Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 876188 kertaa)

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7860 : Marraskuu 03, 2022, 22:58:11 »
Upea tapaaminen tänään upean naisen kanssa :inlove:. Oma veijari oli tänään kuitenkin huonolla tuulella jostain syystä, vaikka tulikin tyydytetyksi ;D. Mutta muuten kaikki meni hienosti, seuraavalle kerrallekkin jää tekemistä kun ihan kaikkea ei ehtinyt/muistanut tehdä ;).

Tästä on mukava jatkaa kohti viikonloppua.
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6780
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7861 : Marraskuu 04, 2022, 11:19:48 »
En jäänyt auton alle suojatiellä.  :drinking:   ..auton keula pysähtyi n. 5 cm päähän että lähellä oli kylläkin.

Onkos luvassa ”En kuollut tänään?”- bileet?😁

Sait ylipuhuttua!  :inlove:
Pörrö on aina plussaa

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6886
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7862 : Marraskuu 04, 2022, 11:46:23 »
Viikonloppu  :inlove: :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 38 )

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5073
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7863 : Marraskuu 04, 2022, 15:52:07 »
^ Hep! - Mullon toi sama  :drinking:

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7864 : Marraskuu 04, 2022, 16:07:50 »
Sain kuulla olevani "hiljainen rakastaja" eli kun toteutan panemisen ilosanomaa, teen sen suurempia huutelematta. ;D Tämä on tarkka havainto, koska en tosiaan pidä isompia ääniä siinä touhutessani. Joskus saatan jotain murista ihan vaan ilmoittaakseni olevani paikalla, mutta muuten mennään aika hartaasti. Toki siinä vaiheessa, kun siementä irroitetaan, voi jonkinlainen riemun kiekaisu lähteä. Sen saatan päästää tyynyyn tai, kuten eilen 69:ssä, pillun perälle. Surisee kuulemma mukavasti siellä alapäässä, kun siinä kouristuksissani karjun perkelettä pimppalooraan. :)

(Legendat kertovatkin, että jos oikein hiljentyy kuuntelemaan, voi metrossa, puistossa tai vaikka ravintolan pöytäliinojen alla kuulla näitä pimperoon vangittuja viidakkohuutoja, kun neitonen vähän avaa kauniita reisiään... :headphones:)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7865 : Marraskuu 04, 2022, 17:21:40 »
^Ei huono. Hiljainen rakastaja on toivottu asiakas, joten voit onnitella itseäsi. 


Minusta ei ole kovin romanttista puhua yhtään mistään aiheesta, kun rakastallaan. Silloin keskitytään nautintoon, tai ainakin minä keskityn. Eläimellisesti äänetely panessa on todella no-no. Rakastellessa annetaan kielareita tai ainakin pusutellaan tai nuollaan sitä pyhintä intohimoisesti kielenkantoja avaamatta. Panoa jälkeen tai sitä ennen voi keskittyä naisten naurattanmiseen.     

Eräs sihteeri kerran kertoi Viidakkö Ykästä vetäisi aina kovan viidakkohuudon samalla, kun mälli lensi. Hän ei ollut toivottu asiakas, kun koko naapursto raikasi, ja sihteeri pelkäsi herättävänsä ei-toivottua huomiota naapureissa. Ja kerran kun olin tyttöystäväni lomalla Pariisissa seinän takaa kuului varoittamatta sellainen miehen paineen purkaus, että nauroimme tälle orgasmatronille pitkään. Aamupalalla yritimme arvailla, kukahan tämä äänekäs Viidakko Ykä oli.         
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2022, 17:32:12 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7866 : Marraskuu 05, 2022, 12:08:25 »
Eräs sihteeri kerran kertoi Viidakkö Ykästä vetäisi aina kovan viidakkohuudon samalla, kun mälli lensi. Hän ei ollut toivottu asiakas, kun koko naapursto raikasi, ja sihteeri pelkäsi herättävänsä ei-toivottua huomiota naapureissa.

