Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: "Koeajo" misskiki / biggbutt69  (Luettu 1257 kertaa)

Poissa Timppa vaan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
"Koeajo" misskiki / biggbutt69
« : Toukokuu 13, 2024, 20:08:31 »
Raportti misskiki / sexybutt69

Jouduin tässä jonkin aikaa sitten käydä Kuopiossa, kokouksessa. Tämä oli lauantaina, ja siihen liittyi lauantai-iltana ylimääräistä ohjelmaa. Jossakin vaiheessa ennen tätä tajusin että hetkinen, jos perjantaina menisi jo valmiiksi ylös, niin ei tarvitse ajaa keskellä yötä, ja on paljon mukavampi päivä edessä, sillä vaikka yhdistysaktiivi olenkin, kokouksista en ole koskaan perustanut. Ja sitten se välähti. Jos minä ensimmäistä kertaa elämässäni kutsuisin ilotytön huoneeseen…

Tiedän, se on kohta viisikymppiselle myöhäistä, mutta olen aina ollut ujo seksin suhteen, ja esimerkiksi en vieläkään pysty soittamaan palveluntarjoajalle tilaamaan aikaa ja esimerkiksi pyytämään palveluksia. Sähköpostitse on siis minun versioni. Tämä ei tarkoita ettenkö pystyisi muuten puhumaan.

Jonkin aikaa siinä eri reittejä etsin sopivaa naista. Olen huomannut että minulle ei ole suurempaa väliä onko nainen laiha vai lihava, ovatko tissit isot vai pienet, jne. Se on jokin muu mikä saa minut syttymään, ja se löytyy aivoista. Ja se on hankala arvioida ilmoituksien perusteella. Etsin sekä naapurista, eskortista että AS:stä. Valintaa ei ollut kovin hirveästi, mutta toisaalta se helpotti valintaa. Laitoin kyselyjä muutamalle ja lopulta muistaakseni kaksi vastasi. Lopulta valinnaksi tuli AS:n kautta bigbutt69, eli misskiki. Omien sanojensa mukaan bbw pienillä söpöillä rinnoilla. Itse rakastan isoja rintoja. Mutta toisaalta, kukapa on täydellinen, en ainakaan minä. Vatsakas vanha ukko pienellä varustuksella. Tiedän todellakin että naisten ensisilmäyksellä saama reaktio heidän katsoessaan minua ei ole märät alushousut!

Kuopiossa oli silloin pulaa hotellihuoneistakin, ja näin ollen olin yötä paikallisessa pienessä hotellissa jossa sattui olemaan saunallinen huone. Joten senhän olin silloin varannut.  Ja siellä perjantai-iltana saavuttuani hermostuneena odotin. Myönnän että olin todella hermostunut. En sinänsä ollenkaan pidä tilanteesta että pitäisi olla alasti uuden ihmisen kanssa. Mutta toisaalta juuri tätä olen nyt yrittänyt työskennellä pois, taistella tuota ujoutta vastaan. Ja se mitä tapahtuisi muutaman minuutin päästä vaikuttaisi tähän kasvuprojektiin jotenkin. Kun eteen on osunut huono kokemus, on helposti mennyt kuukausia ennen kuin olen taas kiinnostunut uudesta yrityksestä. Hyvä kokemus taas... Se tarkoittaa että pian on taas se mielessä vaikka kuinka hymyilyttää.

Viestittely sujui hyvin. Ja sain viestin että nyt hän on hotellissa, tulossa. Hermostunut olo ei varsinaisesti laskenut tuosta. Koputus oveen. Aukaisin, päästin sisään. Takkia pois, ulkona oli vielä kylmä, luntakin. Halaus, vähän small talkia, varsinainen sopimuksen teko, taloudellinen puoli alta pois.

