Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 871603 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5175
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5120 : Elokuu 26, 2021, 13:39:14 »
^ Voin yrittää kun noin kauniisti kysyit. Ehkä voit opetella jatkossakin puhumaan vähän kauniimmin ihmisille, se kun usein tuottaa paremmin tulosta. Pusuja vaan sullekin, kyrpä! 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5121 : Elokuu 26, 2021, 13:46:27 »
Iloiseksi mut tekee se, jos ihmisen suurin ongelma on anonyymin nettifoorumin kirjoitukset, multinikit
On se vitun hyvä että sulla on mukavaa. Niin on minullakin!

Toivottavasti sinua ei ikinä kiusata vuotta putkeen multinikeillä, anonyymeillä nettifoorumeilla, mutta jos kiusataan, niin muista vaan hymyillä. Vaikka ei kiusattaisikaan kuten ei minuakaan ole kiusattu, niin omasta ahterista voi katsoa pois päin. Silloin ehkä huomaa, siis silloin kun se oman perseen paskankäry ei enää kirvele silmiä, ketä kiusataan päivästä - viikosta - kuukaudesta toiseen. Silloin ehkä...siis ehkä jopa sokeakin voi miettiä hetken oikeudenmukaisuutta ja niitä pelivälineitä joita voisi käyttää.

Kaikilla ei ole kavereita, perhettä, akkaa tai ukkoo, koiraa tai kissaa, työpaikkaa, sirkushuveja...joillain on vain nämä anonyymit nettifoorumit ja sillä jollain ei vittu mee hyvin kun sitä rääkätään päivästä toiseen.

Yksi syy miksi mä raivoan tarkoituksella aina yli lyöden, on se että te saatanan omaan perseeseen rakastuneet sokeat ihmiset ette muuten huomaa. Te vaan ihmettelette. Teillä tuskin nytkään on mitään hajua kenestä tai mistä puhun. EIKÄ SITÄ TÄSSÄ RUVETA AVAAMAAN tai spekuloimaan, mutta silmänne voitte avata. Ettehän te mitään näe ellen minä huuda tulppa punaisena - Voi IsäKissanVittu, teitä lampaita jne.jne.jne

Mä katselen meneekö toinen vuosi ilman mitään toimenpiteitä, tai tajuaako kukaan edes mistä puhun. Sitten tulen kyllä henkisesti repimään ne silmäluomet auki, liimaan ne siihen asentoon, talutan teidät pelipaikalle ja kysyn tarviitteko silmälaseja, kiikareita, piilareita, kaukoputkea vai jumalauta joko näkyy?

Tämähän nyt ei ollut yksistään sulle vaan koko anonyymille yhteisölle. Mut jos et nyt kuitenkaan heti ylihuomenna tätä taas ihmettele. Kun noilla muillakin menee sit heti silmät kii " nii hihii, anonyymi nettifoorumi. Pienet on ongelmat "

Itse kutakin on netissä haukuttu vuosia, mutta edelleenkin, so what?

Kuten Maria sanoi, multinikkejä suurempi viihtyvyysongelma on ihan tuo sun inttäminen ja kiukuttelu nyt täällä.

Ja kyllä me tiedetään ketä sä nyt puolustat, ja sekin on ihan älytöntä, koska nikki itse on ensin provonnut vuosia.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5122 : Elokuu 26, 2021, 13:46:48 »
Täällä jaetut virtuaalisuikkarit.

Ja ruoka, parempi mieli niinkuin joku edellä mainitsi...
☮️and💟

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5123 : Elokuu 26, 2021, 13:55:54 »
^^ Point taken. Voitko ystävällisesti avata nyt silmät ja edes yrittää nähdä mun pointi. Ja pliis, älä vaan kohauta olkapäätäsi että kaikkia vähän kiusataan. Nyt en puhu parin viikon kestäneestä vittuilusta. Puhun systemaattisesta jo vuoden päivät kestäneestä nettikiusaamisesta. Jos se edes suostutaan näkemään, eikä vaan kohautella olkapäitä, niin minäkin yritän parhaani.

Ehkä meidän oikeudenmukaisuus on vähän erilainen. Jos joku provosoi jotain, varsinkin kun on mun nähdäkseen sen lopettanut, välillä ollut kuukausiakin pois - niin mitä älytöntä tässä nyt on että kiusaaminen on tapetilla. Vai onko tässä joku päivämäärä mielessä mihin asti se on ok. Vai ruvetaanko tästä jo iltapäivällä vitsailemaan?

