Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Amatööri vai Pro?  (Luettu 1409 kertaa)

Poissa Halimua

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Amatööri vai Pro?
« : Toukokuu 16, 2024, 20:45:45 »
Kumman valitset satunnaisesti palvelua kotona tarjoavan amatöörin vai asiansa täsmällisesti hoitavan ammattilaisen?

Itseä kiinnostaa amatöörin otteet ja kokemuksen aitous, mutta haittana liian tuttavalliset kotiolosuhteet ja pt:n nimenkin paljastuminen (+ehkä törmäämiset samassa kaupungissa)
Ammattilaisen kanssa vähemmän säätöä ajan ja paikan sopimisessa ja tietää paremmin mitä saa.

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amatööri vai Pro?
« Vastaus #1 : Toukokuu 16, 2024, 20:50:29 »
Olen tainnut tähän mennessä käydä pelkästään ammattilaisilla, joten lukitsen vastaukseksi Prööt.

Poissa omnom

  • Full Member
  • Viestejä: 158
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Amatööri vai Pro?
« Vastaus #2 : Toukokuu 16, 2024, 20:57:53 »
Kummastakin kategoriasta voi löytää hyviä yksilöitä mutta samoin myös niitä karvaita pettymyksiä
-sloppy dicks racing team-

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 627
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri vai Pro?
« Vastaus #3 : Toukokuu 16, 2024, 21:00:01 »
Siis ammattilaisetko ei voi työskennellä satunnaisesti kotona? Aika erikoisesti määritelty. Ja miten niin nimi paljastuu? Ehkä joo jos välttämättä haluat sen jostain onkia selville mutta esim rappukäytävästä tai postilaatikosta saa kyllä halutessaan nimensä pois näkyvistä. Vai mitä tarkoitit?
Nokialla

Poissa Halimua

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri vai Pro?
« Vastaus #4 : Toukokuu 16, 2024, 22:31:14 »
Siis ammattilaisetko ei voi työskennellä satunnaisesti kotona? Aika erikoisesti määritelty. Ja miten niin nimi paljastuu? Ehkä joo jos välttämättä haluat sen jostain onkia selville mutta esim rappukäytävästä tai postilaatikosta saa kyllä halutessaan nimensä pois näkyvistä. Vai mitä tarkoitit?

Joo, anteeksi, täällä varsinainen noviisi yleistää ja yksinkertaistaa.

Minusta kiva jos henkilöllisyys jää puolin ja toisin piiloon. Kahden keskinen tapaaminen, jossa ulkomaailman voi unohtaa.

Tosiaan, näin GDPR-aikaan monikin voi haluta nimensä pois rapusta, asunnon numero riittää.

Ei kai tuo raja amatöörin ja ammattilaisen välillä niin selkeä ja tarkka ole muutenkaan?
Tapaamisen sujuminen ja jännitys puolin ja toisin tuo kuitenkin asiakaskokemukseen eron.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 627
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri vai Pro?
« Vastaus #5 : Toukokuu 17, 2024, 08:25:42 »
^Juuri tuo rajan veto amatöörin ja ammattilaisen välillä. Tästä on varmaan yhtä monta näkemystä kuin on asiakkaita ja tekijöitäkin. Jotkut vetää rajan siihen että amatöörit ei pyydä rahaa. Toisen mielestä taas ammattilainen on hän joka tekee seksityötä kokopäiväisesti virallisena yrittäjänä. Ja kaikkea siltä väliltä.
Nokialla

Poissa Iina

  • Full Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 103
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri vai Pro?
« Vastaus #6 : Toukokuu 17, 2024, 09:31:23 »
Asiat ovat harvoin tosiaan niin mustavalkoisia miltä ne voivat nopeasti tulkiten näyttää. Tästä esimerkkinä nyt vaikka tuo nimi- ja asuntoasia vs. ammattilaisuus / amatööriys.