Tuo olin itse asiassa minä. Ongelma ei ollut pelkästään siinä, että karjuntani olisi aiheuttanut epäilystä naapureissa vaan siellä alaovella oli aina tapaamisen jälkeen mm. pesue leijonia, parvi flamingoja, apinoitakin terassiväkeä kiusaamassa ja kaikki Kallion piritorin pultsarit. Tuon ja väärän lempparilätkäjoukkueen takia kävin huoramafian mustalla listalla, opin läksyni ja nyt huutelen kiimani tyynyyn tai pimperon perälle.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7867 : Marraskuu 05, 2022, 14:06:43 »
Eräs sihteeri kerran kertoi Viidakkö Ykästä vetäisi aina kovan viidakkohuudon samalla, kun mälli lensi. Hän ei ollut toivottu asiakas, kun koko naapursto raikasi, ja sihteeri pelkäsi herättävänsä ei-toivottua huomiota naapureissa.

Tuo olin itse asiassa minä. Ongelma ei ollut pelkästään siinä, että karjuntani olisi aiheuttanut epäilystä naapureissa vaan siellä alaovella oli aina tapaamisen jälkeen mm. pesue leijonia, parvi flamingoja, apinoitakin terassiväkeä kiusaamassa ja kaikki Kallion piritorin pultsarit. Tuon ja väärän lempparilätkäjoukkueen takia kävin huoramafian mustalla listalla, opin läksyni ja nyt huutelen kiimani tyynyyn tai pimperon perälle.

Niin varmaan.  ::)

Vaikka vetäisi weissmullermäisen Tarzan-huudon panon loppuun, ei voi olla varma, että päätyy seksisaitin legendaksi Whore of Fameen. Kyseessä oli nimittäin itsenäinen ulkkarihuora, joka ei ollut yhteydessä kotimaisiin jourumummoihin.   

Paikka ei ollut Kalliossa, mutta tarina kertoo, että pari flamengoa siellä ulko-ovella parveilee vieläkin.

Tietolähteenä huorat ovat yhtä luotettava kuin piritorin nistit, joten huorien tarinoihin pitää aina suhtautua varauksella. 

Väärän jääkiekkojoukkueen ja väärä poliittinen näkemys on todella vakava synti suomen ykkös seksifoorumilla, jolla Sensei Siltsun puppelipoika määrittää asemasi forkan hierarkiassa, kuten teki edelliselläkin sivustolla.

Siis se Sensei Siltsun fanipoikaa, joka kirjoitti kädet täristen YHDEN rapsan koko keltaisen aikana, eikä sitä toista ole toista koskaan tulossa. Voisiko olla tämä sama mies haisteli turskien hengitystä puskista ja katsoi, onko käyty hammaslääkärillä viime aikoina Jimmy-sedän kanssa. :laught:

Ja sitten samat toopet toisessa valittaa, kun eivät saa levitellä yhteistietoja, joiden "tosiasiat" ja syyt huorien kuulopuheseen perustuen. Henkilötietojen levittäminen on rikos, kuten on myös laittoman henkilörekisterin ylläpito, varsinkin, kun henkilörekisteri tiedot on joutunut vääriin käsiin. 



 



   
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 05, 2022, 14:15:20 kirjoittanut Hese69 »

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7868 : Marraskuu 06, 2022, 02:32:23 »
Pete Parkkosen tulkinta Vain Elämä ohjelmassa Maiju Suvaksen biisistä Pure Mua. Kyl toi jätkä vaan osaa.  :inlove: Vielä ei olla päästy tällä kaudella Mariskan tasolle missään biisissä ja tuskin päästäänkään kun Mariska veti koko ohjelman aivan uudelle levelille, mutta tää oli lähellä.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7869 : Marraskuu 06, 2022, 07:35:31 »
^ Vegemeeee-eee rallatuksen takia olisin valmis hukuttamaan Parkkosen järveen! Mutta täytyy myöntää että Mariskassa kaikki on kuumaa. Mimmihän tekee itse biisit ja tekee niitä myös muille.
Why so fragile?

