Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 2128544 kertaa)

Poissa Villerius

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #13300 : Kesäkuu 06, 2026, 14:08:20 »
Pitkäaikainen haaveeni toteutunee ensi talvena, jolloin matkustamme Chileen. :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #13301 : Kesäkuu 06, 2026, 15:20:50 »
Wau, kuinka pitkä reissu
Nallekarkin selkäranka

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #13302 : Kesäkuu 06, 2026, 15:28:01 »

Mi alegro por ti. 🙂
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Tunnustautuja

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #13303 : Kesäkuu 06, 2026, 16:04:40 »
Sataa niin ei tarvitse tehdä pihatöitä (ja voi keskittyä siideriin). Sanon vaan että tämä on sellainen s*tanan työleiri keväällä että melkein menee hermo. Ja ne kevättyöthän ovat siis edelleen ihan vaiheessa.  >:(
Otat pari sub pojua työskentelemään pitkin pihaa ja jos vauhti hyytyy niin annat "Mommy:n" kädestä

Siinähän saattaisi vielä tienatakin samalla, siideriäkin voisi janoonsa lipitellä😅

Poissa Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #13304 : Kesäkuu 06, 2026, 16:37:49 »
Ei ollenkaan huono idea! Voisin tienata enemmänkin koska hommat täältä eivät heti lopu. 💵
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin! Ps. 10min Turusta!

Poissa Granado

• Sr. Member
« Vastaus #13305 : Kesäkuu 06, 2026, 16:55:20 »
Kunnon iltapäiväpanot ja nyt tehdään martan kanssa lähtöä Pikipoppiin. Vettä on lotissut taivaan täydeltä koko päivän, mutta nyt sade onneksi loppui ja taivas kirkastui. Vielä viimeinen napsu laadukasta savunmakuista Laphroig 10 Years Single Malt- viskiä ja sitten helkama alle. Martta vielä punaa huuliaan. Taidan ottaa toisenkin napsun tässä odotellessani. Pikipop (https://pikipop.fi/) on minun ehdoton suosikkini Oulun ja koko Suomen kesän festareista. Ensinnäkin se pidetään niin kauniissa ja perinteikkäässä käsityöläis- ja taiteilija korttelissa meren rannalla. Pikisaari on sitä kauneinta Oulua vanhoine restauroituine puutaloineen ja vanhoine ateljeiksi ja asunnoiksi kunnostettuine tehdasrakennuksineen. Kaunis merellinen vehreä luonto tuoksuu ja näkyy joka paikassa. Mallassauna (https://mallassauna.fi/) vastaa oman panimon artesaanioluineen juomasta ja herkullisesta ruoasta. Ja sitten ne bändit. Tykkään nykyään näistä indie- bändeistä. Valtavirta musiikki ei enää kosketa minua sillä tavalla. Parhaat kiksit saan kun löydän jotakin ihan uutta ja tuoretta. Viime kesänä Pikipopissa esiintyi Ullanlintulampi, ja suorastaan mykistyin sen bändin keikasta. Nyt Ullanlintulampi on suuri suoksikkini ja soittolistani kärjessä. Mielenkiinnolla odotan, että mitä tänään on tarjolla. En etukäteen tiedä näistä bändeistä juuri mitään. Kun asustelen puolet vuodesta Malagasta, niin olen vähän pihalla näistä Oulun ja muunkin Suomen indie- bändien kuvioista. Ihanaa launataista kesäiltaa kaikille seksisaittilaisille  :).
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Granado

• Sr. Member
« Vastaus #13306 : eilen kello 12:33:37 »
Kosteat aamupanot ja sen päälle makoisat löylyt saunassa. Istun parvekkeella, katselen merta ja ihailen kaunista kesäistä sunnuntaita. Meri kuiskailee hiljaa. Eilinen sadepäivä on vaihtunut kesäiseksi auringonpaisteeksi. Päivästä tulee hyvin lämmin. Juon kahvia ja kuuntelen Billie Holidayta, martta laittelee sisällä itseään tanssikuntoon. Martta on lähdössä tanssimaan Nallikariin VEDEN HUOMAAN tanssiteosta (https://tapahtumat.munoulu.fi/fi-FI/page/69430e0c15425e5b3c4c0802?count=24&sort=creationDate&reverse=true). Se liittyy tähän Oulun Euroopan kulttuuripääkaupunki 2026 vuoteen, ja sen ovat ideoineet ja koreografiasta vastaavat tanssitaiteilija Hanna Brotherus ja valokuvaaja Meeri Koutaniemi. Minä ainoastaan valokuvaan Veden huomaa- tapahtumaa, sillä Che Guevara- miesten mielestä tanssiminen on lähinnä turhaa pyörimistä hyvän tavaran ympärillä. Mutta martta tanssii kyllä mielellään. Veden huomaa- tanssiteos näin YK:n perustaman Maailman merien teemapäivän aattona muistuttaa meitä kaikkia merien tärkeydestä koko maapallolle, ilmastolle ja elämälle. Me olemme kiinteä osa luontoa emmekä ainoastaan vieraile siellä. Elämä on syntynyt merestä. Ihmisen kehon koostumuksesta suurin osa on vettä. Yhteys toisiimme ja mereen on orgaaninen, suojeltava ihme. Veden huomaan- tanssiteos kuvataan drooneilla elokuvaksi, ja tapahtuman pääsponsorina on Johan Nurmisen säätiö, jonka tavoite on pelastaa Itämeri ja sen perintö tuleville sukupolville. Martta sovittelee tanssivaatteita. Naisilla on aina niin vaikeaa. Kyllä tässä vielä menee aikaa. Taidan hakea toisen kupillisen kahvia ja lorauttaa siihen mojovan tujauksen Veterano Solera Reserva brandya. Aurinkoista kesäpäivää kaikille seksisaittilaisille  :).   
« Viimeksi muokattu: eilen kello 12:35:39 kirjoittanut Granado »
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Granado