Edittinä: todella toivon että ylläpidon kanta kiusaamiseen ei ole - kaikkiahan vähän kiusataan, so what?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 26, 2021, 14:05:51 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5124 : Elokuu 26, 2021, 14:15:27 »
^^ Point taken. Voitko ystävällisesti avata nyt silmät ja edes yrittää nähdä mun pointi. Ja pliis, älä vaan kohauta olkapäätäsi että kaikkia vähän kiusataan. Nyt en puhu parin viikon kestäneestä vittuilusta. Puhun systemaattisesta jo vuoden päivät kestäneestä nettikiusaamisesta. Jos se edes suostutaan näkemään, eikä vaan kohautella olkapäitä, niin minäkin yritän parhaani.

Ehkä meidän oikeudenmukaisuus on vähän erilainen. Jos joku provosoi jotain, varsinkin kun on mun nähdäkseen sen lopettanut, välillä ollut kuukausiakin pois - niin mitä älytöntä tässä nyt on että kiusaaminen on tapetilla. Vai onko tässä joku päivämäärä mielessä mihin asti se on ok. Vai ruvetaanko tästä jo iltapäivällä vitsailemaan?

Kaikkia ei kiusata, mutta, kaikki ei ole provonneet vuosia. Ei tässä puhuta muutaman viikon tai kuukauden provoilusta myöskään, puhutaan vuosien provoilusta. Enkä mä ole nähnyt sen loppuneen missään vaiheessa. Välillä sitä on enemmän ja välillä vähemmän, mutta jo tämän viimeisimmän paluun jälkeen ehdittiin hyvin nopsaan jo aloittaa.
En mä sano että provoilijalle pitäisi kuittaillakaan takaisin/kiusata, oikeastaan se kannattaisi vaan ignoorata.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5125 : Elokuu 26, 2021, 14:23:12 »
^^ Point taken. Voitko ystävällisesti avata nyt silmät ja edes yrittää nähdä mun pointi. Ja pliis, älä vaan kohauta olkapäätäsi että kaikkia vähän kiusataan. Nyt en puhu parin viikon kestäneestä vittuilusta. Puhun systemaattisesta jo vuoden päivät kestäneestä nettikiusaamisesta. Jos se edes suostutaan näkemään, eikä vaan kohautella olkapäitä, niin minäkin yritän parhaani.

Ehkä meidän oikeudenmukaisuus on vähän erilainen. Jos joku provosoi jotain, varsinkin kun on mun nähdäkseen sen lopettanut, välillä ollut kuukausiakin pois - niin mitä älytöntä tässä nyt on että kiusaaminen on tapetilla. Vai onko tässä joku päivämäärä mielessä mihin asti se on ok. Vai ruvetaanko tästä jo iltapäivällä vitsailemaan?

Kaikkia ei kiusata, mutta, kaikki ei ole provonneet vuosia. Ei tässä puhuta muutaman viikon tai kuukauden provoilusta myöskään, puhutaan vuosien provoilusta. Enkä mä ole nähnyt sen loppuneen missään vaiheessa. Välillä sitä on enemmän ja välillä vähemmän, mutta jo tämän viimeisimmän paluun jälkeen ehdittiin hyvin nopsaan jo aloittaa.
En mä sano että provoilijalle pitäisi kuittaillakaan takaisin/kiusata, oikeastaan se kannattaisi vaan ignoorata.
Ilmeisesti tämä on seksisaitin kanta ja se on sitten vaan hyväksyttävä. Joten jatketaan samalla tavalla kuin ennenkin. No, kaikkeni yritin ja muita asioita mun ei kannata tapetille ottaa ja toivottavasti ihmiset tämän nyt näkee eikä minua privalla lähesty. Muutoksia ei ole luvassa ja minäkin jatkan vain oman perseeni palvomista. Yrittäkää viihtyä kun ei tulla edes puolitiehen vastaan. Kiitos ja anteeksi. Vittuako minäkään tässä mitään yritän. No deal!
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5126 : Elokuu 26, 2021, 14:38:53 »
oikeastaan se kannattaisi vaan ignoorata.

Tämä aina välillä unohtuu. Totta. Huomaatko sä edes miten hienosti nuolen sun persettä, että pääsen sun suosioon?😉

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5127 : Elokuu 26, 2021, 14:58:40 »
^^ Point taken. Voitko ystävällisesti avata nyt silmät ja edes yrittää nähdä mun pointi.

