veljekset Timppa-T sekä Kyybel.
Sori, putosin.
Nouse ylös, peli jatkuu...
Uutiset:
MariaEnkeli







Lähellä täydellisyyttä
Omalta osaltani kisa meni kuin leijonilla, eli puolivälieriin jäi 😊
Mutta onhan tämä hauskaa ollut
Nyt on tosinaisen puhetta, juot tappion voitoksi ja velat saataviksiOmalta osaltani kisa meni kuin leijonilla, eli puolivälieriin jäi 😊
Mutta onhan tämä hauskaa ollut
Ihan paska kisa 😤
Me lähetään Villen kanssa vetämään kännit!

Jännä peli, molemmat puolustaa niin hyvin ettei maalipaikoille oikein päästä. Taitaa erikoistilanteet ratkaista.Laadukasta lätkää, ei ole helppoja maaleja tarjolla
Tsekki vei sitten kotikisat, taitaa tulla aikamoiset juhlatOnnittelut Tsekille, mutta erityisesti Cecelle kisaveikkauksen voitosta. Taitaa tulla aikamoiset juhlat

Granado






Saisi mikroaaltouunilla pillua
.
Vieras1776




Huikea tyyppi
Kiitos joey_t & Villerius veikkauskisan järjestämisestä.
Isot kiitokset järjestäjille, toivottavasti ens keväänä taas 
MariaEnkeli







Lähellä täydellisyyttä



