Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tämän hetken seksifantasia jonka haluaisit toteuttaa?  (Luettu 58486 kertaa)

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tämän hetken seksifantasia jonka haluaisit toteuttaa?
« Vastaus #200 : eilen kello 14:26:08 »
Kyllä kimppafistaus kiinnostaisi. Siis vastaanottavana jos joku ei arvannut... Ois kiva ottaa jonossa sisään eri mallisia ja kokoisia käsiä  :inlove: Ehkä vielä sokkona niin että rakas vaimoni ohjaisi hommaa enkä tietäisi ketä kaikkia kävi.

Fistannut olen. Joskus kahtakin naista samaan aikaan, eikä ollut edes ammattilaistapaaminen.

Itse en ole nyrkkiä vielä saanut. Villi-Ira onnistui joskus aikoja sitten saamaan 5 sormea sisään. Ehkä joskus tuokin vielä toteutuu. Jonkun pienikyrkkisen ja pätevän kanssa.

Poissa JulianMiesNokia

• Full Member
  • Galleria (56)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #201 : tänään kello 10:08:08 »
^ Tuu veli Samuel käymään niin voit kokeilla miehenkin fistausta. Ja jos haluat niin kyllä täältä sinunkin peppuun kaikkea löytyy. Rouva on aika hyvä näissä peppuasioissa...
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Rakastannuollapillua

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #202 : tänään kello 10:22:17 »
2bi naista. Toinen istumaan naamalle ja toinen kullille...
(VVY) Vilpitön Vitun Ystävä. Hetero M

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #203 : tänään kello 11:52:06 »
^ Tuu veli Samuel käymään niin voit kokeilla miehenkin fistausta. Ja jos haluat niin kyllä täältä sinunkin peppuun kaikkea löytyy. Rouva on aika hyvä näissä peppuasioissa...

Juu tiedän, että Rouva on taitava. Testattu on pariinkin kertaan.😄

Miesten pyllyt ei ole minun juttu, mutta Julian kanssa pari juttua ainakin olisi vielä testattava, kunhan aikataulut vaan sopisi.