Ulko-ovessa ja rappukäytävän nimitaulussa ei tosiaan tarvitse näkyä mitään ja vaikka jommassa kummassa näkyisi jotain, niin sen perusteella on oikeastaan mahdotonta tietää, asuuko juuri ko. sukuniminen henkilö asunnossa. Nimitaulussa voi olla myös kaksi sukunimeä, tai vaikka kolmekin tai jopa enemmän. Kyseessä voi olla myös vaikkapa asunnossa ennen asuneen sukunimi / sukunimet.

Mitä taas tulee asunnon kodinomaisuuteen, niin voihan olla, että asunto on vuokrattu tms. lyhytaikaisesti joltain. Tai sitten ei. Asunto voi myös olla palveluntarjoajan omistuksessa. Mitä tulee ammattilaisuuteen, niin siihenkään ei liene tyhjentävää määritelmää tällä alalla.
Iina Hertta Espoossa. Ks. kalenterista, milloin 😍😘
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=20947
Posin kautta ♥️

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 508
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amatööri vai Pro?
« Vastaus #7 : Toukokuu 17, 2024, 11:27:57 »
Eihän tähän kysymykseen ole kuin yksi oikea vastaus: amatööri. Oma intohimoni on aito gfe, jolloin nainenkin nauttii ihan perusteellisesti. Nämä jää ammattilaisten kanssa kokematta, joten en heitä ole enää vuosiin harrastanut.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 627
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri vai Pro?
« Vastaus #8 : Toukokuu 17, 2024, 11:44:12 »
Asiat ovat harvoin tosiaan niin mustavalkoisia miltä ne voivat nopeasti tulkiten näyttää. Tästä esimerkkinä nyt vaikka tuo nimi- ja asuntoasia vs. ammattilaisuus / amatööriys.

Ulko-ovessa ja rappukäytävän nimitaulussa ei tosiaan tarvitse näkyä mitään ja vaikka jommassa kummassa näkyisi jotain, niin sen perusteella on oikeastaan mahdotonta tietää, asuuko juuri ko. sukuniminen henkilö asunnossa. Nimitaulussa voi olla myös kaksi sukunimeä, tai vaikka kolmekin tai jopa enemmän. Kyseessä voi olla myös vaikkapa asunnossa ennen asuneen sukunimi / sukunimet.

Mitä taas tulee asunnon kodinomaisuuteen, niin voihan olla, että asunto on vuokrattu tms. lyhytaikaisesti joltain. Tai sitten ei. Asunto voi myös olla palveluntarjoajan omistuksessa. Mitä tulee ammattilaisuuteen, niin siihenkään ei liene tyhjentävää määritelmää tällä alalla.

Juuri näin. Itse en omalla kohdallani näe edes tarvetta määritelmälle.
Tää moninaisuus on yksi tämän työn hienoista puolista. Että jokaiselle löytyy oma tapansa tehdä ja toteuttamisen mahdollisuudet on lähes rajattomat.
Nokialla

Poissa Terttumarica

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amatööri vai Pro?
« Vastaus #9 : Toukokuu 17, 2024, 12:10:32 »
Myyjiltähän ei asiaa kysytty, mutta kommentoin silti. Olen ollut sekä amatööri että ammattilainen. Voisin ajatella, että plussia ja miinuksia ostajan kannalta eri tilanteissa oli:

Amatöörinä:
- En osannut pitää kiinni rajoistani ja siedin huonoa käytöstä asiakkailta.
- Olin epävarma kaiken suhteen ja jännitin tapaamisia, eli en juurikaan nauttinut seksistä.
- Saatoin perua tapaamisia pienestäkin syystä.
- En osannut ottaa asiakasta ja hänen nautintoaan huomioon erityisen hyvin, olin kömpelö seksissä enkä tiennyt mitä tehdä, jos tapahtui jotain tavallisesta poikkeavaa.
- Ehdotukset perusseksin ulkopuolelta ällöttivät sekä myös pelkästään panemaan tulleet asiakkaat.

