Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 877104 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5140 : Elokuu 27, 2021, 02:43:37 »
Pitelin juuri narttua hiuksista kiinni ja latasin neljän vuorokauden mällit kitalakeen. Että jos jotakin karjumista kuului näin yöllä, niin Lifti se vaan oli. Seisaaltaan tuo on kyllä vaarallista puuhaa miehelle. Lähtee jalat alta.
Why so fragile?

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5141 : Elokuu 27, 2021, 14:25:30 »
Tuleva työtilanne. Ei ainakaan duunit lopukesken🙂
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5142 : Elokuu 27, 2021, 14:35:10 »
Tuleva työtilanne. Ei ainakaan duunit lopukesken🙂

👍 tuo on aina kiva uutinen. Oma työ elää sykleissä ja seuraavat pari on jo suht täynnä, niin itsellä näyttää myös positiiviselta
Feel so good...

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2085
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5143 : Elokuu 27, 2021, 15:20:13 »
En olis muistanut työstä iloita mutta hyvä kun otitte asian esille:

Loppuvuosi käytännössä syljeskellään kattooon kotosalla täydellä palkalla, tuli oltua keväällä ahkera ja tunnit kulutettu loppuun.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5144 : Elokuu 27, 2021, 15:21:57 »
En olis muistanut työstä iloita mutta hyvä kun otitte asian esille:

Loppuvuosi käytännössä syljeskellään kattooon kotosalla täydellä palkalla, tuli oltua keväällä ahkera ja tunnit kulutettu loppuun.
tuohon kun lisätään vielä runkkaaminen niin avot! ei paremmasta väliä.
Why so fragile?

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5145 : Elokuu 27, 2021, 16:40:16 »
Hienoo nähdä miten forkka rauhoittuu, kun noi rollit vaipuu nukkumaan🙂
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7798
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5146 : Elokuu 27, 2021, 17:01:09 »
Taas pisteet nuolemisesta!

Mulla taas toimii tuo ignooraaminen tän forkan lisäksi myös ihan oikeassa elämässä, jos joku ei tunnu pystyvän kommunikoimaan...noh, ei vaan tunnu pystyvän kommunikoimaan, niin mä suljen ihmisiä pois mun elämästä aika nopsaan.
Toki nyt oikeassa elämässä tuo ei ole aina mahdollista, ainakaan niin helposti. Olen tosin rakentanut mun elämän sellaiseksi että pystyn nykyisin yllättävän hyvin valitsemaan keiden kanssa olen tekemisissä ja keiden kanssa en.
Miksi turhaan kerätä/pitää ympärillään raskaita ihmisiä koska oikeasti löytyy niin paljon älykkäitäkin yksilöitä joiden kanssa ajanviettäminen on sekä mielenkiintoista sekä hauskaa. :)

Ihminen elää suht. pienessä piirissä nuoruutensa ja miksei aikuisuutensakin. Jos ympärillä on "vääriä" tyyppejä niin sä alat ahdistumaan ja epäilemään omaa mielenterveyttäsi, koska kukaan ei ymmärrä sinua. Mut sitten kun löytää sielunkumppanin jolla on samat aivot, niin huomaatkin, että et olekkaan erikoinen. Sellanen tyyppi joka tajuaa asiat kuudessa sekunnissa vaikka olisi miten monimutkainen kaava. Aniharvoin pyytää tarkennusta, että ymmärsinhän varmasti oikein. Jos itse on väärässä, niin ymmärtää samassa kuudessa sekunnissa miksi eikä siitä tule mitään lällättelyjä.

Tollasen kumppanin kanssa yhteistyö on oikeinkin helppoa ja ei kyllä yhtään kiinnosta palata ihmisten seuraan jotka on hitaita.

Koska se on vaan yhteistyökumppani, niin sellaiseen ei voi eikä tarvitse takertua. Eikä tulekaan takeruttua, koska riittää tieto, että jossain on joku jonka kanssa omaat samat aivot.

Jos se olis nainen, niin panisin, mutta liian vahvasti olen seksuaalisesti kiinnostunut naissukupuolesta. Tällaiset ajatelmat saattavat kieltämättä antaa homoleiman, mutta mä oon sen yläpuolella, koska mä tiedän

Hei, ei homolla tavalla.  :)

Parastahan on, että loppujen lopuksi kukaan ei ole niin uniikki, ettei olisi olemassa juuri niitä sopivia ihmisiä joiden kanssa natsaa.
Ja samalla tietysti se yksinäisten tragedia, että miten sitten löytää ympärilleen juuri ne ihmiset jotka itselleen tuovat hyvää oloa.

Mutta kaikki ihmiset ei sovi kaikille, eikä ole olemassa mitään huippu ihmistyyppiä josta "kaikki tykkää". Jollekin voi olla parasta juuri se että ollaan mahdollisimman samanlaisia, kun toiset taas saattavat viihtyä paremmin lähes vastakohtansa seurassa.

Mä en itse pidä kovin tärkeänä sitä että oltaisiin mahdollisimman samanlaisia, sitä tärkeämpää on kyky hyväksyä että voidaan olla eri mieltä asioista ja silti olla hyvillä mielin.

Tommosen sukulaissielun ku tapaa niin ei oikein tee mieli moneen porukkaan liittyäkään. Ja kun tietää, että on olemassa täydellistä seuraa, niin pärjää sangen hyvin yksinkin. Tieto riittää, että ei ole yksin.

