Kasarilla kaikki oli parempaa, ihan kaikki.. ja varsinkin musiikki!
#DefLeppardLive'26 #wanhojen setien bändit
#DefLeppardLive'26 #wanhojen setien bändit
Uutiset:
Avaruusmies

Nauttii muiden arvostusta
.Nyt alkoi juhannusNo voi IsäKissanVittu sentään.....mä saatanan kääpiö unohdin koko juhannuksen. Pomon perkele kysyi että tuletko perjantaina töihin..
Vähän tietysti latisti tunnelmaa ajaa kaatosateessa mopolla töistä kotiin, mutta huomenna rillataan.
Tunnustautuja

Rakastajien aatelia
Tarvii ehkä suunnitella juhannuksen jälkeiselle viikolle pikku mutka Vantaalla 😉
JuliaK

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Nyt alkoi juhannusNo voi IsäKissanVittu sentään.....mä saatanan kääpiö unohdin koko juhannuksen. Pomon perkele kysyi että tuletko perjantaina töihin..
Vähän tietysti latisti tunnelmaa ajaa kaatosateessa mopolla töistä kotiin, mutta huomenna rillataan.
Katsoin sitä monttu auki "tietenkin tulen, mitä vittua sä oikein sekoilet"
VITTU SAATANA LIFTI, VITTU SAATANAN JÄLKEENJÄÄNYT APINA, VITTU PERKELE, SAATANA VITTU
Ei jumalauta...mä oon syntynyt jostakin vitun apinan spermasta
Mulle on osteltu näitä kelantereita ihan lahjaksikin. Mulla on vieläkin vuoden 2021 kalenteri, sellainen vähän hienompi ja tyyriimpi, muoveissa, avaamattomana. Kalentereissa on sellainen raivostuttava ongelma että mun pitäis muistaa katsoa sitä kalenteria. Edes kuluvan vuoden aikana.... Saati sitten päivittäin.Nyt alkoi juhannusNo voi IsäKissanVittu sentään.....mä saatanan kääpiö unohdin koko juhannuksen. Pomon perkele kysyi että tuletko perjantaina töihin..
Katsoin sitä monttu auki "tietenkin tulen, mitä vittua sä oikein sekoilet"
VITTU SAATANA LIFTI, VITTU SAATANAN JÄLKEENJÄÄNYT APINA, VITTU PERKELE, SAATANA VITTU
Ei jumalauta...mä oon syntynyt jostakin vitun apinan spermasta
Ootko ikinä aatellu hankkia esim seinäkalenterin mistä katella näitä päiviä? Olikse just joku pääsiäinen tai vappu ku kävi sama homma 😂😂
JuliaK

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Randomikäyttäjä
Kelpo kaveri

Avaruusmies

Entto

Lähellä täydellisyyttä

Entto

Lähellä täydellisyyttä
Avaruusmies

Vuoden verran pulloja keränny roskia kerätessä ja vähän saanu lahjotuksenaki ja tänään kauppaan, niin mukavat 230€ tuli juhannus rahaa