja yksisilmäinen merirosvoprinsessa vaan pitää istua pari tuntia hiljaa ja katsella jotain tylsää judokilpailua.
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #684 : Lokakuu 09, 2020, 21:51:09 »
Eikä siellä oikeasti ole kolmea pikkupoikaa vaan kaksi pikkupoikaa ja yksi pikkutyttö. Mä haluaisin edes kerran olla se prinsessa jota kehutaan kauniiksi ja jonka hiuksia harjataan. Voi vittu tätä elämää!

No, mä saan kuitenkin olla se hevonen. Ja hirnua!
Why so fragile?

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6816
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #685 : Lokakuu 28, 2020, 18:42:32 »
Vedin lipat fillarilla pimeessä, sateen ja lehtien liukastamalla tiellä. Ai v***u.  >:(

Tarvisi näköjään jonkun peffasuojan tai persekypärän.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2356
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #686 : Lokakuu 28, 2020, 20:08:56 »
Vedin lipat fillarilla pimeessä, sateen ja lehtien liukastamalla tiellä. Ai v***u.  >:(

Tarvisi näköjään jonkun peffasuojan tai persekypärän.

Auts, toivottavasti ei käynyt pahasti! Joskus itse kaatuneena olen ollut erittäin kiitollinen omasta takaa olevista pehmusteista 🤭🙈
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2020, 20:13:34 kirjoittanut Pimu »
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #687 : Lokakuu 28, 2020, 22:50:41 »
Vähän fillarointiin liittyy tämäkin. Harmittaa, että vastuuttomat vanhemmat päästävät lapsensa illalla ulos täysin valottomilla fillareilla ja vailla mitään heijastimia :-[ Kaipa niitä pikku millabriittoja ja janipettereitä on sit niin helppoa tehdä panemalla, ettei entisistä väliä ::) Omat menneen rakkauden hedelmät kyllä loistaa pimeässä pikemmin joulukuusena kuin mattamustana möykkynä. Koska meinasin panna nyt ja jatkossa ihan vain huvikseni :P

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #688 : Lokakuu 28, 2020, 23:54:03 »
Juventuksen Barcaa vastaan kolme saman pelaajan tekemää paitsion vuoksi hylättyä maalia eli hattutemppu from Hell, punainen kortti ja Messin onnistunut pilkku. Ei vittu!
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #689 : Lokakuu 29, 2020, 02:06:03 »
Se että vaikka venyttelenkin säännöllisesti niin minusta ei vain tule notkeaa.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5346
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #690 : Lokakuu 29, 2020, 06:50:52 »
Mulla on sellainen anonyymi sähköpostiosoite jota olen käyttänyt alan toimintoihin. Olen ilmeisesti joskus myös käyttänyt sitä arveluttavaan yhteystietoon koska joitakin viikkoja sitten sain siihen osoitteeseen maileja naisilta jotka kertoivat useinkin murteellisella suomella että haluavat minulta munaa tai yhteistä tulevaisuutta tai muuta vastaavaa. Olivat myös liittäneet sähköpostiin valokuvia "itsestään". No enhän minä niihin vastaillut kun epäilin huijausta.

Tällaisia maileja tuli lähes päivittäin mutta nyt ne ovat loppuneet. Harmittaa sikäli että niitä kuvia oli mukava katsella samalla kun hörpin aamukahvia. Olivat todella kauniita naisia, osalla oikein hyvät tissit lisäksi. Ehkä he olivat jopa tosissaan mutta menettivät uskonsa suhteeni kun en ikinä vastannut.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11392
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #691 : Lokakuu 29, 2020, 07:21:00 »
^
Mulla vähä samankaltainen kokemus.
Mä en tosin saa kuvia meiliin mutta snäppiin tulee sillon tällön. Kivoi kuvii ei siinä valittamista. Saa mukavan breikin kiireiseen päivään...;D

Kerran muuten kysyin hintaa niin neito sano että 40e tunti jos heti tuun. Etukäteen ois pitäny maksaa. Muistin sitten äidin opetukset ettei etukäteen neidoille maksella niinpä kiittelin neitoa ajasta ja tyydyin kuviin.  :)
Amator

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15335
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #692 : Lokakuu 29, 2020, 08:31:53 »
Se, että jotkun jaksavat suoltaa paskaa sellaisita palveluntarjoajista, joilla ei ole edes käynyt.
 :o
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #693 : Lokakuu 29, 2020, 09:49:03 »
Se, että jotkun jaksavat suoltaa paskaa sellaisita palveluntarjoajista, joilla ei ole edes käynyt.
 :o

Mitä täällä nyt taas tapahtuu. Onko En oo Legion taas päässyt hörhölästä ja aktivoitunut.
Why so fragile?

Poissa Pitkänlinjan_turska

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #694 : Lokakuu 29, 2020, 10:27:51 »
Tänään otti päähän auto, jossa palaa mooottorihäiriö valo, tietää rahanmenoa turhuuteen.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #695 : Lokakuu 31, 2020, 08:27:44 »
Joku ihmeen pyhäinpäivä. Ihmettelinkin miten Prisman parkkiksella on niin tyhjää eikä ovi aukene.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #696 : Lokakuu 31, 2020, 10:31:54 »
Joku ihmeen pyhäinpäivä. Ihmettelinkin miten Prisman parkkiksella on niin tyhjää eikä ovi aukene.

Oisko pimeetä pulloo myydä?
Why so fragile?

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #697 : Lokakuu 31, 2020, 10:51:15 »
Joku ihmeen pyhäinpäivä. Ihmettelinkin miten Prisman parkkiksella on niin tyhjää eikä ovi aukene.

Oisko pimeetä pulloo myydä?

No, on mulla tossa pari vissy pulloa. Voin laittaa ne mustaan jätesäkkiin, niin ne on silloin pimeessä. Saat kyllä tulla hakemaan.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5184
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #698 : Lokakuu 31, 2020, 16:15:57 »
Olis ollut kiva tänään vähän juhlia. Tai saunoa kavereiden kanssa. Mutta koska koiraani ei tällä hetkellä voi jättää yhtään yksin, niin täällä me sitten ollaan kotona kahdestaan.

Yleensä ei haittaa. Hänhän on ihan parasta seuraa. Tänään vaan huomasin kaipaavani jotain muuta 😏
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6816
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #699 : Marraskuu 01, 2020, 17:38:48 »
Tuntuu että joka paikassa lojuu käytettyjä kasvomaskeja.
Pörrö on aina plussaa