Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nuoletko pt:n pillua?  (Luettu 4973 kertaa)

Poissa Kalamaja

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Nuoletko pt:n pillua?
« : Toukokuu 10, 2024, 15:15:01 »
Selailin Redditiä ja törmäsin tätä aihetta käsitelleeseen ketjuun. Ketju herättikin paljon keskustelua niin puolesta kuin vastaan, sekä turskilta että saattajilta. Nyt haluaisinkin kuulla teidän näkemyksiänne aiheeseen liittyen. Kysely koskee vain turskia, mutta kaikki saavat toki kommentoida.

Itse nautin todella paljon pillun nuolemisesta ja teen sitä niin maksullisten kuin ei-maksullisten kanssa ja lähes joka aktin yhteydessä. Käyn toki myös säännöllisesti testeissä ja pidän muutenkin suuhygieniasta huolta.

Moni maksullinen tuossa em. ketjussa kokee tämän epämiellyttävänä joko asiakkaan puutteellisten taitojen vuoksi tai siksi, että koki sen liian intiiminä, mutta koska suurin osa asiakkaista sitä kaipaa, niin siksi sitä myös tarjoavat.

Mielestäni osa palveluntarjoajista (ainakin tuon ketjun perusteella) kokee seksin aivan liian falloskeskeiseksi ja he myös kummastelivat, että miksi miehet haluavat tehdä tätä, koska eihän se fyysisesti kiihota miestä. Mutta ainakin itse koen tuon erittäin kiihottavana ja teen sitä täysin puhtaasti omasta nautinnostani. Seksi on myös paljon muutakin kuin peniksen fyysistä stimulaatiota.  :inlove:
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2024, 15:18:36 kirjoittanut Kalamaja »

Poissa Megreda

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #1 : Toukokuu 10, 2024, 15:23:48 »
Rippuu tytöstä ja hinnoittelusta. Joidenkin mentaliteetti on selvästikin se että he ovat täällä tyydyttämässä miehen ja tällöin pillun syöminen nyt tuntuu lähinnä vaivaannuttavalta, lisäksi en ole kovin innokas käyttämään tähän maksettua aikaa vaikka joskus olen tällöinkin pillua nuollut. Mikäli maksan tapaamisesta enkä ajasta (ja tällaista hinnoittelua harrastavat tytöt useimmiten myös suhtautuvat tapaamisiin muutenkin kuin pelkkänä palveluna) niin mikä ettei.

Paikalla Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 202
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #2 : Toukokuu 10, 2024, 15:48:45 »
Todellakin nuolen, johan sen nimimerkkikin kertoo  ;D Mulle yksi tärkeimmistä kriteereistä pt:aa valitessa on mahdollisuus nuolla pillua ilman suojaa. Koen sen tuoksun, maun ja suutuntuman todella kiihottavana, vaikka pääasia toki onkin nautinnon tuottaminen naiselle. Onhan se hienoa nähdä, kun toinen saa orgasmin ja nauttii oikeasti  :inlove:

Jos teen jotain väärin tai epämiellyttävän tuntuisesti, mulle saa ja ehdottomasti pitää sanoa siitä ja ohjata tekemään niin, että se tuntuu hyvältä. Myöskään orgasmia ei missään nimessä tarvitse feikata. Kyllä ne mitä olen saanut aikaiseksi aidoilta ovat tuntuneetkin  ;)

Toki toivoisin, että jos joku pt kokee nuolemisen oikeasti epämiellyttävänä, hän ei tarjoaisi sitä pelkästään asiakkaiden miellyttämiseksi/rahan vuoksi. Mutta siitä toki päättää jokainen itse  :)

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 508
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #3 : Toukokuu 10, 2024, 16:06:46 »
Valitsen seurani hyvin pitkälti kriteerillä, että hupsu aidosti haluaa saada kieltä ja myös nauttia siitä. Joskus taustatyö epäonnistuu, toisin sanoen tulen kusetetuksi. Silloin homma toki loppuu heti, kun huomaan että nautinto ei ole mukana.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9071
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #4 : Toukokuu 10, 2024, 16:35:50 »
En. Herrasmiehenä säästän huorat esileikiltä ja kielisuudelmilta.
Why so fragile?

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 391
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #5 : Toukokuu 10, 2024, 16:50:22 »
Voe tokkiisa. Jo vain nuolen pillua, ihan antaumuksella ;D

Pillun nuoleminen on itselleni oleellinen osa seksiä ja kiihotun sekä tuoksusta että mausta. Mitään kelmuja en suostu välissä käyttämään. Vuosien saatossa lienen jotain tekniikastakin oppinut, kun yleensä nuo tyttöset tuntuvat tykkäävän.

