Artctic cat m8000 hardcore ei lähe käyntiin vaikka itkis ja nussis ja kuoleman unta näkis, niiin ei 

Uutiset:

Vieras0181
								Vieras0181
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						 Pimu
								Pimu

Saisi mikroaaltouunilla pillua
						 Venla
								Venla

Foorumihierarkian huipulla
							Foorumihierarkian huipulla
						Piti ottaa tänään uusia kuvia, mutta ehkä otan huomenna.... tai sit ens viikolla!

Pimu
								Pimu

Piti ottaa tänään uusia kuvia, mutta ehkä otan huomenna.... tai sit ens viikolla!
Kuinka pidetään hullua jännityksessä...

Vieras0138
								Vieras0138
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
 Pimu
								Pimu

Mä otin yhden kuvan mun kullista joskus kauan sitten ja se on riittänyt tähän päivään. Miten te naiset olette noin villinä noiden oma kuvien perää. Koko ajan pitää kuvata jotain persettä...ja useasta kulmasta.
 Vieras0138
								Vieras0138
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
Mä otin yhden kuvan mun kullista joskus kauan sitten ja se on riittänyt tähän päivään. Miten te naiset olette noin villinä noiden oma kuvien perää. Koko ajan pitää kuvata jotain persettä...ja useasta kulmasta.
Itteäni vartenhan noita räpsin 😜
 Vieras0138
								Vieras0138
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						 Pimu
								Pimu

Täähän on niinkuin Olkiluoto kolmosen rakentaminen. Luvataan ja sitten taas luvataan ehkä joskus myöhemmin. Sulla taitaa olla Pimuseni vähän ranskalaista verta😉
 MariaEnkeli
								MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
							Lähellä täydellisyyttä
						 MariaEnkeli
								MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
							Lähellä täydellisyyttä
						 MariaEnkeli
								MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
							Lähellä täydellisyyttä
						 Anonym_M
								Anonym_M
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						Ettei voi runkata. Tai vois, mutta sitten mua harmittais kun puhtaat lakanat ois ihan märät. Nää on nyt näitä elämän vaikeita valintoja 😏
Yritän aina lakanan vaihdon jälkeen nukkua 2 yötä pikkarit jalassa ja olla runkkaamatta. Vuosisadan runkkarille se on muuten haaste!