Minä kuulun yhteen prosenttiin omanlaisiani, joten on vain 77 miljoonaa ihmistä jonka kanssa mätsää. Eli maailmassa on vain 40 miljoonaa naista jotka on mulle sopivia, joten aika huonolla mahdollisuudella ketään löydän. Sen olen kyllä päättänyt, että mielummin yksin kuin "vaan" jonkun kanssa. Parempi niin.

Yksinäisillä, kuten mainitsit, on kurjaa jos he eivät ole löytäneet sielunkumppaniaan.

Ainahan sitä voi joutessaan painaa naaraan paksuksi. Onpahan sitten jälkipolvia ihmettelemässä, mitähän iskä ja äippä ovat aikanaan puuhailleet.

Hupakot tosiaan huolehtivat muista tarpeista. Pitkiin parisuhteisiin en usko.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5147 : Elokuu 27, 2021, 17:46:27 »
Hienoo nähdä miten forkka rauhoittuu, kun noi rollit vaipuu nukkumaan🙂
Tai sammuu...  ;D
Perfektionisti.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5148 : Elokuu 27, 2021, 17:56:45 »
Tänään viestittely tietyn naisen kanssa.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5075
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5149 : Elokuu 27, 2021, 18:09:41 »
Kiireettömyys, hyvä brandy, - skottiviski sekä kirkkaat. Ja sukulaistytön kaunis puhelu liittyen uuteen työpaikkaan. - Tuli tunne että kaipa meikäläistäkin tämän taivaankannen alla vielä johonkin tarvitaan, jos ei muuten niin... - Sen kunniaksi, Prost  :drinking: !

Viljo Immonen "Minä Rakastan Aurinkoa" v:lta 1943, ellei oopperalaulaja Erkki Eirto olisi tuolloin ollut niin umpihumalassa niin olisi saattanut jäädä Immoselta pari-kolme kappaletta levyttämättä. Oli myöhemmin klassisen kitaran soiton opettajana mutta Isävainaa kertoi että kaatokänniselle oli fiftarin turha haaskata aikaa. Myöhemmin, opiskeluaikoina Helsingissä suhtautuminen muuttui sympaattisemmaksi tilapäisenä ovimikkona toimiessa. Kirjahyllystä löytyy jopa Viljo Immosen "Kitaristin tie" omistettuna juopon horjuvalla käsialalla. Asui Pengerkadulla ja teki kotonaan "Elvikset" 59-vuotiaana... - Uurnahauta Hietaniemessa.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5150 : Elokuu 28, 2021, 17:00:46 »
Uusi puhelin, jolla voi antaa reaaliajassa repukkaa hyville kirjoituksille (ja kuville tietysti😍) Elämän pieniä iloja 😁 Ja pahoittelut jos välillä on tullut palautetta viikkojen viiveellä jos en ole jaksanut kirjautua millään muulla laitteella…

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5151 : Elokuu 28, 2021, 17:12:13 »
Uusi puhelin, jolla voi antaa reaaliajassa repukkaa hyville kirjoituksille (ja kuville tietysti😍) Elämän pieniä iloja 😁 Ja pahoittelut jos välillä on tullut palautetta viikkojen viiveellä jos en ole jaksanut kirjautua millään muulla laitteella…
sanoitko puhelinkaupassa "sellainen luuri et voi huoraforkal antaa repukkaa!"
Why so fragile?

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5152 : Elokuu 28, 2021, 17:15:52 »
Uusi puhelin, jolla voi antaa reaaliajassa repukkaa hyville kirjoituksille (ja kuville tietysti😍) Elämän pieniä iloja 😁 Ja pahoittelut jos välillä on tullut palautetta viikkojen viiveellä jos en ole jaksanut kirjautua millään muulla laitteella…
sanoitko puhelinkaupassa "sellainen luuri et voi huoraforkal antaa repukkaa!"

Ei tarvii pyytää. Siellä on erikseen hyllyt huoraluureille (halpismallit) ja repukkaluureille (vähän tyyriimpiä). Kannattaa kysyä - kyllä ne opastaa oikealle hyllylle. 😅👍🏻

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5153 : Elokuu 28, 2021, 17:24:08 »
T-paita kelit! Oi mitä hauiksia!!  :inlove:
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3540
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5154 : Elokuu 28, 2021, 18:09:18 »
^Kaunis aurinkoinen keli tosiaan.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5179
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5155 : Elokuu 28, 2021, 18:34:39 »
T-paita kelit! Oi mitä hauiksia!!  :inlove:

^Kaunis aurinkoinen keli tosiaan.

Haistakaa paska 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15309
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5156 : Elokuu 28, 2021, 18:40:08 »
Ihanan lämmin auringonpaiste. Ihana istuskella terassilla ja nauttia kahvista ja siitä auringon tuomasta lämmöstä. Poskipäät punottaa oikein.  :inlove: :headbang:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5179
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5157 : Elokuu 28, 2021, 18:40:48 »
Ihanan lämmin auringonpaiste. Ihana istuskella terassilla ja nauttia kahvista ja siitä auringon tuomasta lämmöstä. Poskipäät punottaa oikein.  :inlove: :headbang:
:whipping: :whipping: :whipping:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15309
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5158 : Elokuu 28, 2021, 18:42:06 »
^
Jaiks  :laught: :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5159 : Elokuu 28, 2021, 18:55:19 »
Kausi alkaa parin viikon päästä.  :inlove: :inlove: :headbang: :headbang:

https://www.youtube.com/watch?v=BP7kUVZW5Gk
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-