Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 871451 kertaa)

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5040 : Elokuu 14, 2021, 23:47:29 »
Villerius ja sen AMG. Ja ainainen parku siitä kun huorat ei tule Poriin, Raumalle tai ihan sinne missä vaan Ville AMGeine sillä hetkellä sattuu sijaitsee. :laught:

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5041 : Elokuu 15, 2021, 19:25:05 »
Syksyn hyvät puolet - esim. sienet.  :) Eikä ihme, että limanuljaska on jossain valittu seksikkäimmäksi sieneksi. Sitä käsitellessä tulee kaikenlaista kivaa mieleen...  :D

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5042 : Elokuu 15, 2021, 19:36:45 »

Pieniä tihkusadekuuroja lenkin aikana. Jos ois ollu vähän voimakkaampia niin ois ehkä harmittanut, nyt oli just hyvä.😊
Amator

Poissa Vieras0396

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 62
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5043 : Elokuu 16, 2021, 00:00:01 »
Miten ihania repukka-viestejä oon saanut!!! :inlove:
Mutta miten voin antaa takaisin? :kiss:
En tajua??

Kännykästä valitsee tietokonenäytön tai kääntää puhelimen vaska-asentoon. Löytyy anna palautetta nappi

Mullahan yleensä toimii vaaka-asento aina, mutta puhelimella jostain syystä ei.. Eli olen jumissa tässä tilanteessa etten voi repuja jaella. Jaan lähes kaikkea muuta kyllä senkin edestä.

Mä tulin niin iloiseksi tästä että mulla on kohtalotoveri. Mä oon ollut tässä tilanteessa jo pari vuotta, vaikeeta on välillä. Enkä ole kehdannut kysyä täällä keneltäkään, onneksi sä tunnustit tän niin mäkin teen ulostulon nyt. Oon etsinyt vain sitä nappia tai alasvetovalikkoa, vaaka-asentoa sekä tietokoneversiossa vain todennut ettei löydy tai jotain ja ihan häpeissäni. Mullahan on kyllä läppäri jolla jumituksen vois korjata mut tästä reputtomuudesta on alkanut tulla jo normaali olotila niin miksi edes vaivautua avaamaan läppärin kantta…Mut sitku avaan niin annan tulla monen vuoden patoumat! Ihanaa että oot olemassa 😍
« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2021, 00:05:34 kirjoittanut Emmiina »

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5044 : Elokuu 16, 2021, 06:47:15 »
Miten ihania repukka-viestejä oon saanut!!! :inlove:
Mutta miten voin antaa takaisin? :kiss:
En tajua??

Kännykästä valitsee tietokonenäytön tai kääntää puhelimen vaska-asentoon. Löytyy anna palautetta nappi

Mullahan yleensä toimii vaaka-asento aina, mutta puhelimella jostain syystä ei.. Eli olen jumissa tässä tilanteessa etten voi repuja jaella. Jaan lähes kaikkea muuta kyllä senkin edestä.

Mä tulin niin iloiseksi tästä että mulla on kohtalotoveri. Mä oon ollut tässä tilanteessa jo pari vuotta, vaikeeta on välillä. Enkä ole kehdannut kysyä täällä keneltäkään, onneksi sä tunnustit tän niin mäkin teen ulostulon nyt. Oon etsinyt vain sitä nappia tai alasvetovalikkoa, vaaka-asentoa sekä tietokoneversiossa vain todennut ettei löydy tai jotain ja ihan häpeissäni. Mullahan on kyllä läppäri jolla jumituksen vois korjata mut tästä reputtomuudesta on alkanut tulla jo normaali olotila niin miksi edes vaivautua avaamaan läppärin kantta…Mut sitku avaan niin annan tulla monen vuoden patoumat! Ihanaa että oot olemassa 😍
Iphone kyseessä?

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5045 : Elokuu 16, 2021, 06:56:52 »
Sainpahan aikaiseksi käydä hikisellä lenkillä.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5046 : Elokuu 18, 2021, 18:40:03 »
Löysin varastosta 2 lonkeroa ja yhden karhun, ei tarvitse olla mökillä kuivin suin  :drinking:
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5175
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5047 : Elokuu 18, 2021, 19:29:21 »
Flirttailin kaupassa charmikkaan miehen kanssa  :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2068
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5048 : Elokuu 18, 2021, 20:16:37 »
Kunnon mähinät palstalla. Miten noita aina ryömiikin jostain kivenkolosta tuottamaan iloa kaikille.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5049 : Elokuu 18, 2021, 20:53:10 »
Se että en ole enää naamakirjassa.

