^
Saman olen huomannut
Kädet saa parhaiten puhtaaksi nuolemalla. Mä voin tulla näyttään 😉
Saman olen huomannut
Kädet saa parhaiten puhtaaksi nuolemalla. Mä voin tulla näyttään 😉
Uutiset:
Vieras0068

Nauttii muiden arvostusta
Ihan uskomaton määrä mustikoita metsässä! 😍 (Mun kädet ei tuu enää ikinä puhtaiksi...)
IlonaTequila

Saisi mikroaaltouunilla pillua
^^ 😂😂 tota en kyllä tiennyt, kyllä sun varmaan täytyy tulla näyttämään, miten se tehdään oikein...😘
Vieras0242

Vieras0242

Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä
Kun oli tummanruskea tukka, niin siinä ei olisi näkynyt mitkään ihanat karkkihattaran väriset suoravärit. Nyt saa kokeilla vaikka kerran viikossa kaikkia poispeseytyviä kivoja sävyjä. Vaahtokarkin haalean viileä pastellisävy blondi on nyt suosikki.
Vieras0161
Kelpo kaveri
Ihan uskomaton määrä mustikoita metsässä! 😍 (Mun kädet ei tuu enää ikinä puhtaiksi...)Tässä pirkkaniksi. Pese kädet sitruunan palasella ensin. Lähtee aika hyvin tuo väri käsistä.
Vieras0242

Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä
Näköjään Itävallan Adriana on taas torstaista lähtien maisemissa. Ja se tietää sitä, että tulevasta loppuviikosta ja viikolopusta tulee panomaraton.
Lupaan kertoa kaikille urheilusta kiinnostunueulle, mikä oli maratonin loppuaika, jotta voitte vertailla omaa kisakuntoanne ikämiessarjan suoritukseen.
Fantasian toteutuminen. Kivaa! 😁
Entto

Lähellä täydellisyyttä
Toisaalta huomenna paluu takaisin kotimaisemiin, voisipa jäädä asumaan tänne lappilaiseen pikkukylään 
Vieras0263