Ammattilaisena:
- Pystyin pitämään kiinni rajoistani ja tekemään vain asioita, jotka olivat itselleni mieluisia.
- Olin sinut kaikenlaisten asiakkaiden ja heidän toiveidensa kanssa.
- Osasin ottaa asiakkaan nautinnon huomioon ja lukemaan tilannetta, kiusallisia tilanteita ei tullut.
- Tapaamiset eivät jännittäneet vaan pystyin olemaan rento oma itseni ja nauttimaan seksistä enemmän ja halutessani saamaan useitakin orgasmeja asiakkaiden kanssa.
- Uskalsin kokeilla monenlaisia itselleni uusia juttuja asiakkaiden kanssa.

Lienee sanomattakin selvää, että nykyään oksettaa asiakkaat, jotka etsivät vain amatöörejä.  ::)

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 508
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amatööri vai Pro?
« Vastaus #10 : Toukokuu 17, 2024, 12:49:08 »
Myyjiltähän ei asiaa kysytty, mutta kommentoin silti. Olen ollut sekä amatööri että ammattilainen. Voisin ajatella, että plussia ja miinuksia ostajan kannalta eri tilanteissa oli:

Amatöörinä:
- En osannut pitää kiinni rajoistani ja siedin huonoa käytöstä asiakkailta.
- Olin epävarma kaiken suhteen ja jännitin tapaamisia, eli en juurikaan nauttinut seksistä.
- Saatoin perua tapaamisia pienestäkin syystä.
- En osannut ottaa asiakasta ja hänen nautintoaan huomioon erityisen hyvin, olin kömpelö seksissä enkä tiennyt mitä tehdä, jos tapahtui jotain tavallisesta poikkeavaa.
- Ehdotukset perusseksin ulkopuolelta ällöttivät sekä myös pelkästään panemaan tulleet asiakkaat.

Ammattilaisena:
- Pystyin pitämään kiinni rajoistani ja tekemään vain asioita, jotka olivat itselleni mieluisia.
- Olin sinut kaikenlaisten asiakkaiden ja heidän toiveidensa kanssa.
- Osasin ottaa asiakkaan nautinnon huomioon ja lukemaan tilannetta, kiusallisia tilanteita ei tullut.
- Tapaamiset eivät jännittäneet vaan pystyin olemaan rento oma itseni ja nauttimaan seksistä enemmän ja halutessani saamaan useitakin orgasmeja asiakkaiden kanssa.
- Uskalsin kokeilla monenlaisia itselleni uusia juttuja asiakkaiden kanssa.

Lienee sanomattakin selvää, että nykyään oksettaa asiakkaat, jotka etsivät vain amatöörejä.  ::)

En ymmärrä kirjoituksesi logiikkaa. Vielä vähemmän ymmärrän viimeistä lausetta.

Poissa Bacardi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 87
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri vai Pro?
« Vastaus #11 : Toukokuu 17, 2024, 13:17:08 »
Terttumarican logiikka ei auennut minullekaan ja viimeinen lause oli tosi kummallinen.

Sinussako muuttui kaikki yhdessä päivässä, kun aloit ajatella itseäsi ammattilaisena?

Alkuperäiseen kysymykseen: mieluiten tietenkin amatöörejä maksutta! :)
Realismi: kivoja suomalaisia ammattilaisia ❤️

Poissa Linnunlaulu

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri vai Pro?
« Vastaus #12 : Toukokuu 17, 2024, 13:22:50 »
Tuon kuvauksen perusteella niin asiakkaiden kuin palveluntarjoajan kannalta on tapahtunut paljon positiivista kehitystä Terttumarican kokemuksen karttuessa.

Markkinoinnillisesti ei ehkä silti onnistunein viesti. Varmasti löytyy niitäkin amatöörejä, jotka nauttivat aidosti, kokeilevat rohkeasti uusia asioita ja jotka osaavat pitää rajoistaan kiinni. Se, että kategorisesti amatöörejä suosivat oksettaa, ei välttämättä lisää edes niiden asiakkaiden kiinnostusta, jotka mielellään ostavat ammattilaisten palveluita.