Mä näen mitä sä Lifti tarkoitat. Ressukat on ressukoita ja lupaan ignoorata kyseisen tyypin jatkossa JOS hän ei ylitä rajaa. Vieteri on kyllä pitkä ja lupaan pitää sen sellaisena. Yksi rajanylitys olisi mm. kun hän paljasti minun todellisen henkilöllisyyden Turskiksella. Ei osunut oikeaan, mutta jos olisi osunut, niin kaikki maailman yhtäaikaiset ukkosmyrskyt osuisi kerralla hyvin pienelle ihmisen pään kokoiselle alueelle. Mutta kun ei osunut niin "no harm done". Mut yksilölläkin on vastuunsa miten kovaa mutkaan voi ralliautolla tulla. Jos ymmärtää nostaa kaasua ennen ojaa, niin sehän on vain tervettä kilpailua

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5128 : Elokuu 26, 2021, 15:08:26 »
oikeastaan se kannattaisi vaan ignoorata.

Tämä aina välillä unohtuu. Totta. Huomaatko sä edes miten hienosti nuolen sun persettä, että pääsen sun suosioon?😉

Mulle on alkanut tulla sellainen hiipivä aavistus...
Ehdottomasti siis hienosti kuitenkin nuoltu!  :stiletto:
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5129 : Elokuu 26, 2021, 15:11:19 »
^^ Point taken. Voitko ystävällisesti avata nyt silmät ja edes yrittää nähdä mun pointi.

Mä näen mitä sä Lifti tarkoitat. Ressukat on ressukoita ja lupaan ignoorata kyseisen tyypin jatkossa JOS hän ei ylitä rajaa. Vieteri on kyllä pitkä ja lupaan pitää sen sellaisena. Yksi rajanylitys olisi mm. kun hän paljasti minun todellisen henkilöllisyyden Turskiksella. Ei osunut oikeaan, mutta jos olisi osunut, niin kaikki maailman yhtäaikaiset ukkosmyrskyt osuisi kerralla hyvin pienelle ihmisen pään kokoiselle alueelle. Mutta kun ei osunut niin "no harm done". Mut yksilölläkin on vastuunsa miten kovaa mutkaan voi ralliautolla tulla. Jos ymmärtää nostaa kaasua ennen ojaa, niin sehän on vain tervettä kilpailua
Voi rakas sinä et ole edes kiusannut kahta kuukautta mutta kiitos jos tulet puolitiehen vastaan. Minä puhun nyt vuoden kestäneestä kolmen foorumin kimpparaiskauksesta jossa samat tyypit hilluu vaikka kohdetta ei näkyisikään - Lifti is back Ainiin, siis eihän tätä tapahdu enää kun kahdella foorumilla. hmmmmmmm...ainiin siihen puututtiin. Se oli varmasti raskasta puuttua siihen. Meni meinaa arviolta 10 sekuntia. Provoki loppu. Outoa.

Siellä Pekka Peeviston runkku imee taas kyrpää into piukeana ja luo tovereihin taas uskoa että mitäpä jos siirryttäisiin hiljalleen sketsisaitille puhumaan vaikkapa Neuvostoliitosta.

Sä pääsit t forkalla helpolla. Mut linkitettiin sinne puhelinnumeroita ja sukulaisia myöten. Mutta se on ihan ymmärrettävää. Kaikkien meidän yksityisyyttähän rikotaan, so what? Älä saatana vuosi tolkulla provoa. Oma vika! Onneksi suku tiesi että olen huora ja huora pukki. Siskoa nauratti. Kysyi " ootko veikka päästänyt sun nettipersoonan valloilleen "
« Viimeksi muokattu: Elokuu 26, 2021, 15:16:34 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5130 : Elokuu 26, 2021, 15:20:14 »
oikeastaan se kannattaisi vaan ignoorata.

