Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 871801 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5100 : Elokuu 24, 2021, 17:23:15 »
Olipas hauska ketju. Sai pitää pari päivää hauskaa pitkästä aikaa. Kiitos Menoks avauksesta😁

No mutta kiitos. Tämähän sai minut iloiseksi. On minulla näitä aiheita lisääkin jos kiinnostaa hetken levättyäsi💪
Älä ihan heti lyö uutta kehiin. Pitää pulssin pari päivää tasaantua ja rytmihäiriöiden loppua. Huh...huh...

Anna tulla vaan😁 Mut niinku Lifti sanoi, ei se nyrkkeilijäkään joka päivä matsaa. Mulle ei kyllä tullu ees hiki, mutta antanemme kanssalukijoiden ja modejen hetken aikaa kirjoitella peliketjuihin ja rauhoittua.

Modeille kai tää raskainta oli. Pitää pitää keskustelua yllä, mutta keikkua samalla veitsenterällä.

Se on vaikee laji tuo modaus. Vähän lähti vähän isolla lapiolla kommentteja kun olis pitäny vaan yksiköitä poistaa. En kuitenkaan moiti. Ei aina voi olla skarppina varsinkin kun puoleen vuoteen ei oo tapahtunu mitään ja sit yhtäkkiä pitää olla täydessä iskussa.

Se on muuten ammattisotilaiden arkea. Puoli vuotta kytätään ja äkkiä on käsissä kahden päivän sota ja sit taas odotellaan.

Eli toiseen ketjuun: joku ammattisotilas vois olla hyvä mode jolla on taistelukokemusta. Silleen niinku rauhaa turvaavasti, ei niinku Rambona

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15247
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5101 : Elokuu 24, 2021, 18:37:59 »
Kaveri toi minulle kasvattamiaan valkosipuleita melkoisen nipun. Kotimaisessa valkosipulissa on aivan mainio aromi verrattuna kiinasta tuotuihin. Luonnon omaa antibioottia.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Paikalla Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5102 : Elokuu 24, 2021, 20:46:51 »
Uuden tuttavuuden tapaaminen, sukat pyörii vieläkin jaloissa  :inlove:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5103 : Elokuu 24, 2021, 21:12:45 »
^ Hieno homma. Olen iloinen puolestasi. :)

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5104 : Elokuu 24, 2021, 21:14:25 »
Uuden tuttavuuden tapaaminen, sukat pyörii vieläkin jaloissa  :inlove:
Ei uskota jos ei oo kuvaa. Siis niistä pyörivistä sukista.
Perfektionisti.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2068
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5105 : Elokuu 24, 2021, 21:18:08 »
Ja nimenomaan tennissukista, muut sukat ei pyöri jaloissa. Sukat voi olla kirjahyllyssä.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Paikalla Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5106 : Elokuu 24, 2021, 21:45:18 »
^ Hieno homma. Olen iloinen puolestasi. :)
Kiitos 👍

Uuden tuttavuuden tapaaminen, sukat pyörii vieläkin jaloissa  :inlove:
Ei uskota jos ei oo kuvaa. Siis niistä pyörivistä sukista.
Ja nimenomaan tennissukista, muut sukat ei pyöri jaloissa. Sukat voi olla kirjahyllyssä.
Laittaisin kuvan mutta tulee ilmoitus että liian iso, aina sama homma 😬
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5107 : Elokuu 25, 2021, 16:30:55 »
Huomasin, ettei selkäni pamahtanut mäsäksi kaikeksi onneksi, vaikka parin ystävän voimin kannettiinkin yli kaksimetrinen musta sohva kuusi kerrosta ylöspäin portaita, koska se ei olisi mahtunut hissiin. Sainpahan ainakin tämänviikkoisista muuttopuuhista irti jalka- ja selkälihastreenin eli maastavetoa ja jalkakyykkyä vastaava punttisalitreeni kyseessä. :weightlifting:

Niin ja juu tosiaan en ole enää espoolainen.  :inlove: :sheep:

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5108 : Elokuu 25, 2021, 16:34:13 »
^ Onnittelut :drinking: <-(jaffaa)
☮️and💟

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6737
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5109 : Elokuu 25, 2021, 16:48:13 »
Sade, mikä ihana (teko)syy olla menemättä lenkille.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15247
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5110 : Elokuu 25, 2021, 16:48:55 »
Luku 49  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5111 : Elokuu 25, 2021, 21:26:47 »
^ oikea suunta 👍

Energiaa pursuavat viestit ja hymyt  :kiss:

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5112 : Elokuu 26, 2021, 11:53:29 »
Miisa Nuorgamin tweetit.  :inlove:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5175
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5113 : Elokuu 26, 2021, 12:09:10 »
Iloiseksi mut tekee se, jos ihmisen suurin ongelma on anonyymin nettifoorumin kirjoitukset, multinikit ja moderointi.

Silloin on oikeesti kaikki aika hyvin. Ja hyvä niin, ei se ole multa mitään pois jos jollakin toisella ei ole suuria huolia ja murheita 😊
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5114 : Elokuu 26, 2021, 12:16:55 »
^ olen ihan samaa miettinyt 😊

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5115 : Elokuu 26, 2021, 12:23:03 »
Hyvä ruoka, parempi mieli, näi o

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5116 : Elokuu 26, 2021, 12:41:54 »
Iloiseksi mut tekee se, jos ihmisen suurin ongelma on anonyymin nettifoorumin kirjoitukset, multinikit ja moderointi.

Silloin on oikeesti kaikki aika hyvin. Ja hyvä niin, ei se ole multa mitään pois jos jollakin toisella ei ole suuria huolia ja murheita 😊

Koska ette kohdentanut sitä kehenkään kuten tapana on, niin vastaan yleisellä tasolla (tai totean, koska kukaan ei ole kysynyt mitään): Se ongelma on silloin kun ollaan saitilla. Kun saitti suljetaan niin tulee toiset ongelmat, mitä kulloinkin missä tilanteessa. Se ei oikeastaan ole ongelma. Ongelmaksi se muodostuu jos saitin ongelmia käsittelisi muualla eikä täällä. Jos henkilökohtaisesti käsittelen täällä jotain elämän haasteita, niin olen 100%:sen varmasti käsitellyt sen myös siellä ja siinä tilanteessa missä haaste on. Tämähän ei koskenut minua tämä sinun viestisi joten kunhan vaan lässyttelen paskaa😁

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5117 : Elokuu 26, 2021, 13:11:18 »
Iloiseksi mut tekee se, jos ihmisen suurin ongelma on anonyymin nettifoorumin kirjoitukset, multinikit
On se vitun hyvä että sulla on mukavaa. Niin on minullakin!

Toivottavasti sinua ei ikinä kiusata vuotta putkeen multinikeillä, anonyymeillä nettifoorumeilla, mutta jos kiusataan, niin muista vaan hymyillä. Vaikka ei kiusattaisikaan kuten ei minuakaan ole kiusattu, niin omasta ahterista voi katsoa pois päin. Silloin ehkä huomaa, siis silloin kun se oman perseen paskankäry ei enää kirvele silmiä, ketä kiusataan päivästä - viikosta - kuukaudesta toiseen. Silloin ehkä...siis ehkä jopa sokeakin voi miettiä hetken oikeudenmukaisuutta ja niitä pelivälineitä joita voisi käyttää.

Kaikilla ei ole kavereita, perhettä, akkaa tai ukkoo, koiraa tai kissaa, työpaikkaa, sirkushuveja...joillain on vain nämä anonyymit nettifoorumit ja sillä jollain ei vittu mee hyvin kun sitä rääkätään päivästä toiseen.

