Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 876184 kertaa)

Paikalla Granado

  • Full Member
  • Viestejä: 349
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9040 : Kesäkuu 28, 2023, 18:40:53 »
Sain eilen illalla jigillä mukavan kokoisen kuhan. Tänään syötiin paistettua kuhaa, uusia perunoita ja kantarellikastiketta. Jälkiruoaksi keitettiin kunnon pökköpääkahvit pannukahvista. Ja kahvin kanssa nautittiin konjakit ja mansikkakakkua. Tästä ei kesäeväs enää juuri paremmaksi tule  :). Vielä kun joku jaksaisi lämmittää saunan, että ei itse tarvitsisi nousta ylös tästä riippumatosta.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9041 : Kesäkuu 28, 2023, 22:01:00 »
Pillun tuoksu parrassani.
Saitin Bud Spencer

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1103
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9042 : Kesäkuu 28, 2023, 22:22:58 »
Sain vuokrattua sen huvilan pariksi viikoksi jonka halusin
Oli säätämistä kerrakseen

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2653
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9043 : Kesäkuu 30, 2023, 03:24:53 »
^^ Eikai Entto ole vain tehnyt jotain luonnotonta?

Olen onnellinen että täällä on onnellisia ihmisiä sekä olen onnellinen että on palkkapäivä.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9044 : Kesäkuu 30, 2023, 12:24:58 »
Tällä hetkellä hyvinkin monet asiat. Ja nyt seuraakin pitkä viesti, koska olen ollut niin pitkään hiljaa täällä. 😅

1. Ihanat asiakkaat.  :inlove:
Voi hyvä taivas teidän kanssanne!
Ootte huippuja! Kiitos! ❤️

2. En ole ihan varma, mitä helskattia mulle on tapahtunut tässä muutaman kuukauden sisään, mutta seksuaalienergiat ja nautinto ovat välillä kohonneet jonnekin aivan uusille leveleille.

Olen aiemmin kirjoittanut, että mulle on haastavaa saada orgasmeja.

Nyt olen alkanut kokea jotain aivan käsittämättömiä ns. energiaorgasmeja, joita ei voi edes verrata mihinkään aiempiin orgasmeihin, joita olen aiemmin elämäni aikana saanut.

Seuraa hörhö-varoitus... 😅
Noissa mun energiaorgasmeissa se joku seksuaalienergia (myös kundaliinienergiaksi kutsutaan) lähtee kohoamaan kehossa ylös päin ja täyttää lopulta koko kropan. Se on sellaista aaltomaista liikettä, joka väreilee kehossa ja tulee tunne kuin kirkas valo loistaisi ja virtaisi ulos kehosta ja tajunnasta. Sitä tunnetta on mahdotonta sanoiksi pukea, koska se on äärimmäisen henkinen, syvä, voimakas kokemus ja parempaa kuin mikään normi-orgasmi ikinä. Sain eilen kahdessa eri tantra-hieronta-sessiossa tällaiset energia-orgasmit (oli kolme erittäinkin ihanaa tapaamista mielettömän ihanien henkilöiden kanssa. ❤️ Kiitos teille, jos satutte lukemaan tätä. ❤️) huhhuh.

Myös nykyisen kumppanini kanssa noita on alkanut olla. Yksi kaikkien aikojen voimakkaimmista orgasmeistani oli pari viikkoa sitten tuollainen energia-orgasmi. Seksuaalienergia oli jo muutenkin voimakas kaikenmoisem parin-kolmen tunnin puuhastelun jälkeen ja tuo orgasmi tapahtui ilman genitaalialueiden kosketusta tai mitään muutakaan vastaavaa.

Seisoimme suihkussa halaten, kun mun seksuaali- / kundaliinienergiat lähtivät vaan räjähdyksen omaisesti liikkumaan ja voimistumaan mun kehossa. En oikein muista edes mitä kaikkea siinä tapahtui, paitsi että koko mun keho vain tärisi voimakkaasti kauttaaltaan hyvin pitkän aikaa, oon myös saattanut olla hivenen äänekäs, ei mitään muistikuvaa. Ja ne tuntemukset kehossa. Ei pysty sanoin kuvailemaan. Aivan tajunnan räjäyttäviä. Tuon jälkeen mulla lähti jalat kirjaimellisesti alta ja meinasin pyörtyä. 🤯