Tämä aina välillä unohtuu. Totta. Huomaatko sä edes miten hienosti nuolen sun persettä, että pääsen sun suosioon?😉

Mulle on alkanut tulla sellainen hiipivä aavistus...
Ehdottomasti siis hienosti kuitenkin nuoltu!  :stiletto:

Helppo keskustella rakentavasti ihmisen kanssa joka keskustelee rakentavasti. Nää, bannia ja ruoskaa vaan jos alan hölmöilemään. Olen hyvin suurella todennäköisyydellä ansainnut sen😁

Mun luonteen vahvuus ja heikkous on se, että keskustelen juuri sillä tasolla kuin vastapuoli tilaa. En ylemmällä tasolla enkä alemmalla vaan just täsmänä kulloisenkin tilanteen mukaan. Vahvuudeksi lasken myös sen, että pystyn (ihan livetilanteissakin) kääntämään nanosekunneissa keskustelun eri tasoille riippuen ihmisestä itsestään. Ulkopuolisesta saattaa palaverit näyttää kieltämättä hassuilta kun toiselle sanon voimakkaalla äänenpainolla "turpa kii" ja samalla hengenvedolla käsittelen toisen kanssa seuraavan 5-12 vuoden strategiaa hyvinkin ammattitaitoisesti ja maltillisesti. Ero on siinä, että toinen jaagaa menneisyyttä ja toinen tulevaisuutta.

Lässytilää ja eteenpäin

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5131 : Elokuu 26, 2021, 15:21:19 »
^^ Point taken. Voitko ystävällisesti avata nyt silmät ja edes yrittää nähdä mun pointi.

Mä näen mitä sä Lifti tarkoitat. Ressukat on ressukoita ja lupaan ignoorata kyseisen tyypin jatkossa JOS hän ei ylitä rajaa. Vieteri on kyllä pitkä ja lupaan pitää sen sellaisena. Yksi rajanylitys olisi mm. kun hän paljasti minun todellisen henkilöllisyyden Turskiksella. Ei osunut oikeaan, mutta jos olisi osunut, niin kaikki maailman yhtäaikaiset ukkosmyrskyt osuisi kerralla hyvin pienelle ihmisen pään kokoiselle alueelle. Mutta kun ei osunut niin "no harm done". Mut yksilölläkin on vastuunsa miten kovaa mutkaan voi ralliautolla tulla. Jos ymmärtää nostaa kaasua ennen ojaa, niin sehän on vain tervettä kilpailua
Voi rakas sinä et ole edes kiusannut kahta kuukautta mutta kiitos jos tulet puolitiehen vastaan. Minä puhun nyt vuoden kestäneestä kolmen foorumin kimpparaiskauksesta jossa samat tyypit hilluu vaikka kohdetta ei näkyisikään - Lifti is back Ainiin, siis eihän tätä tapahdu enää kun kahdella foorumilla. hmmmmmmm...ainiin siihen puututtiin. Se oli varmasti raskasta puuttua siihen. Meni meinaa arviolta 10 sekuntia. Provoki loppu. Outoa.

Siellä Pekka Peeviston runkku imee taas kyrpää into piukeana ja luo tovereihin taas uskoa että mitäpä jos siirryttäisiin hiljalleen sketsisaitille puhumaan vaikkapa Neuvostoliitosta.

Sä pääsit t forkalla helpolla. Mut linkitettiin sinne puhelinnumeroita ja sukulaisia myöten. Mutta se on ihan ymmärrettävää. Kaikkien meidän yksityisyyttähän rikotaan, so what? Älä saatana vuosi tolkulla provoa. Oma vika! Onneksi suku tiesi että olen huora ja huora pukki. Siskoa nauratti. Kysyi " ootko veikka päästänyt sun nettipersoonan valloilleen "

Mäki sua😘

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5132 : Elokuu 26, 2021, 15:29:45 »
oikeastaan se kannattaisi vaan ignoorata.

Tämä aina välillä unohtuu. Totta. Huomaatko sä edes miten hienosti nuolen sun persettä, että pääsen sun suosioon?😉

Mulle on alkanut tulla sellainen hiipivä aavistus...
Ehdottomasti siis hienosti kuitenkin nuoltu!  :stiletto:

Helppo keskustella rakentavasti ihmisen kanssa joka keskustelee rakentavasti. Nää, bannia ja ruoskaa vaan jos alan hölmöilemään. Olen hyvin suurella todennäköisyydellä ansainnut sen😁

Mun luonteen vahvuus ja heikkous on se, että keskustelen juuri sillä tasolla kuin vastapuoli tilaa. En ylemmällä tasolla enkä alemmalla vaan just täsmänä kulloisenkin tilanteen mukaan. Vahvuudeksi lasken myös sen, että pystyn (ihan livetilanteissakin) kääntämään nanosekunneissa keskustelun eri tasoille riippuen ihmisestä itsestään. Ulkopuolisesta saattaa palaverit näyttää kieltämättä hassuilta kun toiselle sanon voimakkaalla äänenpainolla "turpa kii" ja samalla hengenvedolla käsittelen toisen kanssa seuraavan 5-12 vuoden strategiaa hyvinkin ammattitaitoisesti ja maltillisesti. Ero on siinä, että toinen jaagaa menneisyyttä ja toinen tulevaisuutta.