Yksi syy miksi mä raivoan tarkoituksella aina yli lyöden, on se että te saatanan omaan perseeseen rakastuneet sokeat ihmiset ette muuten huomaa. Te vaan ihmettelette. Teillä tuskin nytkään on mitään hajua kenestä tai mistä puhun. EIKÄ SITÄ TÄSSÄ RUVETA AVAAMAAN tai spekuloimaan, mutta silmänne voitte avata. Ettehän te mitään näe ellen minä huuda tulppa punaisena - Voi IsäKissanVittu, teitä lampaita jne.jne.jne

Mä katselen meneekö toinen vuosi ilman mitään toimenpiteitä, tai tajuaako kukaan edes mistä puhun. Sitten tulen kyllä henkisesti repimään ne silmäluomet auki, liimaan ne siihen asentoon, talutan teidät pelipaikalle ja kysyn tarviitteko silmälaseja, kiikareita, piilareita, kaukoputkea vai jumalauta joko näkyy?

Tämähän nyt ei ollut yksistään sulle vaan koko anonyymille yhteisölle. Mut jos et nyt kuitenkaan heti ylihuomenna tätä taas ihmettele. Kun noilla muillakin menee sit heti silmät kii " nii hihii, anonyymi nettifoorumi. Pienet on ongelmat "
« Viimeksi muokattu: Elokuu 26, 2021, 13:15:24 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5175
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5118 : Elokuu 26, 2021, 13:28:36 »
^ Ootko ikinä sattunut huomaamaan, että ainakin tällä foorumilla sä olet kyllä yksi pahimmista kimppuun hyökkääjistä?

Mä luulen, että se on just se syy miksi me ei nähdä, koska sä huudat tulppa punaisena? Sun huutoja ei jaksa lukea. Niissä kirjoitetaan raiskauksista, perseraiskauksista, veren lentämisestä ja väkivallasta. Ja vöyhkäämistä, vöyhkäämistä, vöyhkäämistä. Tulit tähänkin ketjuun hirveän angstin kanssa vöyhkäämään. Besserwisseröintiä. Tietää kaikesta kaiken, paitsi ehkä sitä, miltä oikeasti raiskatulta tuntuu.

Ja ei, vöyhkääminen ja kiusaaminen ei tee mua iloiseksi.

Mutta pienet asiat elämässä tekee. Ja toivon niitä pieniä iloisia asioita jokaiselle 🤞
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5119 : Elokuu 26, 2021, 13:36:14 »
^ Ootko ikinä sattunut huomaamaan, että ainakin tällä foorumilla sä olet kyllä yksi pahimmista kimppuun hyökkääjistä?

Mä luulen, että se on just se syy miksi me ei nähdä, koska sä huudat tulppa punaisena? Sun huutoja ei jaksa lukea. Niissä kirjoitetaan raiskauksista, perseraiskauksista, veren lentämisestä ja väkivallasta. Ja vöyhkäämistä, vöyhkäämistä, vöyhkäämistä. Tulit tähänkin ketjuun hirveän angstin kanssa vöyhkäämään. Besserwisseröintiä. Tietää kaikesta kaiken, paitsi ehkä sitä, miltä oikeasti raiskatulta tuntuu.

Ja ei, vöyhkääminen ja kiusaaminen ei tee mua iloiseksi.

Mutta pienet asiat elämässä tekee. Ja toivon niitä pieniä iloisia asioita jokaiselle 🤞
Eli et ymmärtänyt pointtia. Ole sokea, ole kuuro. Jos sulla olisi silmät auki, niin tietäisit että ole täysin kartalla kaikista noista ihanuuksista mitä mitä minusta kirjoitit  :-*

Mitään mitä tuossa sanoit, en kiellä, myönnän ja tulen jatkamaan kyrpänä. Nyt kun tämä on saatu pois päiväjärjestyksestä niin voitko ystävällisesti nähdä pointin etkä vaan ihmetellä. Kiitos.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 26, 2021, 13:38:22 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?