• Sr. Member
« Vastaus #13307 : eilen kello 13:04:23 »
^Martta huhuili, että etkö sinä tule jo pukeutumaan. Minä vastasin, että minä olen jo pukeutunut Veden huomaan- tanssiteoksen esitystä varten. Che Guevara- miehellä tuo pukeutuminen on kesällä helppoa: vetää shortsit jalkaan ja puhtaan Che Guevara-paidan päälle, niket jalkaan, kameralaukku olalle ja menoks. Martta kysyi, että eikö sinulla ole muita paitoja kuin noita Che Guevara- paitoja? Minä vastasin, että on minulla yksi Fidel Castro- paita. Että laitanko päälle sen? Martta sanoi, että anna olla vaan päällä tuo Che Guevara- paita. Martta tuumasi, että ostaa minulle huomenna uusia t-paitoja. Kohta Granado kävelee Rotuaarilla joku Frida Kahlo- paita päällä. Martalla näkyy olevan sellaisia. Tuo martta ei taida olla oikein Che Guevara mimmi  :(. Muuten kyllä ihan mukava ja hyvä ihminen :).
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Teroterava

• Sr. Member
« Vastaus #13308 : eilen kello 15:51:14 »
Kiitoksia modelle että poistit persuälymystön (Penaattori, Kesava, joey_t, Kellopeliappelsiini, Thor Patsas sekä Pekonen) postaukset läppäriltäni.

Persyälymystön estolistalle laittaminen tekee foorumin lukemisesta paljon miellyttävämpää ja myös saa näyttämään politiikka-ketjunkin normaalien ihmisten keskustelukanavalta. Tuohon kun lisää vielä trollit Morgan Kane, Arimani ja Lifti, plus Villerius niin foorumin lukukokemus on vertaansa vailla.  :)
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #13309 : eilen kello 15:55:33 »
+ Banaanimoukari ei heilu sinulle niin usein. Muista kuitenkin olla kurkkimatta   :laught: :behind: :laught:

Ranaattori ei kestänyt viikkoakaan  :laught: :laught:  :laught:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #13310 : eilen kello 16:23:53 »
Kiitoksia modelle että poistit persuälymystön (Penaattori, Kesava, joey_t, Kellopeliappelsiini, Thor Patsas sekä Pekonen) postaukset läppäriltäni.

Persyälymystön estolistalle laittaminen tekee foorumin lukemisesta paljon miellyttävämpää ja myös saa näyttämään politiikka-ketjunkin normaalien ihmisten keskustelukanavalta. Tuohon kun lisää vielä trollit Morgan Kane, Arimani ja Lifti, plus Villerius niin foorumin lukukokemus on vertaansa vailla.  :)
Olinkin ihmeissäni kun mun kirjoituksia ei enään poisteta. Nyt tiedän syyn  :laught:

Olet rakas💕

Haluaisin kuitenkin muistuttaa että en ole persu. Persut ovat ihan liian kesyjä ja nössöjä minun makuuni. Olen persuista ainakin kymmenen kilometriä oikealla päin. Toivottavasti otat tämän huomioon etkä nimittele minua näin julmasti hanipöö  :kiss:
« Viimeksi muokattu: eilen kello 16:26:26 kirjoittanut Lifti »
Nallekarkin selkäranka

Poissa Arimani

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #13311 : eilen kello 16:33:05 »
Eikö toi sekvaara ollut homofobinem rasisti?

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #13312 : eilen kello 16:54:49 »

= politiikka-ketju on hommunistien omaa kuplaa.

Ja tosiaan se iloisuus Unohtui, että enää postaukset ei katoa  :inlove:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine