Repukoiden kielto, voi saatanan perkeleen helvetti 🥃🥃. Pitää ottaa viinaa vaikka ei se oloa paranna 😖...
Uutiset:
^ Tämä ei varsinaisesti liity ketjun aiheeseen, mutta olen tässä useamman päivän luullut että Näykkiksen avatarissa kuvan alareunassa kurkistelee terska. Tänään näin kuvan puhelimen ruudulta tarpeeksi läheltä tajutakseni että se onkin kalju miehen pää. Hieno pää toki, ei siinä mitään.Ei ole niin isoa nuppia että olisi otoksen arvoinen. Ja sekös nyt ketuttaa
No sen vois sitten lisätä päivän harmituslistalle, ettei kyseessä ollutkaan kullinnuppi. 😔
^ Tämä ei varsinaisesti liity ketjun aiheeseen, mutta olen tässä useamman päivän luullut että Näykkiksen avatarissa kuvan alareunassa kurkistelee terska. Tänään näin kuvan puhelimen ruudulta tarpeeksi läheltä tajutakseni että se onkin kalju miehen pää. Hieno pää toki, ei siinä mitään.
No sen vois sitten lisätä päivän harmituslistalle, ettei kyseessä ollutkaan kullinnuppi. 😔
^ Eikös lääkäriliitto ole lääkärien etujärjestö? Mitä siitä nyt tulisi, jos maksavat asiakkaat päättäisivät lopettaa asiakkuuden?
Juhannuskalenteri lähestyy, mutta en vieläkään ole keksinyt aihetta kuvalle. Olen luvannut osallistua, joten jotain on pakko keksiä.
Juhannuskalenteri lähestyy, mutta en vieläkään ole keksinyt aihetta kuvalle. Olen luvannut osallistua, joten jotain on pakko keksiä.