Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä harmitti tänään ?  (Luettu 179005 kertaa)

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #760 : Joulukuu 30, 2020, 21:03:52 »
Pienirintaisten naisten ystäville oli Twitterissä eilen suru-uutinen. Avi Love lopettaa uransa. Harmi 😢 No, onneksi interwebissä riittää meille materiaalia mielen piristämiseksi..😋

Haaveilet ... pillusta. No, ei tule ikinä toteutumaan,,,

Kyllä mokkapaloilta pillua saa.
Pienelle mokkapalalle on mukavaa näyttää kaapin paikka.

Niillä on ihan kaunis, lohenpunainen pillu.

Saako rasistille jutuille nauraa? Noku ei voi olla nauramatta jos naurattaa niin minkäs teet. Asiasta tekee naurettavan se, miten asianesittäjä sen esittää.

Sekään ei ole vielä rasistista jos haluaa tukehduttaa (lainaan yltä) mokkapalan, mut se on silloin jos ei halua tehdä sitä kuin yhdelle tietylle rodulle. Muuten se on vaan sairasta.

Samoin naurattaa kun neitihomot (homoystävieni lanseeraama sana) piipittävät jotain elämäntarinaansa, miten kaikki on perseestä ja heitä vastaan ja ovat itse käytöksellään ongelmansa aiheuttaneet.

Niin en naura heidän homoudelle vaan heille ihmisenä/yksilönä. Enkä naura edes heille vaan heidän tapansa esittää asiansa on vaan synnynnäisesti naurettavaa. On kyllä paljon heteroihmisilläkin, ei se puoleen. Esim. seiskanpalstoilla olevat ig mallit aiheuttavat välillä suunsa aukaistessaan kovinkin pahoja kramppeja vatsalihaksiin, mutta arvosta heitä kuitenkin yhteisön jäseninä siinä missä muitakin ihmisiä.

Ilman ihmiskuntaa tää olisi vaan planeetta muiden räjähtävien planeettojen joukossa ja ilman ihmiskuntaa täälllä olisi kovin tylsää

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #761 : Joulukuu 30, 2020, 21:08:36 »
Pienirintaisten naisten ystäville oli Twitterissä eilen suru-uutinen. Avi Love lopettaa uransa. Harmi 😢 No, onneksi interwebissä riittää meille materiaalia mielen piristämiseksi..😋

Jenny Doll on oma suosikkini. Hänestä tulee mieleen eräs Tsekkitypy jonka aikoinaan tapasin  :xmas:

Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15328
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #762 : Joulukuu 30, 2020, 21:09:40 »
Harmittaa tuo keli ulkona. Ei sovi mun ulkoiluun ollenkaan. Ja yhä enemmän harmittaa se, ettei mun kuukauden toipumislomasta kanarialla tule nyt mitään.  :-\
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9062
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #763 : Joulukuu 30, 2020, 21:24:46 »
Pienirintaisten naisten ystäville oli Twitterissä eilen suru-uutinen. Avi Love lopettaa uransa. Harmi 😢 No, onneksi interwebissä riittää meille materiaalia mielen piristämiseksi..😋

Jenny Doll on oma suosikkini. Hänestä tulee mieleen eräs Tsekkitypy jonka aikoinaan tapasin  :xmas:

Neidillä on harvinaisen sievä pillu.
Tai noh, kaikkihan tuossa on sievää.

Tuollainen kun tulisi noissa hepeneissä avaamaan ovea niin en paljo lupia kyselis.
Why so fragile?

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #764 : Joulukuu 30, 2020, 21:25:44 »
Pienirintaisten naisten ystäville oli Twitterissä eilen suru-uutinen. Avi Love lopettaa uransa. Harmi 😢 No, onneksi interwebissä riittää meille materiaalia mielen piristämiseksi..😋

Haaveilet ... pillusta. No, ei tule ikinä toteutumaan,,,

Kyllä mokkapaloilta pillua saa.
Pienelle mokkapalalle on mukavaa näyttää kaapin paikka.

Niillä on ihan kaunis, lohenpunainen pillu.

Saako rasistille jutuille nauraa? Noku ei voi olla nauramatta jos naurattaa niin minkäs teet. Asiasta tekee naurettavan se, miten asianesittäjä sen esittää.

Sekään ei ole vielä rasistista jos haluaa tukehduttaa (lainaan yltä) mokkapalan, mut se on silloin jos ei halua tehdä sitä kuin yhdelle tietylle rodulle. Muuten se on vaan sairasta.

Samoin naurattaa kun neitihomot (homoystävieni lanseeraama sana) piipittävät jotain elämäntarinaansa, miten kaikki on perseestä ja heitä vastaan ja ovat itse käytöksellään ongelmansa aiheuttaneet.

Niin en naura heidän homoudelle vaan heille ihmisenä/yksilönä. Enkä naura edes heille vaan heidän tapansa esittää asiansa on vaan synnynnäisesti naurettavaa. On kyllä paljon heteroihmisilläkin, ei se puoleen. Esim. seiskanpalstoilla olevat ig mallit aiheuttavat välillä suunsa aukaistessaan kovinkin pahoja kramppeja vatsalihaksiin, mutta arvosta heitä kuitenkin yhteisön jäseninä siinä missä muitakin ihmisiä.