Lässytilää ja eteenpäin

Taas pisteet nuolemisesta!

Mulla taas toimii tuo ignooraaminen tän forkan lisäksi myös ihan oikeassa elämässä, jos joku ei tunnu pystyvän kommunikoimaan...noh, ei vaan tunnu pystyvän kommunikoimaan, niin mä suljen ihmisiä pois mun elämästä aika nopsaan.
Toki nyt oikeassa elämässä tuo ei ole aina mahdollista, ainakaan niin helposti. Olen tosin rakentanut mun elämän sellaiseksi että pystyn nykyisin yllättävän hyvin valitsemaan keiden kanssa olen tekemisissä ja keiden kanssa en.
Miksi turhaan kerätä/pitää ympärillään raskaita ihmisiä koska oikeasti löytyy niin paljon älykkäitäkin yksilöitä joiden kanssa ajanviettäminen on sekä mielenkiintoista sekä hauskaa. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5133 : Elokuu 26, 2021, 15:33:35 »
Välillä meinaa tulla tippa linssiin kun lukee näitä juttuja, on niin herkkää..  :inlove:
Miehet ja Naiset, pitää lippu korkealla.  :headbang:

Liftin pointin ymmärsin vaikka olenkin vielä Noobie / Keltanokka, hatun nostot miehelle vaikkakin Karju meiningillä huutelee kokoajan.

RESPECT 💪🏾

Ps. Iloiseksi teki myös Villen pistesaldo 👍
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5134 : Elokuu 26, 2021, 16:46:27 »
Taas pisteet nuolemisesta!

Mulla taas toimii tuo ignooraaminen tän forkan lisäksi myös ihan oikeassa elämässä, jos joku ei tunnu pystyvän kommunikoimaan...noh, ei vaan tunnu pystyvän kommunikoimaan, niin mä suljen ihmisiä pois mun elämästä aika nopsaan.
Toki nyt oikeassa elämässä tuo ei ole aina mahdollista, ainakaan niin helposti. Olen tosin rakentanut mun elämän sellaiseksi että pystyn nykyisin yllättävän hyvin valitsemaan keiden kanssa olen tekemisissä ja keiden kanssa en.
Miksi turhaan kerätä/pitää ympärillään raskaita ihmisiä koska oikeasti löytyy niin paljon älykkäitäkin yksilöitä joiden kanssa ajanviettäminen on sekä mielenkiintoista sekä hauskaa. :)

Ihminen elää suht. pienessä piirissä nuoruutensa ja miksei aikuisuutensakin. Jos ympärillä on "vääriä" tyyppejä niin sä alat ahdistumaan ja epäilemään omaa mielenterveyttäsi, koska kukaan ei ymmärrä sinua. Mut sitten kun löytää sielunkumppanin jolla on samat aivot, niin huomaatkin, että et olekkaan erikoinen. Sellanen tyyppi joka tajuaa asiat kuudessa sekunnissa vaikka olisi miten monimutkainen kaava. Aniharvoin pyytää tarkennusta, että ymmärsinhän varmasti oikein. Jos itse on väärässä, niin ymmärtää samassa kuudessa sekunnissa miksi eikä siitä tule mitään lällättelyjä.

Tollasen kumppanin kanssa yhteistyö on oikeinkin helppoa ja ei kyllä yhtään kiinnosta palata ihmisten seuraan jotka on hitaita.

Koska se on vaan yhteistyökumppani, niin sellaiseen ei voi eikä tarvitse takertua. Eikä tulekaan takeruttua, koska riittää tieto, että jossain on joku jonka kanssa omaat samat aivot.

Jos se olis nainen, niin panisin, mutta liian vahvasti olen seksuaalisesti kiinnostunut naissukupuolesta. Tällaiset ajatelmat saattavat kieltämättä antaa homoleiman, mutta mä oon sen yläpuolella, koska mä tiedän

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5135 : Elokuu 26, 2021, 17:29:23 »
Taas pisteet nuolemisesta!

