Oon samasta iloinen. Oli mukava kaveri ja sain kusta kunnolla juotavaksi. Ja tuli kyllä hyvää videomatskuakin 

Uutiset:
JulianMiesNokia

Nauttii muiden arvostusta

^ Siellä se seitsemäs pallero kohta häämöttää. Ei muuta kuin mikroja jo maksuvälineeksi silmäilemään 😅Hah. En itse ymmärrä tuota "Saisi mikroaaltouunilla pillua"-juttua. Sen kaltaista on sanottu että on niin kova panomies että saa pillua vaikka vanhalla Ladalla eikä tarvitse mitään kallista BMW:tä. Mutta että mikroaaltouunilla pillua XD
Kyllä maalla on mukavaa 
Asiakkaat ❤️ Oon saanu muutaman päivän sisään mustikoita, suklaata ja omenoita 🤩

JuliaK

Saisi mikroaaltouunilla pillua
velihopea

Rakastajien aatelia
Asiakkaat ❤️ Oon saanu muutaman päivän sisään mustikoita, suklaata ja omenoita 🤩

HarryPotter

Foorumihierarkian huipulla

Nostin tien reunassa ajoradan puolella maanneen juopon pois tieltä jäämästä autojen alle ja heppu vain kiroili ja vittuili kiitokseksi. Vastasin sanomalla Ole hyvä vaan.Sori, en ollut ihan kartalla. Luulin että poliisi on kimpussa.
Suokukko
Kelpo kaveri
Hivenen jäi epäselväksi, kumpiko heistä oli lopulta innokkampi jäämään jutulle kanssani, mutta hauskaa oli ja aikoivat tulla jonain toisena päivinä uudelleen paikalle