Uskallan myös väittää, että löytyy niitäkin ostajia, jotka osaavat kohdella kaikkia palveluntarjoajia kunnioittavasti riippumatta siitä, onko kyseessä amatööri tai ammattilainen.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (53)
  • Viestejä: 381
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri vai Pro?
« Vastaus #13 : Toukokuu 17, 2024, 13:29:56 »
Eihän tähän kysymykseen ole kuin yksi oikea vastaus: amatööri. Oma intohimoni on aito gfe, jolloin nainenkin nauttii ihan perusteellisesti. Nämä jää ammattilaisten kanssa kokematta, joten en heitä ole enää vuosiin harrastanut.

Tämäkään ei ole ihan mustavalkoinen asia. Mä esimerkiksi teen ammatikseni, ja nautin seksistä asiakkaan kanssa aidosti. Päinvastoin amatöörinä en vielä oikeastaan osannut edes alkuun. Olen nykyään paljon vapautuneempi ja sinut itseni ja seksuaalisuuteni kanssa, kun sillon kun olin vielä ns amatööri.
Keikat kalenterissa !
VANTAALLA Tikkurilassa 24.5 Perjantaina <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (53)
  • Viestejä: 381
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri vai Pro?
« Vastaus #14 : Toukokuu 17, 2024, 13:32:37 »
Myyjiltähän ei asiaa kysytty, mutta kommentoin silti. Olen ollut sekä amatööri että ammattilainen. Voisin ajatella, että plussia ja miinuksia ostajan kannalta eri tilanteissa oli:

Amatöörinä:
- En osannut pitää kiinni rajoistani ja siedin huonoa käytöstä asiakkailta.
- Olin epävarma kaiken suhteen ja jännitin tapaamisia, eli en juurikaan nauttinut seksistä.
- Saatoin perua tapaamisia pienestäkin syystä.
- En osannut ottaa asiakasta ja hänen nautintoaan huomioon erityisen hyvin, olin kömpelö seksissä enkä tiennyt mitä tehdä, jos tapahtui jotain tavallisesta poikkeavaa.
- Ehdotukset perusseksin ulkopuolelta ällöttivät sekä myös pelkästään panemaan tulleet asiakkaat.

Ammattilaisena:
- Pystyin pitämään kiinni rajoistani ja tekemään vain asioita, jotka olivat itselleni mieluisia.
- Olin sinut kaikenlaisten asiakkaiden ja heidän toiveidensa kanssa.
- Osasin ottaa asiakkaan nautinnon huomioon ja lukemaan tilannetta, kiusallisia tilanteita ei tullut.
- Tapaamiset eivät jännittäneet vaan pystyin olemaan rento oma itseni ja nauttimaan seksistä enemmän ja halutessani saamaan useitakin orgasmeja asiakkaiden kanssa.
- Uskalsin kokeilla monenlaisia itselleni uusia juttuja asiakkaiden kanssa.

Lienee sanomattakin selvää, että nykyään oksettaa asiakkaat, jotka etsivät vain amatöörejä.  ::)


osaan paljon samaistua tähän. Olen nykyään paljon itsevarmempi ja sinut itseni, kehoni ja seksuaalisuuteni kanssa kun amatöörinä. Olen myös paljon vapautuneempi sekä nauttimaan itse että tuottamaan nautintoa toiselle eri tavoin.
Keikat kalenterissa !
VANTAALLA Tikkurilassa 24.5 Perjantaina <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Paikalla Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 408
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amatööri vai Pro?
« Vastaus #15 : Toukokuu 17, 2024, 13:57:34 »
Amatööri, ilman muuta.

Omat vakkarit amatööriosastoa ja "suhteet" ovat syventynyt ajan saatossa niin, että tiedetään, mistä toinen tykkää.
Mukana myös x-tekijä, mitä en osaa selittää. Henkimaailman juttuja. Puhutaan kovan luokan synkkaamisesta.

Välillä voi tulla viestiä jostain huumorijutusta yms, mikä on kiva.
Ollaan vähänniinku frendejä myös. Sellanen hybridijuttu.
Tykkään kyllä.

Pron kanssa olen vain "yksi turska muiden joukossa" ja se asetelma ei kutkuta mun sisimpääni.

