Ehdottomasti gangbang, mut niin, että vähintään toinenkin pt mukana 😊
Uutiset:
Luvan kanssa uniseksi eli herään siihen että tulen nuolluksi ja/tai penetroiduksi liukkaroidulla kalulla. Oon tätä kokenutkin, mutta joku siinä seksissä unen ja valveen rajamailla on tosi kiihottavaa.
Myös cnc-jutut ja free use -suhde vaihdellen että kumpaa käytetään
^ mä jäin nyt miettimään onks tän fantasian olennainen osa niinku se, että tää mimmi ois harrastanu tähän mennessä vain paskaa seksiäSitä en tiedä mimmosta seksiä hän on harrastanut,vai onko harrastanut minkään moista seksiä?
Luvan kanssa uniseksi eli herään siihen että tulen nuolluksi ja/tai penetroiduksi liukkaroidulla kalulla. Oon tätä kokenutkin, mutta joku siinä seksissä unen ja valveen rajamailla on tosi kiihottavaa.Minä onkaan parempaa kuin kiireettömänä aamuna herätä siihen kun toinen tekee hyvää?
^ mä jäin nyt miettimään onks tän fantasian olennainen osa niinku se, että tää mimmi ois harrastanu tähän mennessä vain paskaa seksiä
Luvan kanssa uniseksi eli herään siihen että tulen nuolluksi ja/tai penetroiduksi liukkaroidulla kalulla. Oon tätä kokenutkin, mutta joku siinä seksissä unen ja valveen rajamailla on tosi kiihottavaa.