Huomata et ihminen jota pidin mukavana on valehdellut 😏Hymiöstä päätelleen mukava muuttui
? 🤔Mutta ei ole mukavaa kun toinen esittää mukavaa ja puukottaa selkään heti kun ehtii 🥺
Uutiset:
Huomata et ihminen jota pidin mukavana on valehdellut 😏Hymiöstä päätelleen mukava muuttui
? 🤔
Turuntyttö

Rakastajien aatelia
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Letsmenoks

Rakastajien aatelia
Letsmenoks

Rakastajien aatelia
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Huomata et ihminen jota pidin mukavana on valehdellut 😏
Pimu

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Oli hieman huono päivä tänään ja äsken vähän itkin. Harmittaa siis monikin asia, mutta huomenna on päivä uusi
Pimu

MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Idiootti

Nauttii muiden arvostusta
Vieras1776

Huikea tyyppi
Perusjannu
Kelpo kaveri
Ronja

Harmittaa kun rakkaat villasukkani ovat kuluneet puhki. Kukahan kutoisi minulle uudet? Kaupasta kun ei kunnollisia tahdo löytyä.
jpetke

Huikea tyyppi
Mä voin neuloa heti niitten Enkelin sukkien jälkeen. Minkäs kokoset tehdään ja onko väritoiveita?
Semmoset lyhyehköt varret, kokoa joku 43 
Vieras1776

Huikea tyyppi
Harmittaa kun rakkaat villasukkani ovat kuluneet puhki. Kukahan kutoisi minulle uudet? Kaupasta kun ei kunnollisia tahdo löytyä.
Mä voin neuloa heti niitten Enkelin sukkien jälkeen. Minkäs kokoset tehdään ja onko väritoiveita?
Palkokasvi

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras1776

Huikea tyyppi