Että semmosta. Yks hemmetin hihhuli täällä terve... 😅

Eräs asiakas ihanasti kommentoi eilen, että olen kyllä todella sensuelli nainen (tämähän nyt on toki mielipide-kysymys... Kuka mistäkin tykkää. Enkä minä ole kaikkien "cup of tea", mutta ihanaa, että olen sitä joillekin). Sekä myös, etten yhtään liioittele, kun ilmoituksessani kerron omaavani voimakkaan seksuaalienergian. On voimakas juu. On aina ollut. Sen tähden olenkin tämmöinen kohtalaisen kevytkenkäinen yksilö. 😅

3. Nykyinen kumppani. ❤️
Rakastaja muutaman vuoden takaa ilmaantui takaisin elämääni.
Mitä voisin toivoa enempää, kun yhteys, kommunikaatio ja seksi vaan toimii tajuttoman hyvin, henkilö hyväksyy mun seksityön täysin (ja on itsekin harkinnut alalle ryhtymistä. Mieskehoinen ihminen on hän) ja ennenkaikkea haluaa olla mun kanssa eettisesti polyamorisessa suhteessa, ei ole mustasukkainen mun intiimistä ja / tai romanttisesta kanssakäymisestä muiden ihmisten kanssa sekä samaan aikaan haluaa sitoutua mun kanssa kunnolla ja rakentaa yhteistä tulevaisuutta. Plus tietysti henkilö on äärimmäisen älykäs kaikkien muiden ihailemieni ominaisuuksiensa lisäksi. Mun on varmasti täytynyt tehdä elämäni aikana jotain tajuttoman hyviä asioita, koska olen saanut sellaisen ihmisen elämääni.

4. Tuleva, uusi työtila. ❤️

5. Fyysinen treeni näkyy ja tuntuu kehossa.

6. Eräs luova työprojekti, joka alkaa olla vihdoin valmis.

7. Kesä, aurinko, ukkonen, räystäspääskyt, luonnon vehreys, kesän tuoksu, lämpö, valo.

8. Pyöräily.

9. Huikean ihanat palautteet, joita olen saanut vastaanottaa.

10. Ihanat kohtaamiset.

11. Kaikki mun työt ja ammatit.

On hauskaa toisinaan, kun asiakkaani silminnähden yllättyvät kuullessaan, etten olekaan pelkkä seksityöntekijä. 😅

Meinasin kirjoittaa tähän, ettei minua haittaisi yhtään, vaikka se olisikin mun ainoa ammatti. Mutta se ei pidä paikkaansa, koska mun kiinnostuksen kohteeni ovat niin moninaiset ja haluan tehdä niin kovin monia, erilaisia asioita.

Eli kyllä, minulla on seksityön lisäksi muutama eri ammatti, pari tutkintoa taskussa ja lisää opiskelen.

12. Noin 10-11 päivän päästä alkava parin viikon loma, jolloin painun korpeen ja otan irtioton lähes kaikesta elektroniikasta, puhelin mukaan lukien (saatan mä sen kerran päivässä tai pari kertaa viikossa avata hetkeksi).

13. Elämä kaikkine ala- ja ylämäkineen, koko tunteiden voimakas kirjo, myrskyt ja tyynet vedet, itkut ja naurut.

14. Läheisyys, intiimiys, seksi, rakastelu. Roolileikit.

Jotta semmosta. 😃❤️
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9045 : Kesäkuu 30, 2023, 12:35:02 »
Neiti M. Pultava oblast :inlove:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9046 : Kesäkuu 30, 2023, 14:15:44 »
Jostain kumman syystä pankkitili näyttää helvetin hyvältä. Olihan tuossa pari urakkaa jotka meni kuin kusi lautaa pitkin mutta muistaakseni olen pääasiassa ryypännyt. Tietysti kun umpi jurrissa on kokoajan niin en muista vaikka olisin ollut töissä joka päivä.
Why so fragile?