Mitä ovesta olikaan tullut. Noin 160 cm tummatukka naapurintyttö, iloisella hymyllä ja silmälaseilla. Olkoonkin että nämä kohta katosivat päästä. Kaikki kerrottu oli totta. Kasvot olivat miellyttävät, sanoisin jopa mielestäni kauniit. Mutta, kuten pitääkin, näkyi että hän ei ollut 17 v. Ja hyvä niin. Minun on vaikea sanoa oliko hän jännittynyt. Varmaankin, onhan se kuitenkin aina kysymysmerkki mitä oven toisella puolella odottaa.

Siirryimme sängylle, ja kaikki alkoi suutelulla, hivelemisellä, kiirettä ei ollut mihinkään. En enää muista miten oli järjestysten laita, mutta rintojen nuoleminen ja hiveleminen oli kivaa, sillä oli hänelle selvä positiivinen vaikutus, ja kun aloitin pillun nuolemisen – se oli hyvänmakuinen – oletan että hän olisi ollut valmis jo vaikka mihin. Minulle tuli käsitys että hän kostuu helposti, ja tulee lähes yhtä helposti.

Sitten hän otti minun pienen leluni käsittelyyn. Se suihinotto oli ihana. Hän onnistui ohjaamaan minut hekuman huipulle, ja pitämään minut siellä, ja vaikka olisin ajoittain halunnut vain tehdä sen yhden työnnön että olisin päässyt purkautumaan hänen suuhunsa, hän esti sen. Ja jatkoi. Se oli taivaallista. Ja te jotka olette katsoneet tässä vaiheessa naisen silmiin, tiedätte mistä puhun. Sillä hetkellä tässä maailmassa rakastin tätä kaunista naista, joka välillä hymyillen, välillä kiusoitellen otti minulta suihin. Ne silmät, niihin hukkuu, ne ovat niin kiihottavia, ja itse on aivan alaston. Jossakin vaiheessa siirryimme itse seksiinkin. Sitä tuli ainakin takaapäin ja ratsastaen, ja se oli ihanan nautinnollista. Asentoja rajaa kokoni, olen liian lihava. Toisaalta olen oppinut jo sen että naisen asenne enemmän kuin koko tekee sen että onnistuuko mikä asento. Ja misskikillä on asennetta. Lopulta en enää pystynyt pitkittää sitä, vaan hänen ratsastaessaan kullini purkautui kumihuppuun. Hetken päästä siirryimme saunaan, kevyeen löylyyn, keskusteluun.

Sieltä vielä suihkun kautta hetkeksi sängylle, mutta nyt oli vuorossa vain silittelyä. Yleensä minä tulen hyvinkin nopeasti ja haluan siksi toisen kierroksen että se yleensä on parempi, mutta tällä kertaa tosiaan voin sanoa että misskiki sai minut niin hyvin hoideltua, että en yksinkertaisesti jaksanut. Kellokin alkoi olla paljon.

Joten – minulta vahva suositus. Te jotka haluatte nuoria laihoja tyttöjä ette tätä edes lue, hän ei olekaan teitä varten. Mutta ihmisille jotka tykkäävät enemmän nautinnosta, sanoisin että hän osaa antaa sitä. Pitäkää hyvänä, minä ainakin ihastuin.

Poissa Timppa vaan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: "Koeajo" misskiki / biggbutt69
« Vastaus #1 : Toukokuu 13, 2024, 20:59:34 »
Raportti misskiki / sexybutt69


Hups. bigbutt69 se olikin.

Poissa misskiki

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 57
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: "Koeajo" misskiki / biggbutt69
« Vastaus #2 : Toukokuu 13, 2024, 22:45:54 »
Voi kiitos ihanista sanoista 💕 todella ihana kuulla että nautit ja olen mielessä vaikka jonkin aikaa sitten nähtiinkin 🤭:inlove:
Daddy's favorite little girl

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 331
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: "Koeajo" misskiki / biggbutt69
« Vastaus #3 : Toukokuu 14, 2024, 15:00:22 »
Todella loistava ja totuudenmukaisen oloinen kertomus ja hauska luettava! Tällaisia lisää.

Ylilääkäri