Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 871761 kertaa)

Poissa JuhaniH

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7900 : Marraskuu 14, 2022, 21:10:48 »
Erittäin onnistuneen tapaamisen jälkeen palveluntarjoaja antoi minulle pienen pussin mozart-kuulia (suklaata, ei mitään pervojuttuja..). Joskus aikaisemminkin olen saanut läksiäisiksi muutakin namia kuin Sitä Itseään.
Varmastikin kiitokseksi ihanasta tapaamista!
Uskon olevani niin hyvä rakastaja, että palveluntarjoajat ottavat minulta maksun vain koska horojen työehtosopimus niin vaatii.
 ;D ;D ;D

Paikalla joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5305
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7901 : Marraskuu 14, 2022, 21:19:24 »
Minä sain 500 gr laatikon Vihreitä kuulia. Mitä siitä voi päätellä? Nainen ilahtui kun pääsi minusta eroon?

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6859
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7902 : Marraskuu 14, 2022, 21:37:16 »
Minä sain 500 gr laatikon Vihreitä kuulia. Mitä siitä voi päätellä? Nainen ilahtui kun pääsi minusta eroon?

Ehkä sen, että nainen on saanut jostain vihreitä kuulia eikä itse tykkää niistä  8)

Naisten logiikkaa ei ole vielä kukaan osannut koodata  :headbang:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 35 )

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7903 : Marraskuu 14, 2022, 22:17:56 »
Nää säät! Myrskyluodon laaksoihin istutettu (ja suojattu ahnaalta metsänhoitoprikaatilta) lähemmä sata puun tainta, ja työtä suoritettu villapaita riisuttuna. Olisi saattanut ottaa jopa pari puolialastonkuvaa, mutta väsähdin. 
Myrskyluodon seikkailijatar

Paikalla joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5305
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7904 : Marraskuu 14, 2022, 22:33:22 »
Nää säät! Myrskyluodon laaksoihin istutettu (ja suojattu ahnaalta metsänhoitoprikaatilta) lähemmä sata puun tainta, ja työtä suoritettu villapaita riisuttuna. Olisi saattanut ottaa jopa pari puolialastonkuvaa, mutta väsähdin.
Vielä sinä ehdit niitä kuvia ottamaan, iloksemme.

Mitäs puita istutit? Aasinsiltamaisesti kerron eräästä puunistutus-mietinnästäni. Mulla on pihalla omenapuu josta tulee oikein hyviä omenoita. Olen ajatellut että josko istuttaisin pihalleni päärynäpuun, onnistuisikohan? Näillä leveysasteilla (Oulu) saattaa jäädä haaveeksi mutta ajattelin että jossakin vaiheessa talvea kysäisen paikalliselta puutarha-kauppiaalta sattuisiko heillä olemaan lajiketta jota voisi yrittää. Tiedän että täälläpäin päärynöitä on ainakin kasvihuoneissa mutta siihen en ala. Varavaihtoehtona voisi olla luumupuu.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7905 : Marraskuu 15, 2022, 11:32:59 »
Gettomasan haastattelu Keskisuomalaisessa....roskalehden toimittaja suolattu aika nätisti.  :headbang: :headphones:
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 15, 2022, 11:36:31 kirjoittanut teme696 »
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7906 : Marraskuu 15, 2022, 11:39:09 »
Nää säät! Myrskyluodon laaksoihin istutettu (ja suojattu ahnaalta metsänhoitoprikaatilta) lähemmä sata puun tainta, ja työtä suoritettu villapaita riisuttuna. Olisi saattanut ottaa jopa pari puolialastonkuvaa, mutta väsähdin.
Vielä sinä ehdit niitä kuvia ottamaan, iloksemme.