Välillä toki käyn proidenkin luona, mut pääosin ulkkareita (hinta).
Muutama sellainen bj-helmi sieltä löytynyt, että muuta yhteyttä ei sit haetakkaan😁.

Mut pääsääntösesti siis amatöörit makuuni.
Hyvän löytäminen toki vaivalloista, mutta omalla kokemuksella sanoisin, että äärimmäisen palkitsevaa. Kun se hyvä löytyy.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2510
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri vai Pro?
« Vastaus #16 : Toukokuu 17, 2024, 17:08:00 »
Teoriassa ilman muuta pro, mutta käytännössä ei ole aina niin helppo tietää kuka sellainen on.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 381
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amatööri vai Pro?
« Vastaus #17 : Toukokuu 17, 2024, 23:25:21 »
Parasta on jos saan hyvää seksiä enkä pysty sanomaan oliko kyseessä rautainen ammattitaito vai jotain muuta.

En käytä AS, en jaksa ilmoituksissa tai yhteyttä ottaessa amatöörimäistä käytöstä, enkä juuri koskaan kontaktoi uusia ilmoittajia, joten käytännössä tapaan vain edes jossain määrin ammattimaisesti toimivia.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1217
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri vai Pro?
« Vastaus #18 : Toukokuu 18, 2024, 00:53:36 »
Teoriassa ilman muuta pro, mutta käytännössä ei ole aina niin helppo tietää kuka sellainen on.

Tässä ja muissakin ketjuissa on todettu, että amatööri antaa ilmaiseksi. Taidan siis olla amatööri itsekin. Kaikki amatööreistä kiinnostuneet siis rohkeasti minun luokseni, yhteyttä voitte ottaa yksityisviestillä. Jos vaan rohkeus riittää!

Poissa Valtakunnankonsultti

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri vai Pro?
« Vastaus #19 : Toukokuu 18, 2024, 01:28:32 »
Ehdottomasti Pro, jos haluat saada fiiliksen, että olet hänen ehdottomasti paras panonsa. He vaan osaavat sen jutun. Olin Amsterdamissa joitain vuosia sitten ja otin sieltä sellaisen nuorehkon tytön jossain VIP "baarissa". Jotenkin hän alkoi ärsyttämään vaikka sinänsä kivaa olikin ammeessa. Menin takaisin alakertaan ja kysyin, että olisiko jotain ammattilaista blondia?

Kuuntelin siinä hetken musiikkia tiskillä ja "pomo" tuli sanomaan, että sellainen löytyy, mutta maksaa 400 euroa ja menee 45min.. Sanoin, että fine.

Sieltä tuli sitten sellainen Stifler´s mom ja olin, että mitä veetä. Alkoi kuitenkin sellaisen huulihölkän, että ei paremmasta väliä. Laittoi vielä minun silmälasit päähän samalla. "mennäänkö tällä, vai haluatko panna?". Mennään tällä, vastasin.

Lähdettiin alakertaan, niin sanoi, että saanko pitää sinun laseja? Annoin luvan. Piti niitä silleen viekottelevasti nenällään ja kiersi kaikki alakerraan nuoret naiset. En hetkeäkään kuvitellut, että vehkeeni olisi ollut paras kulli mitä hän on koskaan imenyt, mutta hän ehdottomasti sai sen tuntumaan siltä. Keski-ikäinen, hieman pyylevä nainen. Mutta oli Pro ja se riitti.

Hän osasi näytellä, että tää on just se mitä haluan. Toki varmaan olikin niin, koska hänet soitettiin paikalle varta vasten, koska nuoremmista ei ollut siihen mitä piti. Oli kyllä hyvä
Edelliset nikit. Seksisaitti: Billheili, Kinder, Afctyk, Lööperi, Herra presidentti ja Mr. James. Turskafoorumi: Löpönsöö, Rautakanki ja Salaiset Kansiot. Sexwork: Billheili.

Liftille terkkui, että vaihdoin vielä kerran kuitenkin😘