« Vastaus #5497 : Syyskuu 28, 2021, 15:46:08 »
Vaari nappasi elämänsä ensimmäisen sponsori sopimuksen

Tuntuu todella hyvältä! Neuvottelun vastapuoli oli selvinpäin ja Vaari oli itsetuntoa uhkuen humalassa...mutta ykköset niskassa, hiukset pestynä ja kiharassa sekä myskille tuoksuvaa partavettä pari tippaa parrassa. Hiukset pesin tervashampoolla, hoitoaineesta tulee vieno appelsiinin tuoksu. Hengitys tuoksahti vanhalle viinalle ja eucalyptykselle. Paskaa puhuin arviolta n.8min. Tosin...saatoin puhua tunninkin
Neuvottelu kesti 10min. Saattoi mennä kaksikin tuntia. Vaari kertoi mitä Vaari tarvitsee, jotta Vaari voi antaa. Jos Vaari loukkaantuu niin lääkärin lausuntoa vastaan Vaari ei anna mitään. Lyötiin kättä päälle.
Nyt Vaari juhlii tätä 4€ Vergi pullolla

Vaarin täytyy myöntää että nyt tuntuu epätodellisen upealta. Varsinkin kun olen itse hoitanut tämän kaiken vajaassa vuodessa. Vaari oli vuosi sitten SAIRAALLOISEN YLILIHAVA ja penkistä sain vitullisella raivolla 1x60kg. Tämän jälkeen olin n.10min hengästynyt.
Silmäni saattavat hikoilla tänään. Vihdoinkin sitä vitun valoa siinä vitun tunnelin päässä ja ehkä Vaari ei mene hirteen tulevana talvena!
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 28, 2021, 15:52:38 kirjoittanut Lifti »
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)