Ilman ihmiskuntaa tää olisi vaan planeetta muiden räjähtävien planeettojen joukossa ja ilman ihmiskuntaa täälllä olisi kovin tylsää

No, huonokin huumori voi olla hauskaa, mutta rasismi harvoin on.. Ei ainakaan mulle uponnut.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #765 : Joulukuu 30, 2020, 21:32:45 »


No, huonokin huumori voi olla hauskaa, mutta rasismi harvoin on.. Ei ainakaan mulle uponnut.

Riippuu kuka esittää, niin pitää ajatella käänteisesti.

Esim. Lifti kun on sellainen kaikkia ihmisiä sisäisesti rakastava nallekarhu joka on siskontytönkin edessä kuin sulaa vahaa, niin kun hän yrittää esittää ihmisvihaajaa niin se on vaan söpöö <3

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9062
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #766 : Joulukuu 30, 2020, 21:53:35 »
^^ Täytyy myöntää että mokkapalakin nauroi minulle ääneen kun sanoin että liityn Odinin poikiin. Sanoi että hymy huulilla vääntäisi kalakeittoa ja miettisisi omaa pikku rasistiaan - siellä se on junttien kanssa pikku kokouksessa, ja kohta tulee kotiin nuolemaan pillua.
Why so fragile?

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #767 : Joulukuu 30, 2020, 22:04:19 »
^^ Täytyy myöntää että mokkapalakin nauroi minulle ääneen kun sanoin että liityn Odinin poikiin. Sanoi että hymy huulilla vääntäisi kalakeittoa ja miettisisi omaa pikku rasistiaan - siellä se on junttien kanssa pikku kokouksessa, ja kohta tulee kotiin nuolemaan pillua.

Näen tämän sieluni silmin. "on se ihanaa kun oma mussukka on löytänyt kavereita" "no et ole sitten myöhään, kun aamulla on aikainen herätys. Puspus"

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #768 : Joulukuu 30, 2020, 22:22:19 »
Onko joku harmittanut mielensä?? Voi herranlettas sentään. Olisko jotain mitä voisin tehdä sen hyväksi?!? Buahaaa!!

Ihanku mua vittu kiinnostaisi :whipping:

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5183
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #769 : Joulukuu 30, 2020, 22:24:02 »
Onko joku harmittanut mielensä?? Voi herranlettas sentään. Olisko jotain mitä voisin tehdä sen hyväksi?!? Buahaaa!!

Ihanku mua vittu kiinnostaisi :whipping:

Ooksä juonut nyt jotain ärripurri viinaa? 😏
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #770 : Joulukuu 30, 2020, 22:25:13 »
Onko joku harmittanut mielensä?? Voi herranlettas sentään. Olisko jotain mitä voisin tehdä sen hyväksi?!? Buahaaa!!

Ihanku mua vittu kiinnostaisi :whipping:

Ooksä juonut nyt jotain ärripurri viinaa? 😏

Hö, arvasit. Luet mua kuin avointa raamattua...

Poissa Ace71

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #771 : Tammikuu 12, 2021, 13:43:38 »
Kolaaminen. Viime "talvena" ehtikin jo unohtua, miten vmäistä hommaa se olikaan... mutta kunto nousee kohisten.
Just killing time...

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #772 : Tammikuu 17, 2021, 00:36:10 »
Mua harmittaa kun oon niin hidas - en koskaan ehdi mukaan "kaksi totuutta, yksi valhe"-peliin  :'(
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa su-ma 12.-13.5.!

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 533
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #773 : Tammikuu 17, 2021, 19:40:07 »
Väsymys harmitti  :whipping:
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa. Mihin tulisin seuraavaksi keikalle?

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 329
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #774 : Tammikuu 17, 2021, 19:49:32 »
Lähes koko viikon ollut kipeä harmittaa, että en ole yhtään päässyt nauttimaan talvikeleistä.  :(.

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #775 : Tammikuu 23, 2021, 09:17:40 »
Pesukone sano työsopimuksen irti. Nyt vain mietin viittiikö ostaa uutta, kun tossa olisi toi pesula vieressä🤔. Tulisi tilaakin kylppäriin, vaikka mitä siellä tilalla siellä tekee.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15328
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #776 : Tammikuu 23, 2021, 10:20:50 »
^
Mukavampaa maata sammuneena esim.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #777 : Tammikuu 23, 2021, 10:43:22 »
^
Mukavampaa maata sammuneena esim.
OT, onneksi kahden kaivon pesuhuone on yleistynyt uudispuolella, opiskelija-asunnoissa varsinkin.

Harmita ei juuri mikään, vettä sataa eli perus matalapaine myös miehessä...
☮️and💟

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #778 : Tammikuu 23, 2021, 11:25:03 »
Nyt kyllä poistetaan harmitus ja matalapaine.
Villerius saa tulla kotiin ja Letsmenoksille pyydystän jostain Liftin ja sen kaljakassin ja toimitan koti-ovelle.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6805
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä harmitti tänään ?
« Vastaus #779 : Tammikuu 23, 2021, 12:19:22 »
Uimahalli on kiinni ja lempiharrastus siis pakollisella tauolla. 😔

... onneksi on toinenkin lempiharrastus joka todellakaan ei ole tauolla. 😏
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 23, 2021, 12:25:57 kirjoittanut HuliVili »
Pörrö on aina plussaa