^Tottakai päästään;D
Uutiset:
Olisi ollut mukava käydä Saksanmaalla pitkästä aikaa ja tällä kertaa tutustua kulttuuriin hieman laveammin. Noh... Tilanne on mikä on ja toivotaan tilanteen normalisoituvan.
Waterman2


Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras1703




Huikea tyyppi
Vieras0043




Huikea tyyppi
Waterman2


Näyttää hyvää esimerkkiä
Ja eikun toista aaltoa odottamaan. Jos Kinkyt jatkavat samaan malliin villieläinten syöntiä kuin ennen, tämä epidemia tuskin jää ainoaksi.
Vieras0068





Rakastajien aatelia
Vieras0068





Rakastajien aatelia
Loman jälkeinen väsymys taas iskenyt, ei huvita taas mikään
Loman jälkeinen väsymys taas iskenyt, ei huvita taas mikään
Lomat on aina vähän rankkoja. Menee muutama työpäivä palautua🙂

Vieras0217





Rakastajien aatelia
Kakkatauti.

Vieras0043




Huikea tyyppi

Vieras0164



Nauttii muiden arvostusta
Vieras0068





Rakastajien aatelia