Mulla taas toimii tuo ignooraaminen tän forkan lisäksi myös ihan oikeassa elämässä, jos joku ei tunnu pystyvän kommunikoimaan...noh, ei vaan tunnu pystyvän kommunikoimaan, niin mä suljen ihmisiä pois mun elämästä aika nopsaan.
Toki nyt oikeassa elämässä tuo ei ole aina mahdollista, ainakaan niin helposti. Olen tosin rakentanut mun elämän sellaiseksi että pystyn nykyisin yllättävän hyvin valitsemaan keiden kanssa olen tekemisissä ja keiden kanssa en.
Miksi turhaan kerätä/pitää ympärillään raskaita ihmisiä koska oikeasti löytyy niin paljon älykkäitäkin yksilöitä joiden kanssa ajanviettäminen on sekä mielenkiintoista sekä hauskaa. :)

Ihminen elää suht. pienessä piirissä nuoruutensa ja miksei aikuisuutensakin. Jos ympärillä on "vääriä" tyyppejä niin sä alat ahdistumaan ja epäilemään omaa mielenterveyttäsi, koska kukaan ei ymmärrä sinua. Mut sitten kun löytää sielunkumppanin jolla on samat aivot, niin huomaatkin, että et olekkaan erikoinen. Sellanen tyyppi joka tajuaa asiat kuudessa sekunnissa vaikka olisi miten monimutkainen kaava. Aniharvoin pyytää tarkennusta, että ymmärsinhän varmasti oikein. Jos itse on väärässä, niin ymmärtää samassa kuudessa sekunnissa miksi eikä siitä tule mitään lällättelyjä.

Tollasen kumppanin kanssa yhteistyö on oikeinkin helppoa ja ei kyllä yhtään kiinnosta palata ihmisten seuraan jotka on hitaita.

Koska se on vaan yhteistyökumppani, niin sellaiseen ei voi eikä tarvitse takertua. Eikä tulekaan takeruttua, koska riittää tieto, että jossain on joku jonka kanssa omaat samat aivot.

Jos se olis nainen, niin panisin, mutta liian vahvasti olen seksuaalisesti kiinnostunut naissukupuolesta. Tällaiset ajatelmat saattavat kieltämättä antaa homoleiman, mutta mä oon sen yläpuolella, koska mä tiedän

Hei, ei homolla tavalla.  :)

Parastahan on, että loppujen lopuksi kukaan ei ole niin uniikki, ettei olisi olemassa juuri niitä sopivia ihmisiä joiden kanssa natsaa.
Ja samalla tietysti se yksinäisten tragedia, että miten sitten löytää ympärilleen juuri ne ihmiset jotka itselleen tuovat hyvää oloa.

Mutta kaikki ihmiset ei sovi kaikille, eikä ole olemassa mitään huippu ihmistyyppiä josta "kaikki tykkää". Jollekin voi olla parasta juuri se että ollaan mahdollisimman samanlaisia, kun toiset taas saattavat viihtyä paremmin lähes vastakohtansa seurassa.

Mä en itse pidä kovin tärkeänä sitä että oltaisiin mahdollisimman samanlaisia, sitä tärkeämpää on kyky hyväksyä että voidaan olla eri mieltä asioista ja silti olla hyvillä mielin.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2068
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5136 : Elokuu 26, 2021, 17:30:43 »
Onneksi, ONNEKSI nautin täysin rinnoin ja sydämin heinäkuun todellaaaaaa pitkistä helteistä. Nimittäin jos en olis nauttinut, nyt elokuussa se olis myöhäistä, helteistä nauttiminen siis.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15247
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5137 : Elokuu 26, 2021, 21:08:33 »
Myönteiset ja positiiviset uutisen vähän jokapuolelta. Kiitos niistä.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5138 : Elokuu 26, 2021, 21:10:58 »
Taas pisteet nuolemisesta!