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5050 : Elokuu 19, 2021, 08:28:40 »
Flirttailin kaupassa charmikkaan miehen kanssa  :inlove:

Multa puuttuu tuo taito ihan täysin. En oo varmaan koskaan flirttaillut kenenkään kanssa 😅. Eikä kyllä kukaan ole yrittänyt flirttailla mulle. Tai sitten en vaan ole huomannut 😅. Pitäisköhän yrittää kehittää taitoa 🤔. Elämä voisi olla hauskempaa 😅
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5175
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5051 : Elokuu 19, 2021, 09:38:14 »
Flirttailin kaupassa charmikkaan miehen kanssa  :inlove:

Multa puuttuu tuo taito ihan täysin. En oo varmaan koskaan flirttaillut kenenkään kanssa 😅. Eikä kyllä kukaan ole yrittänyt flirttailla mulle. Tai sitten en vaan ole huomannut 😅. Pitäisköhän yrittää kehittää taitoa 🤔. Elämä voisi olla hauskempaa 😅

Mä oon ihan törkeen flirtti! Ja erityisesti miesvaltaisella työpaikalla se on kyllä piristävää! Joskus joutuu kyllä ongelmiinkin 🤭
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5052 : Elokuu 19, 2021, 10:22:16 »
Flirttailin kaupassa charmikkaan miehen kanssa  :inlove:

Multa puuttuu tuo taito ihan täysin. En oo varmaan koskaan flirttaillut kenenkään kanssa 😅. Eikä kyllä kukaan ole yrittänyt flirttailla mulle. Tai sitten en vaan ole huomannut 😅. Pitäisköhän yrittää kehittää taitoa 🤔. Elämä voisi olla hauskempaa 😅

Mä oon ihan törkeen flirtti! Ja erityisesti miesvaltaisella työpaikalla se on kyllä piristävää! Joskus joutuu kyllä ongelmiinkin 🤭

Tää on just hyvä ja etenkin kun on itse taas hyvin naisvaltaisella alalla, niin tämä ominaisuus on vastakkaisessa sukupuolessa hyvinkin suotavaa. Menee työpäivät paljon rattoisammin  8)
💊

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5175
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5053 : Elokuu 19, 2021, 12:39:04 »
Flirttailin kaupassa charmikkaan miehen kanssa  :inlove:

Multa puuttuu tuo taito ihan täysin. En oo varmaan koskaan flirttaillut kenenkään kanssa 😅. Eikä kyllä kukaan ole yrittänyt flirttailla mulle. Tai sitten en vaan ole huomannut 😅. Pitäisköhän yrittää kehittää taitoa 🤔. Elämä voisi olla hauskempaa 😅

Mä oon ihan törkeen flirtti! Ja erityisesti miesvaltaisella työpaikalla se on kyllä piristävää! Joskus joutuu kyllä ongelmiinkin 🤭

Tää on just hyvä ja etenkin kun on itse taas hyvin naisvaltaisella alalla, niin tämä ominaisuus on vastakkaisessa sukupuolessa hyvinkin suotavaa. Menee työpäivät paljon rattoisammin  8)

Ja tähän liittyen eräs työkaverini juuri laittoi viestin, että "Voitaisiin katsoa tätä kahdestaan jos haluat?" Johon vastasin "Haluan sun kanssa aina kahdestaan, eikä haittaa vaikka pyydetään joku kolmaskin joskus mukaan!"

Ei tainnut mennä enää kevyenä sievänä vihjailuna 😂 Mutta puolustuksekseni sanon, että ollaan tunnettu vuosia 😊
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5054 : Elokuu 19, 2021, 13:26:07 »
Vipsu oli käynyt postaamassa :inlove:

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5055 : Elokuu 19, 2021, 14:20:56 »
Hampaan poistamisesta ei ole seurannut kipuja

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15247
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5056 : Elokuu 19, 2021, 14:32:29 »
Jalan operointi meni tällä kertaa hyvin. Toiveita on taasen hieman paremmasta liikkumisesta.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3529
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5057 : Elokuu 19, 2021, 14:44:08 »
^Hauska kuulla👍.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15247
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5058 : Elokuu 20, 2021, 09:42:53 »
Olen muistanut ottaa lääkkeeni, kaikki ei ole.  :sheep:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #5059 : Elokuu 20, 2021, 09:50:42 »
Aikoinani jouduin ottamaan verenpaine- ja kolesterolilääkkeitä mutta se aika on ohi. Olen iloinen siitä että en enää tarvitse MITÄÄN lääkkeitä kun arvot ovat normalisoituneet.