Jari Tervo eroaa Helsingin Suomalaisesta klubista. On muutenkin niin suomalaisuutta vastaan ollut että ihan oikea ratkaisu.
Uutiset:
Aapeli60

Piristää muiden päivää
Jari Tervo eroaa Helsingin Suomalaisesta klubista. On muutenkin niin suomalaisuutta vastaan ollut että ihan oikea ratkaisu.
Monkku

Piristää muiden päivää
Pimu

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Loco Lucy

Nauttii muiden arvostusta
Käväisin saitin profiilissani katsomassa olenko urani aikana kirjoitellut jotain mitä pitäisi muokata tai hävetä, ja jumalauta siellä oli osio "maine" ja siellä oli mukavia kommentteja ihmisiltä. Mitä helvettiä en edes tiennyt kyseisestä ominaisuudesta tai välilehdestä!!!!
Nyt toki kiristää vannetta kun en ole muiden hyviä kirjoituksia kehunut, tähän pitää tehdä muutos taas kun oppisin uutta!
Milena

Huikea tyyppi

Onkohan tää ihan ok sanoa ääneen? No sanoin silti. ❤️
Niin sattumalta just kuun vaihteessa multa siis loppui sellanen oman alan työsoppari jonka takia olen ilmoittanut että en ole alalla enää koska kahden työn yhdistäminen on aika vaikeaa. Se ei sovi minulle. Olen silti sitä koittanut ja nyt totean että hylkään sen toisen työn mikä on enemmän yhteiskunnan mukaan oikea työ. Mä olen onnellinen siitä että saan valita teenkö oman alan töitä vai toiminko palveluntarjoajana 💕 
mattssonni

Rakastajien aatelia

Milena

Huikea tyyppi
Milenalle tervetuloa takaisin alalle ja hommiin

Frii:n ö-luokan joululeffat 🤩
Granado

Saisi mikroaaltouunilla pillua
.
Loco Lucy

Nauttii muiden arvostusta