Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä harmitti tänään ?  (Luettu 179147 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15333
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #340 : Helmikuu 15, 2020, 20:04:50 »
^
Kaikki ei ymmärrä, kuten huomaat.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #341 : Helmikuu 15, 2020, 20:34:00 »
Joo, moikkaaminen harmittaa aina. Ykskin naapuri sanoo aina moi kun sen rapussa nään ja tänään meinasin saada sydärin kun Tokmannilla myyjä moikkas, siis ei kassa vaan joku ihan randomhyllyttäjä.
Naapurin pissaLiisa oli kävelly kadulla ja joku oli sanonu Moi! ja antanut ruusun. Siis tä. Ja ei kuulemma ollu ees poka.

Poissa Miuke

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 45
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #342 : Helmikuu 16, 2020, 06:15:21 »
Pienet on murheet jos moikkailu on pahinta mitä tässä skenessä voi vastaan tulla ;D

Mä en ollut yksin tilanteessa, asiakas kutsui mua miukeksi ja sanoi että mua ei oo näkynyt pitkiin aikoihin. Näitä juttuja on kiva selitellä  ihmiselle, joka ei miukesta tiedä mitään. Jouduin kuitenkin nyt tälle mun ystävälle kertomaan mitä teen, viime kesän lopulla toinen asiakas tuli kysymään multa olenko Miuke, kun olin saman ystävän seurassa.
Helsinki 9.-11.11. ❤️

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15333
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #343 : Helmikuu 16, 2020, 07:48:19 »
^
Niin DeeDeen mielestä toi murhe on tosi pieni...
Ei miun mielestäni ole kovinkaan pieni. Koko homman juonihan on siinä, että oma yksityisyys säilyy. Tilanne on toinen, jos asiasta on sovittu, että moikkaaminen on ok.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11392
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #344 : Helmikuu 16, 2020, 08:15:01 »
...
Mä en ollut yksin tilanteessa, asiakas kutsui mua miukeksi ja sanoi että mua ei oo näkynyt pitkiin aikoihin. Näitä juttuja on kiva selitellä  ihmiselle, joka ei miukesta tiedä mitään. Jouduin kuitenkin nyt tälle mun ystävälle kertomaan mitä teen, viime kesän lopulla toinen asiakas tuli kysymään multa olenko Miuke, kun olin saman ystävän seurassa.

Oi, toi on kyllä ihan pepusta!! Tosi kurja tilanne.. :-\ 
Amator

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #345 : Helmikuu 16, 2020, 08:52:06 »
Ihan vain uteliaisuudesta kyselisin DeeDeeltä ja M.U.Tiaiselta, että miltä tilanne tuntuisi toisinpäin? Olette vaikka pomon tai naapurin kanssa jutttelemassa kaupassa kun se viime kuun hupakko liittyy keskusteluun ja kysyy koska tulette taas ostamaan pillua? Itsestäni ei todellakaan tuntuisi kivalta, enkä siksi pidä Miukenkaan murheita vähäpätöisinä.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #346 : Helmikuu 16, 2020, 09:36:21 »
^
Puhumattakaan jos pomon ja naapurin tilalle laittaa vaimon, niin voi alkaa kainalot hikoilemaan.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15333
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #347 : Helmikuu 16, 2020, 09:44:39 »
^
^^
Niin eihän se nyt niin kamalaa ole ei... ;D
Vittu mitä touhua taas...
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #348 : Helmikuu 17, 2020, 14:37:17 »
Se, että ulkolaisella palveluntarjoajalla ei ole mahdollisuutta puolustautua perättömiä paskapuheita vastaan vaan asiakkaan tai "asiakkaan" tarina jää aina lopulliseksi totuudeksi.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15333
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #349 : Helmikuu 17, 2020, 14:47:41 »
^
Miksi ei ole? Jos tarkoitat tätä foorumia niin minun ymmärtääkseni tänne voi myös ulkomaalaiset tytöt rekisteröityä.
Ja näin ollen myös puolustautumaan.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #350 : Helmikuu 17, 2020, 17:13:59 »
Ihan vain uteliaisuudesta kyselisin DeeDeeltä ja M.U.Tiaiselta, että miltä tilanne tuntuisi toisinpäin? Olette vaikka pomon tai naapurin kanssa jutttelemassa kaupassa kun se viime kuun hupakko liittyy keskusteluun ja kysyy koska tulette taas ostamaan pillua? Itsestäni ei todellakaan tuntuisi kivalta, enkä siksi pidä Miukenkaan murheita vähäpätöisinä.
On moikattu ja saa moikata vastedeskin. Saa ihan mukavalle tuulellekin. Pannan löysäämistä suosittelen siellä ja täällä.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 17, 2020, 17:16:42 kirjoittanut DeeDee »

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #351 : Helmikuu 17, 2020, 17:35:04 »
Pienet on murheet jos moikkailu on pahinta mitä tässä skenessä voi vastaan tulla ;D

Mä en ollut yksin tilanteessa, asiakas kutsui mua miukeksi ja sanoi että mua ei oo näkynyt pitkiin aikoihin. Näitä juttuja on kiva selitellä  ihmiselle, joka ei miukesta tiedä mitään. Jouduin kuitenkin nyt tälle mun ystävälle kertomaan mitä teen, viime kesän lopulla toinen asiakas tuli kysymään multa olenko Miuke, kun olin saman ystävän seurassa.
Nyt vasta huomasin tämän postauksesi ja tietenkin olen sitä mieltä ettei asiakas ole toiminut oikein vaan helvetin väärin. My bad.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #352 : Helmikuu 17, 2020, 18:32:03 »
No nyt lähti Nimarakin pois täältä :(

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #353 : Helmikuu 17, 2020, 18:32:12 »
Miuke, toi on todella ärsyttävää käytöstä. Ei todellakaan tarvitse mullekaan asiakkaiden mitään moita tulla sanomaan, olin sitten yksin liikkeellä tai seurassa.

Kerran yksi pölhökusti tuli kovaan ääneen hihkumaan mulle ollessani lounaalla ja sanoi vielä taiteilijanimeni, ei kai siinä mitään mutta kun mukanani oli täysin seksityöstä tietämätön siviilityökaverini. Sai tyyppi kuulla kunniansa sen jälkeen.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 17, 2020, 18:33:54 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #354 : Helmikuu 17, 2020, 18:44:16 »
No nyt lähti Nimarakin pois täältä :(
Harmi. Yksi järjen ääni pois ja jolla on ihan oikeasti jotain kerrottavaa.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #355 : Helmikuu 17, 2020, 18:47:22 »
No nyt lähti Nimarakin pois täältä :(
Harmi. Yksi järjen ääni pois ja jolla on ihan oikeasti jotain kerrottavaa.

Samaa mieltä..

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #356 : Helmikuu 17, 2020, 18:50:04 »
^ Jokainen täältä poistunut palveluntarjoaja on suuri menetys.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #357 : Helmikuu 17, 2020, 18:53:34 »
^On ja ei. Riippuu siitä kuinka on ottanut osaa foorumin keskusteluihin.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #358 : Helmikuu 17, 2020, 19:24:29 »
On moikattu ja saa moikata vastedeskin. Saa ihan mukavalle tuulellekin. Pannan löysäämistä suosittelen siellä ja täällä.

Tota noin... miltähän osin sun mielestä tässä oli panta liian kireällä?

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #359 : Helmikuu 17, 2020, 19:36:11 »
Tota noin...jos peliverkkarit repee moikkailusta niin pantaa olisi syytä löysätä.