Mulla taas toimii tuo ignooraaminen tän forkan lisäksi myös ihan oikeassa elämässä, jos joku ei tunnu pystyvän kommunikoimaan...noh, ei vaan tunnu pystyvän kommunikoimaan, niin mä suljen ihmisiä pois mun elämästä aika nopsaan.
Toki nyt oikeassa elämässä tuo ei ole aina mahdollista, ainakaan niin helposti. Olen tosin rakentanut mun elämän sellaiseksi että pystyn nykyisin yllättävän hyvin valitsemaan keiden kanssa olen tekemisissä ja keiden kanssa en.
Miksi turhaan kerätä/pitää ympärillään raskaita ihmisiä koska oikeasti löytyy niin paljon älykkäitäkin yksilöitä joiden kanssa ajanviettäminen on sekä mielenkiintoista sekä hauskaa. :)

Ihminen elää suht. pienessä piirissä nuoruutensa ja miksei aikuisuutensakin. Jos ympärillä on "vääriä" tyyppejä niin sä alat ahdistumaan ja epäilemään omaa mielenterveyttäsi, koska kukaan ei ymmärrä sinua. Mut sitten kun löytää sielunkumppanin jolla on samat aivot, niin huomaatkin, että et olekkaan erikoinen. Sellanen tyyppi joka tajuaa asiat kuudessa sekunnissa vaikka olisi miten monimutkainen kaava. Aniharvoin pyytää tarkennusta, että ymmärsinhän varmasti oikein. Jos itse on väärässä, niin ymmärtää samassa kuudessa sekunnissa miksi eikä siitä tule mitään lällättelyjä.

Tollasen kumppanin kanssa yhteistyö on oikeinkin helppoa ja ei kyllä yhtään kiinnosta palata ihmisten seuraan jotka on hitaita.

Koska se on vaan yhteistyökumppani, niin sellaiseen ei voi eikä tarvitse takertua. Eikä tulekaan takeruttua, koska riittää tieto, että jossain on joku jonka kanssa omaat samat aivot.

Jos se olis nainen, niin panisin, mutta liian vahvasti olen seksuaalisesti kiinnostunut naissukupuolesta. Tällaiset ajatelmat saattavat kieltämättä antaa homoleiman, mutta mä oon sen yläpuolella, koska mä tiedän

Hei, ei homolla tavalla.  :)

Parastahan on, että loppujen lopuksi kukaan ei ole niin uniikki, ettei olisi olemassa juuri niitä sopivia ihmisiä joiden kanssa natsaa.
Ja samalla tietysti se yksinäisten tragedia, että miten sitten löytää ympärilleen juuri ne ihmiset jotka itselleen tuovat hyvää oloa.

Mutta kaikki ihmiset ei sovi kaikille, eikä ole olemassa mitään huippu ihmistyyppiä josta "kaikki tykkää". Jollekin voi olla parasta juuri se että ollaan mahdollisimman samanlaisia, kun toiset taas saattavat viihtyä paremmin lähes vastakohtansa seurassa.

Mä en itse pidä kovin tärkeänä sitä että oltaisiin mahdollisimman samanlaisia, sitä tärkeämpää on kyky hyväksyä että voidaan olla eri mieltä asioista ja silti olla hyvillä mielin.

Se on just se sopivuus mikä kiehtoo. Aidosti ei tarvii sanoo mitään niin toinen tietää. Röökit sattumoisin loppu niin toinen tarjoo röökin vaikka ei oo ikinä tarjonnu. Makaat kämpillä ja katot telkkaria. Yhtäkkiä tulee mieleen, että maistus lasi valkkaria niin ovi käy ja kaveri tulee ja sanoo: "toin sulle valkkaria". Ja paljon muuta.

Tommosen sukulaissielun ku tapaa niin ei oikein tee mieli moneen porukkaan liittyäkään. Ja kun tietää, että on olemassa täydellistä seuraa, niin pärjää sangen hyvin yksinkin. Tieto riittää, että ei ole yksin.

Minä kuulun yhteen prosenttiin omanlaisiani, joten on vain 77 miljoonaa ihmistä jonka kanssa mätsää. Eli maailmassa on vain 40 miljoonaa naista jotka on mulle sopivia, joten aika huonolla mahdollisuudella ketään löydän. Sen olen kyllä päättänyt, että mielummin yksin kuin "vaan" jonkun kanssa. Parempi niin.

Yksinäisillä, kuten mainitsit, on kurjaa jos he eivät ole löytäneet sielunkumppaniaan. Kyllä sellainen jossain kuitenkin on. Täydellistä olisi, jos se olisi seksuaalisesti kiinnostavaa sukupuolta, mutta ilmanki riittää. Siksi meillä on hupakot😁

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5062
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5139 : Elokuu 26, 2021, 21:16:02 »
Valakoosen miehen säät ja raikas ilma  :) !