Hattara. Oli tuollainen uusi jäätelömaku pallojätskeissä ja olihan se maistettava. Hyvää oli niinkuin aina, uutuudet vanhoja muistellessa. Siis ne pallojätskit 

Uutiset:
velihopea

Rakastajien aatelia

Mmeoww

Rakastajien aatelia
Morjens

Nauttii muiden arvostusta

velihopea

Rakastajien aatelia

Pimu

Lähellä täydellisyyttä
JulianMiesNokia

Life is good
Granado

Saisi mikroaaltouunilla pillua
.
Avaruusmies

3 viikkoa ilman kahvia ja oon selvinnyt ilman vieroitusoireita 🔥 Koko aikana tyyliin kahtena päivänä on ns. tehyt hetkellisesti mieli, mutta nopeasti se sit unohtunut. Eli ei juuri mitään oireita vaikka ala-asteesta olen juonut 😊 Merkittävimmän muutoksen huomaan unirytmissä, en enää valvo aamuyöhön ja herään ylös ihmisten aikaan ilman ongelmia 😊
Pimu

Lähellä täydellisyyttä
3 viikkoa ilman kahvia ja oon selvinnyt ilman vieroitusoireita 🔥 Koko aikana tyyliin kahtena päivänä on ns. tehyt hetkellisesti mieli, mutta nopeasti se sit unohtunut. Eli ei juuri mitään oireita vaikka ala-asteesta olen juonut 😊 Merkittävimmän muutoksen huomaan unirytmissä, en enää valvo aamuyöhön ja herään ylös ihmisten aikaan ilman ongelmia 😊
Eikö teessäkin ole kofeiinia🤔...

Avaruusmies

Heti kun Rauli lähtee toiseen kotiin, saan maailman kauneimman tytön kuukaudeksi
JuliaK

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Bisneksen vilkastuminen 🤩 Kolme asiakasta kolmessa tunnissa. Näistä kaksi uutta. Piristää kummasti näin päivätöiden vapaapäivänä. Nyt vähän viiniä ja grilli kuumaksi. Ansaittu ruokatunti ja kohta Rakaskin tulee kotiinLife is good
Avaruusmies

Eikö teessäkin ole kofeiinia🤔...
Mulla taitaa suurin osa olla kofeiinittomia, parissa eri taitaa olla luontaisesti kofeiinia. Määrällisesti kuiteskin huomattavasti vähempi mitä kahvissa on