Kesä ja puutarha! 

Uutiset:
Turuntyttö

Rakastajien aatelia

Vieras0362

Piristää muiden päivää
Pimu

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vieras0362

Piristää muiden päivää

Turuntyttö

Rakastajien aatelia
Pimu

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Sain kun sainkin paikan AMKista!🤩🥳🥳 Olin ihan varma että pääsykokeet meni päin honkia, mutta ei ne näköjään mennytkään niin huonosti kun luulin. Jatkossa voiki sitten heitellä inssi vitsejä mulle. 😅
Turuntyttö

Rakastajien aatelia
Sain kun sainkin paikan AMKista!🤩🥳🥳 Olin ihan varma että pääsykokeet meni päin honkia, mutta ei ne näköjään mennytkään niin huonosti kun luulin. Jatkossa voiki sitten heitellä inssi vitsejä mulle. 😅
Onnea opiskelupaikasta 🥂🍾☀️
Sain kun sainkin paikan AMKista!🤩🥳🥳 Olin ihan varma että pääsykokeet meni päin honkia, mutta ei ne näköjään mennytkään niin huonosti kun luulin. Jatkossa voiki sitten heitellä inssi vitsejä mulle. 😅Onnee!!! 🥳
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä

HarryPotter

Lähellä täydellisyyttä

Turuntyttö

Rakastajien aatelia
Onnea ja tsemppiä opikeluun
HarryPotter

Lähellä täydellisyyttä
Jussi lähestyy ja yhtäkkiä iski aivan toivoton panetus ja aikaikkunaa oli tasan 4 tuntia mihin piti saada tapaaminen onnistumaan. Olin jo luovuttanut ja painuin ihan normaamille lounaalle kun kesken buffettimässäilyn kaksi pt:tä ilmoittaa lähes samaan aikaan että "30min päästä ok?"
Onneksi ehdin sopia toisen kanssa ennen kuin toinen vastasi, olisi ollut ihan hirveä valinnan vaikeus kun kumpaakaan tavannut
ja "yllättäen" joka päivä useaan kertaan