Se tosiasia, että nyt pääsee nukkumaan 

Uutiset:
PrettyHorny

Näyttää hyvää esimerkkiä

Pimu

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Tunnustautuja

Huikea tyyppi
Sain varattua ajan renkaitten vaihtoon (toivotaan et talvi ei yllätä tätä autoilijaa ennen sitä - olin myöhässä🙈), uusien keikkojen suunnittelu, ystävän kyläily, iltalenkki pimeässä syyssäässä, kotihousut ja teehetki 😊
Meaxx

Huikea tyyppi

Tunnustautuja

Huikea tyyppi
Meaxx

Huikea tyyppi
Pimu

Sain varattua ajan renkaitten vaihtoon (toivotaan et talvi ei yllätä tätä autoilijaa ennen sitä - olin myöhässä🙈), uusien keikkojen suunnittelu, ystävän kyläily, iltalenkki pimeässä syyssäässä, kotihousut ja teehetki 😊
Olishan me kumit saatu vaihdettua💪
Tunnustautuja

Huikea tyyppi
Olishan me kumit saatu vaihdettua💪
Hyvä tietää 😉 jos käy niin että talvi yllättää ennen vaihtoaikaa niin minäpäs laitan viestiä 🤗
Sain ostettua ennakosta liput Eppujen keikalle stadiin

Granado

Sain ostettua ennakosta liput Eppujen keikalle stadiin
Sama, sekä myös Mansen keikalle. Nautitaan vielä viimeisen kerran oikein huolella!
.Mlähdin palauteboksiin sulle rustaamaan, soittaja 16-sorminen laukas taas ennenaikaisesti 💨Sain ostettua ennakosta liput Eppujen keikalle stadiin
Sama, sekä myös Mansen keikalle. Nautitaan vielä viimeisen kerran oikein huolella!
HarryPotter

Lähellä täydellisyyttä
Muutama aikakin tuli jo varattua ensi viikolle, elämähän on yhtä pillurallia.
PrettyHorny

Näyttää hyvää esimerkkiä

Ahmattilainen

Näyttää hyvää esimerkkiä