Paikalla Granado

  • Full Member
  • Viestejä: 349
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9047 : Kesäkuu 30, 2023, 15:02:32 »
Sulkavan viinakauppa, joka on varmasti maailman pienin Alko. K-Market Wiljamin yhteydessä olevalla Alkolla on pinta-alaa varmaan alle 20 neliötä, mutta sieltä löytyy mökkiläiselle kyllä kaikki tarpeellinen, eli kossut ja kyykkyviinit. Ja jos haluaa oikein hienostella, niin kyllä sieltä vähän muutakin löytyy. Vaikka kyllähän se tosiasia on, että salaatit, sinapit ja muut snapsit on herrojen herkkua. Kyllä mökkiläiselle kossu riittää. Tämä Sulkavan pieni Alko on nyt ollut pystyssä muutaman vuoden, ja ennen piti aina ajella viinaostoksille naapurikuntiin Savonlinnaan tai Puumalaan. Matkaa Sulkavalta Savonlinnaan ja Puumalaan tuli kumpaankin noin 40 km. Ja sillä samalla viinanostoreissullahan sitä tuli aina ostettua myös ne muutaman päivän elintarvikkeet. Ja Sulkavan K-kauppias Vihavainen jäi ilman niitäkin tienestejä. Nyt tilanne on paljon parempi, ja se on pelkästään hyvä asia se. Minulle on tärkeä jättää euroni Sulkavan kauppiaille. Sulkavahan on pieni kunta Saimaan sydämessä, ja siellä on asukkaita enää vähän yli 2000 (tarkalleen ottaen 2373). Meidän kesäasukkaiden ansiosta Sulkavan asukasluku ainakin kolminkertaistuu. Ja Sulkavan soutujen (jotka soudetaan aina heinäkuun toisena viikonloppuna) ihmisten määrä Sulkavalla ainakin kymmenkertaistuu soutajien ja kaikkien soutuvieraiden ansiosta. Silloin K-kauppias Vihavaisenkin kassakone kilisee iloisella äänellä. Vanha Vihavainen seisoskelee  ulko-oven vieressä maha pystyssä ja paukuttelee henkseleitään, ja hänellä on jokaiselle asiakkaalle jotain ystävällistä sanottavaa. Ja kasvoilla on leveä hymy kuin hangonkeksillä  :).
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Peetu

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9048 : Heinäkuu 01, 2023, 15:55:00 »
Tällä hetkellä hyvinkin monet asiat. Ja nyt seuraakin pitkä viesti, koska olen ollut niin pitkään hiljaa täällä. 😅

1. Ihanat asiakkaat.  :inlove:
Voi hyvä taivas teidän kanssanne!
Ootte huippuja! Kiitos! ❤️
:
:

13. Elämä kaikkine ala- ja ylämäkineen, koko tunteiden voimakas kirjo, myrskyt ja tyynet vedet, itkut ja naurut.

14. Läheisyys, intiimiys, seksi, rakastelu. Roolileikit.

Jotta semmosta. 😃❤️

Freijan lista on sellainen, että huh!  :) Siinä on todellinen kesäpostaus ja piristää mieltä vaikka pieni saderintama itäsuomessa uhkaakin.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9049 : Heinäkuu 01, 2023, 20:11:53 »
Helsinki Pride 💜🌈
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9050 : Heinäkuu 01, 2023, 20:22:21 »
Ruotsiin perustettavat palautuskeskukset turhanpaikanhakijoille :inlove:

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9051 : Heinäkuu 01, 2023, 21:16:25 »
#maksuseksionihanaa

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1103
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9052 : Heinäkuu 01, 2023, 21:37:04 »
Ihana viilentävä sade

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2973
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9053 : Heinäkuu 02, 2023, 08:01:46 »
Eilisen sadepäivän jälkeinen tuoksu ulkona ja kevyt sään kirkastuminen...
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Vieras1561

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9054 : Heinäkuu 02, 2023, 11:20:31 »
Vilahtiko Sannatar aktiivisena foorumilla vai näinkö vain unta? Orastava heijari oli jokatapauksessa herätessä. :wanker:

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9055 : Heinäkuu 02, 2023, 16:04:15 »
Itse tehdyt hampparit nyt ainakin viimeisimpänä😋😄
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9056 : Heinäkuu 02, 2023, 22:20:04 »
Hyvä musiikki ja tanssiminen ruoan laiton lomassa. 💃
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2653
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9057 : Heinäkuu 02, 2023, 22:29:12 »
Sateen ropina ja nyt sateen jälkeinen raikas ilma.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9058 : Heinäkuu 03, 2023, 00:44:32 »
Toisella koiralla oli terveyshuolia mutta kyse ei ollutkaan mistään sen pahemmasta. Koiralla on ollut sellainen patti joka huoletti. Eläinlääkäri sanoi sen olevan vain vaaraton rasvapatti, jolle ei tarvitse mitään tehdä. Sitä onnen määrää kun perheenjäsen onkin täysin terve! :inlove:

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2973
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #9059 : Heinäkuu 03, 2023, 01:02:48 »
Toisella koiralla oli terveyshuolia mutta kyse ei ollutkaan mistään sen pahemmasta. Koiralla on ollut sellainen patti joka huoletti. Eläinlääkäri sanoi sen olevan vain vaaraton rasvapatti, jolle ei tarvitse mitään tehdä. Sitä onnen määrää kun perheenjäsen onkin täysin terve! :inlove:

Tuosta nyt sietääkin olla iloinen toisin kuin meidän sataa sataa ropisee lässytyksistä...
Hattu päästä ja kukka rintaan...