Eilistä ja tätä päivää vielä hymyilyttää eilinen Rammsteinin keikka Tampereella. Vähän nyt väsyttää töissä, mutta oli sen arvoista!
Uutiset:
rassexx
Kelpo kaveri
Vieras0043




Huikea tyyppi
^Mistä kirjoituksesta annoit Tibelle miinusta?
Kyllä, miinuksia ei pahemmin itselleni tullut. Sinulle annoin.

Vieras0043




Huikea tyyppi

Vieras1703




Huikea tyyppi




Vieras0043




Huikea tyyppi

Vieras0041




Huikea tyyppi

Vieras0036



Nauttii muiden arvostusta
Mutta nämä plussat ja miinusrepukat ovat homojen ja hännystelijöiden, elikkäs sanapelaajien euroviisupisteitä, jolla tehdä forkasta yhtään parempaa. Todelliset äijät, kuten Dee Dee kirjoittaa niitä rapsoja eikä pillitä turhasta ja miinuksia satelee pelleiltä. joilla ei todellista munaa kirjoitta mitään. Eihän joku Klasu Kinky tänne eksy, kun huorien fanipojilla menisi itseluottamus jäähän ja sitten kateelliset maitopojat alkaisi latoa miinuksia ykkös, kakkos ja kolmosnikeillä.
Vieras0009




Huikea tyyppi
Torstaina pääsee taas vakkarille😋

Minttu


Näyttää hyvää esimerkkiä