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1451
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7870 : Marraskuu 06, 2022, 08:33:23 »
Pete Parkkosen tulkinta Vain Elämä ohjelmassa Maiju Suvaksen biisistä Pure Mua. Kyl toi jätkä vaan osaa.  :inlove: Vielä ei olla päästy tällä kaudella Mariskan tasolle missään biisissä ja tuskin päästäänkään kun Mariska veti koko ohjelman aivan uudelle levelille, mutta tää oli lähellä.

Miekin oon alkanu pitämään vieläkin enemmän Parkkosesta tän kauden Vain elämän ansiosta  :inlove:
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa ma, ti ja ke Kuopiossa.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6886
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7871 : Marraskuu 06, 2022, 16:02:21 »
Hyvät unet ja kaffe  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 38 )

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 794
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7872 : Marraskuu 06, 2022, 17:16:56 »
Saanu kirjoitettua 1/3 osan päättötyöhön liittyvää materiaalia. Onneks loppu helppoa,ku saanu pään auki kirjoittamiselle,ja aikaa on reilu viikko palauttaa.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Maria

  • Jr. Member
  • Galleria (20)
  • Viestejä: 83
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7873 : Marraskuu 06, 2022, 21:38:43 »
   

Eräs sihteeri kerran kertoi Viidakkö Ykästä vetäisi aina kovan viidakkohuudon samalla, kun mälli lensi. Hän ei ollut toivottu asiakas, kun koko naapursto raikasi, ja sihteeri pelkäsi herättävänsä ei-toivottua huomiota naapureissa. Ja kerran kun olin tyttöystäväni lomalla Pariisissa seinän takaa kuului varoittamatta sellainen miehen paineen purkaus, että nauroimme tälle orgasmatronille pitkään. Aamupalalla yritimme arvailla, kukahan tämä äänekäs Viidakko Ykä oli.       

Jos asiakas tapaamisella päästää yhden tai useamman pitkän leijonan karjuntahuudon keuhkojen täydeltä ja PT omansa väliin niin kyllä siinä naapurit kohdatessa puna nousee naamalle  ::)
Mua vähän harmittaa kun on pitänyt opetella olemaan hiljempaa.. kyllä se äänekkyys lisää omaa nautintoa..

Iloinen asia kuitenkin on äänen vapauttavan voiman merkityksen tajuaminen.. täähän olikin ilo-ketju  :sheep:
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 06, 2022, 21:45:57 kirjoittanut Maria »
Sportti blondi Tren seudulla 😘

Poissa PapaBuljo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7874 : Marraskuu 06, 2022, 23:46:11 »
Erittäin hyvin nukuttu päivä ennen yövuoroa, ja että vaikuttaa tulevan heleppo vuoro (koputan puuta)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7875 : Marraskuu 07, 2022, 00:02:13 »
Viettely-yritykseni tuottaa tulosta 🤭
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7876 : Marraskuu 08, 2022, 17:16:37 »
Jenkkifutis teki Hesen iloiseksi, vaikka en voittanut viime perjaintaina Eurojaskassa. Kelatkaa Tom Brady on heittänyt yli 100 000 jaardia uransa aikana.

Jenkkifutis on taktinen laji.  :laught:

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7877 : Marraskuu 08, 2022, 17:25:31 »
Ja vielä erittäin "mielenkiintoinen". :boozing:

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 794
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7878 : Marraskuu 08, 2022, 18:11:32 »
Jenkkifutis teki Hesen iloiseksi, vaikka en voittanut viime perjaintaina Eurojaskassa. Kelatkaa Tom Brady on heittänyt yli 100 000 jaardia uransa aikana.

Jenkkifutis on taktinen laji.  :laught:
Mites paljon se on metreissä...
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6780
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #7879 : Marraskuu 08, 2022, 22:16:39 »
Napakka niskahartiahieronta, tuli kyllä tarpeeseen. 👍
Pörrö on aina plussaa