Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 24v Kaunotar Helsingissä /LahjaLämpöä  (Luettu 1928 kertaa)

Poissa Bacardi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 82
  • * Kelpo kaveri
24v Kaunotar Helsingissä /LahjaLämpöä
« : Huhtikuu 29, 2024, 17:35:27 »
Varsin vakuuttava teksti ja kuvat naapurissa. Onko kokemuksia?
Hinnat ovat ne normaalit Suomi-tytön.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 817
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 24v Kaunotar Helsingissä /LahjaLämpöä
« Vastaus #1 : Huhtikuu 29, 2024, 17:47:42 »
Viestii laittanu itseasiassa pariinkin otteeseen, mutta loppunu aina sieltä päästä vastailu, kun tullu puheeksi tapaamisajankohta.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 234
  • * Kelpo kaveri
Vs: 24v Kaunotar Helsingissä /LahjaLämpöä
« Vastaus #2 : Huhtikuu 29, 2024, 19:27:54 »
Mä olen tavannut muutaman kerran. Oikein kiva ja mukava Suomalainen nuori nainen. Muutama tatska on mitkä kuvissa ei näy. Tyttö tykkää kyllä taatusti panna ja sen huomaa kyllä helposti.
Voi olla että on hiukan vaikea saada yhteyttä häneen, koska hän on niin erittäin suosittu. Jos muistan oikein, niin helpointa oli kai tavata illalla ja viikonloppuna. Ehkä voisi myös arkipäivinä.
Hän ottaa luultavasti kotiinsa vain ne miehet jotka käyttäytyvät hyvin, hän tuntee paremmin tai joihin hän luottaa. Minä olen käynyt hänen kotona.

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1197
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 24v Kaunotar Helsingissä /LahjaLämpöä
« Vastaus #3 : Huhtikuu 29, 2024, 19:43:45 »
Hän ottaa luultavasti kotiinsa vain ne miehet jotka käyttäytyvät hyvin, hän tuntee paremmin tai joihin hän luottaa. Minä olen käynyt hänen kotona.

Joku tässä ei täsmää.
#freepalestine

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • * Kelpo kaveri
Vs: 24v Kaunotar Helsingissä /LahjaLämpöä
« Vastaus #4 : Toukokuu 01, 2024, 11:10:34 »
Erittäin hankala saada treffit aikaiseksi. Väittää, että löytyy incall paikka, mutta hiljeneekin täysin kun ajanvaraus tulee ajankohtaiseksi  :( tulee mieleen mm. Evelina Chavez / Mariela, joka aiklinaan viestitteli ahkerasti alussa mutta lopettaa sitten kommunikoinnin. Pitäisikö antaa Lahjalle vielä mahdollisuus?  :-[
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