Kun sitten samaan aikaan tykkään myös vastaanottaa suikkaria, on kuusysi yksi lemppareista, ylläri pylläri. Jotkut naiset eivät tuosta asennosta niin välitä, mutta onpa jokunen puolivahingossa tainnut orkutkin silti saada ::)

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 398
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #6 : Toukokuu 10, 2024, 16:53:07 »
Kyllä, jos pt:n valinta on mennyt nappiin ja kemiat kohtaa.
Vakkareiden kanssa aina.

Tosin välillä käyn vain yksipuolisella suuhoidoilla, jolloin keskityn vain vastaanottamaan.

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1235
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #7 : Toukokuu 10, 2024, 16:53:36 »
Hyvin harvoin ja vain vakkarin.
#freepalestine

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 245
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #8 : Toukokuu 10, 2024, 16:53:48 »
Olen naisten lipasuorkkuautomaatti ja oman elämäni kielitieteiden maisteri. Nimimerkkini pitäisi olla pilun_lupsuttelija.

Kerran pyysin lupaa antaa pusuja pt:n pimpille, mutta aistin ettei vastaanottaja saanut siitä mitään irti, niin lopetin nopsaan.

Kerran yksi pt ihan itse pyysi mua nuolemaan, niin eihän sitä tohtinut kieltäytyä.

Siinäpä ne olikin. Muutenkin käynyt ammattilaisilla pääosin puolituntisilla suuhunantaumisilla, niin eipä siinä ole hirveästi jäänyt aikaa edes pohtia pimpin nuolemista.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2024, 16:55:49 kirjoittanut Noodelidude »

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 410
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #9 : Toukokuu 10, 2024, 16:57:04 »
Jos olen sillä tuulella että haluan nuolla, niin nuolen.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2496
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #10 : Toukokuu 10, 2024, 17:00:41 »
Jos se ei löyhkää ja jos satun olemaan sillä päällä.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6872
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #11 : Toukokuu 10, 2024, 18:30:12 »
Tottakai ja joka kerta, edestä ja takaa, huolella ja pitkään.  :headbang:  Toki vain suihkunraikasta toosaa ilman kelmuja. En edes varaa aikaa pt:ltä jolla pilden nuolenta ei kuulu tarjontaan.
Pörrö on aina plussaa

Paikalla Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2700
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #12 : Toukokuu 10, 2024, 18:41:03 »
En ole ikinä nuollut naisen "sitä" koska en oikein ole koskaan ollut mikään suuseksifani mutta pitäisiköhän kokeilla oikeanlaisen naisen kanssa?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4010
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #13 : Toukokuu 10, 2024, 19:34:48 »
Useimmiten, koska ei minua turhaan kutsuta nuoleskelijaksi.
Saitin Bud Spencer

Poissa MacLovin

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #14 : Toukokuu 10, 2024, 19:44:45 »
En, mutta voisin kyllä tehdä sen jos siihen käytetty aika olisi ilmaista ja taksamittari alkaisi pyöriä uudelleen vasta sen jälkeen. :) Toki edellytyksenä olisi karvattomuus, ei tuheron nuolemisesta tule kuin vihaiseksi.

Poissa Maalainen88

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #15 : Toukokuu 10, 2024, 20:00:46 »
Ei ole yhtään hullumpaa hommaa viettää aikaa kellarikerroksen puolella ja nuolla naisen kauneinta ja katsella samalla rintakehän ja rintojen liikettä hengityksen kiihtyessä,partakin jaksaa kasvaa,nääs kun imee ylimääräiset nesteet pois kuleksimasta. Ei ole mitään väliä onko posliini vaiko retrompi ilmestys,kunhan hygieniasta on pidetty huolta.
Empaattinen nallekarhu

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #16 : Toukokuu 10, 2024, 21:16:29 »
Pyrin olemaan nuolematta etenkin satunnaisempien kumppanien kanssa, mutta heikkoahan se liha on.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #17 : Toukokuu 10, 2024, 21:20:18 »

Toisinaan tekee mieli nuolaista😊
Amator

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2662
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #18 : Toukokuu 11, 2024, 00:13:25 »
Nuolen aina jos se vaan on sallittua, aika usein siitä on tykättykin ja joskus jopa pyydetty lisää😋
Harvoin käykin sellaisen hupakon vastaanotolla ketä ei saa nuolla.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa moisioh

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #19 : Toukokuu 11, 2024, 10:17:42 »
Nuolisin, mutta nielussa klamydian tuonti kotiin ei houkuta