Mitäs puita istutit? Aasinsiltamaisesti kerron eräästä puunistutus-mietinnästäni. Mulla on pihalla omenapuu josta tulee oikein hyviä omenoita. Olen ajatellut että josko istuttaisin pihalleni päärynäpuun, onnistuisikohan? Näillä leveysasteilla (Oulu) saattaa jäädä haaveeksi mutta ajattelin että jossakin vaiheessa talvea kysäisen paikalliselta puutarha-kauppiaalta sattuisiko heillä olemaan lajiketta jota voisi yrittää. Tiedän että täälläpäin päärynöitä on ainakin kasvihuoneissa mutta siihen en ala. Varavaihtoehtona voisi olla luumupuu.

Kuinkas pohjosessa sinä asut? Nykyään päärynä pärjää jo Kuopion liepeilläkin.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Paikalla joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5305
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7907 : Marraskuu 15, 2022, 11:44:31 »
Nää säät! Myrskyluodon laaksoihin istutettu (ja suojattu ahnaalta metsänhoitoprikaatilta) lähemmä sata puun tainta, ja työtä suoritettu villapaita riisuttuna. Olisi saattanut ottaa jopa pari puolialastonkuvaa, mutta väsähdin.
Vielä sinä ehdit niitä kuvia ottamaan, iloksemme.

Mitäs puita istutit? Aasinsiltamaisesti kerron eräästä puunistutus-mietinnästäni. Mulla on pihalla omenapuu josta tulee oikein hyviä omenoita. Olen ajatellut että josko istuttaisin pihalleni päärynäpuun, onnistuisikohan? Näillä leveysasteilla (Oulu) saattaa jäädä haaveeksi mutta ajattelin että jossakin vaiheessa talvea kysäisen paikalliselta puutarha-kauppiaalta sattuisiko heillä olemaan lajiketta jota voisi yrittää. Tiedän että täälläpäin päärynöitä on ainakin kasvihuoneissa mutta siihen en ala. Varavaihtoehtona voisi olla luumupuu.

Kuinkas pohjosessa sinä asut? Nykyään päärynä pärjää jo Kuopion liepeilläkin.
Tuossahan se lukee siteeraamassasi viestissä. Oulussa asun.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15247
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7908 : Marraskuu 15, 2022, 13:16:48 »
Jemo Kettusen Äänekosken vasemmistoliiton listoilla majaillut sitoutumattomana tosin.

Teologian ylioppilas ym. ym. "Ammattitaitoinen" freelancetoimittaja.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7909 : Marraskuu 15, 2022, 15:13:53 »
Kohta alkavat Qatarissa pelattavat jalkapallon MM-kisat.  :) :headbang:
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15247
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7910 : Marraskuu 15, 2022, 16:26:20 »
Siellä Qatarissa ei likkitä pahemmin bisseä.  :drinking:

Epäily: Sheikki jyrähti olutteltoista Qatarissa – Fifan suuri kaljakumppani joutui käpälämäkeen.

https://www.is.fi/mm-futis/art-2000009202544.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&fbclid=IwAR0RzG5PzB6QBZBO93_gjmtcz34mND1Y2yhJJGZ8TqlPXpFjj2NPYMaG3Mk


Hienoa. Olut pois uhrheilukisoista muuallakin.  :headbang:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7911 : Marraskuu 15, 2022, 20:15:44 »
Kaivattu ja pitkään odotettu uudistus.  :inlove:

Helsingissä merkittävä päätös: Autoilua rajoitetaan ydin­keskustassa

Helsingin kuntapoliitikot ovat päättäneet, että ajokaistoja vähennetään Esplanadeilla. Molemmilta Esplanadeilta vähennetään yhdet kaistat.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009203957.html

