Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 1808600 kertaa)

Poissa lantti

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #12520 : Marraskuu 28, 2025, 23:46:55 »
Duo-speksien hiominen timanttiseksi! 💎 Nyt on kalenteriin lisätty tammikuulle tissimiesten unelmaduon ajankohta! 😍

En ehkä malta odottaa, että päästään Annin kanssa touhuamaan mun lemmenpesässä. Toivottavasti saadaan miehiäkin seuraksi. 🤭

Dynamic Duo tulossa teistä  :inlove:
Nautin kotimaista luomutavaraa

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #12521 : eilen kello 10:10:43 »
Rauli makaa omassa sängyssä.  Jouduin ostamaan sille vittu ikioman sängyn. Ja nyt se mulkku haluaa että makaan sen sängyssä. 
Nick Fuentes is GOD ❤️ Jos kiroilen itselleni ja haukun itseäni tai huumorimielessä rakasta kissaani. Älkää painako bpr nappia. Kiitos ❤️

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #12522 : eilen kello 11:47:43 »
Rauli makaa omassa sängyssä.  Jouduin ostamaan sille vittu ikioman sängyn. Ja nyt se mulkku haluaa että makaan sen sängyssä.

Tää Rauli tekee minut iloiseksi joka kerta. 😄❤️

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #12523 : eilen kello 12:04:00 »

Nyt minua hävettää tuo sydän peitto....kyllä ostin.
Nick Fuentes is GOD ❤️ Jos kiroilen itselleni ja haukun itseäni tai huumorimielessä rakasta kissaani. Älkää painako bpr nappia. Kiitos ❤️

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #12524 : eilen kello 12:05:10 »

No onhan toi paljon mukavampi otus kuin vaikka joku krokotiili. Tai Hirvi.  ::)
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
« Vastaus #12525 : eilen kello 12:27:12 »

No onhan toi paljon mukavampi otus kuin vaikka joku krokotiili. Tai Hirvi.  ::)
Jaa a. Mielenkiintoinen kommentti, joka herättää ajatuksia.
Mitähän tarkalleen tarkoittaa "mukava otus"? ja mikähän se "mukavuuden" mittari tässä yhteydessä olisi?
Ehkä olet oikeassa siinä mielessä, että kissa, kuten Rauli tässä, soveltuu lemmikiksi paremmin kuin esim. krokotiili tai hirvi.
Hirvestä tykkään itse erityisesti siitä syystä, että siitä saa erinomaista lihaa ja paljon. Krokotiili taas on upea eläin kaiken kaikkiaan, mutta sen liha ei ole mielestäni yhtä maukasta kuin hirven. Kissaa en ole syönyt, eikä ole oikein mielenkiintoakaan kokeilla.
Mukavia otuksia varmasti kaikki, mutta mielestäni nämä mainitut lajit eivät kuitenkaan ole keskenään oikein vertailukelpoisia. Jokaisella tietenkin saa olla oma mielipiteensä.

Poissa Mustelmann

• Sr. Member
« Vastaus #12526 : eilen kello 21:47:23 »
^ Ei hitto, aivan loistavaa ja täysin tarpeettoman vakavaa pohdintaa. Toki olen itsekin sitä mieltä, että kissa on roimasti mukavampi otus kuin vaikka hirvi tai krokotiili.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #12527 : eilen kello 21:54:33 »
Mulla oli joskus pohjoisessa mökki, tai osa siitä. Kerran oltin silloisen muijan kanssa siellä ja tämä oli aivan innoissaan kun keittiön ikkunan alla tepasteli harva se aamu hirvi. Se oli oikeasti poro, mutta viis siitä. Pimu kertoi etelään palattuamme kaikille, että meillä oli lemmikkihirvi. Se oli ihan kiva lemmikki, ei aiheuttanut pahemmin harmia.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #12528 : eilen kello 21:59:17 »
Mulla oli joskus pohjoisessa mökki, tai osa siitä. Kerran oltin silloisen muijan kanssa siellä ja tämä oli aivan innoissaan kun keittiön ikkunan alla tepasteli harva se aamu hirvi. Se oli oikeasti poro, mutta viis siitä. Pimu kertoi etelään palattuamme kaikille, että meillä oli lemmikkihirvi. Se oli ihan kiva lemmikki, ei aiheuttanut pahemmin harmia.
Mulla taas oli muija joka selitti porosta ja sille oli ihan pakko kertoa että ei me Lapissa olla.

Ei se minua olisi haitannut mutta ajattelin että ei nolaa itseensä kun palataan Tampereelta stadiin.