Toivottavasti uudistukset muillakin katuosuuksilla keskustassa toteutuvat.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15247
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7912 : Marraskuu 15, 2022, 20:36:06 »
^
Luotu mielikuva: Helsingin tekemä politiikka torjuu ilmastonmuutosta ja kaupunki on edelläkävijä ympäristö- ja ilmastoasioissa.
Todellisuus:  Helsinki on alkanut polttaa australialaista kivihiiltä. Kivihiilen kulutus ja ilmastopäästöt ovat voimakkaassa kasvussa. Kuluttajien sähkö- ja kaukolämpölaskut nousevat, kaupungin energiayhtiö käärii jättivoitot. Puistot kaadetaan ja lähiluonto lanataan holtittoman laajenemisen tieltä. Uhanalaiset liito-oravat pakenevat kaupungista. Vesiputket räjähtelevät ja jätevesiä sekä puhdistamatonta lunta kipataan Itämereen. Sinipunavihreät poliitikot puuhastelevat samalla kasvisruokapäivien ja järjettömien, megalomaanisten pyöräilysiltahankkeiden parissa. ::)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 788
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7913 : Marraskuu 15, 2022, 20:50:05 »
Saatu yksäri.  :inlove: :kiss:
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6736
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7914 : Marraskuu 15, 2022, 20:56:08 »
^ Sama!  :headbang:
Pörrö on aina plussaa

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1192
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7915 : Marraskuu 15, 2022, 22:02:37 »
Gettomasan haastattelu Keskisuomalaisessa....roskalehden toimittaja suolattu aika nätisti.  :headbang: :headphones:

Naureskelin itsekin samalle haastattelulle. Gettomasa oli syvästi järkyttynyt, että toimittajalta oli vähän faktat hukassa. Tuli aika voimakas "ettekö tiedä, kuka minä olen" - fiilis. Oikeastaan pidän mahdollisena, että toimittaja trollasi tahallaan, koska tiesi, että ylimielisen artistin ego ottaa siitä osumaa. Trollaamisen ei tosin pitäisi kuulua kenenkään toimittajan työkalupakkiin.

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7916 : Marraskuu 15, 2022, 23:27:49 »
Ihana tapaaminen tänään, vaikka oli alkaa karmeasti kun puhelin meni säppiin juuri ennen tapaamista mutta onneksi alkoi taas pelittää, olisi ollut nolo "ohari" :-[. Mutta itse tapaaminen oli kaikin puolin timanttia, tai no minun vehje ei ollut tänään timanttia kun meni laukeamaan jo alkutahdeissa kun meno oli niin kiihottavaa (ikävästi alkanut tehdä noin viime aikoina, perkele ;D). Mutta eipä onneksi tekeminen siihen loppunut vaan oli aika tutustua seuralaiseen paremmin ja keskittyminen oli tuottamaan nautintoa toiseen suuntaan, ja tässä toivottavasti onnistuin ;). Ja jäihän myös "strategisesti" asioita vielä kokematta, eli toivottavasti uusintaa on joskus luvassa!

Jos luet tämän niin kiitos vielä :inlove:.
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6736
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7917 : Marraskuu 16, 2022, 17:07:20 »
Valkea maa!  :headbang: ... vielä ei onneksi tarvinnut työnnellä lumikolaa.  :laught:
Pörrö on aina plussaa

Poissa Vieras1442

  • Hero Member
  • Viestejä: 685
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7918 : Marraskuu 16, 2022, 22:49:27 »
Kolmen kimppa kahden mahtavan naisen kanssa. Olipahan kokemus :inlove:

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6859
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7919 : Marraskuu 16, 2022, 23:11:39 »
Siellä Qatarissa ei likkitä pahemmin bisseä.  :drinking:

Epäily: Sheikki jyrähti olutteltoista Qatarissa – Fifan suuri kaljakumppani joutui käpälämäkeen.

https://www.is.fi/mm-futis/art-2000009202544.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&fbclid=IwAR0RzG5PzB6QBZBO93_gjmtcz34mND1Y2yhJJGZ8TqlPXpFjj2NPYMaG3Mk


Hienoa. Olut pois uhrheilukisoista muuallakin.  :headbang:

Perkele, tuosta tulikin mieleen, voisi ostaa muutaman MM-kisaolutlaatikon lisää  :drinking:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 35 )