Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 871426 kertaa)

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5057
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3120 : Joulukuu 11, 2020, 12:29:34 »
Ostin tänään pari elokuvaboxia. Nightmare on Elm Street sekä Tremors.

Tulin hyvälle tuulelle kun joku ostaa vielä elokuvia.
Luulin että olen lajini viimeinen ja loput runkkaa netflixiä.


Kyllä meitä old school leffafaneja vielä löytyy 😊

No kun puheeksi tuli niin täällä kanssa eräs kohtalainen dvd-friikki. - Ei monia vanhempia kunnon rainoja tosiaan näiltä nykyvirityksiltä löydy, Fifty Shades-tyyli ei oikein ole uponnut meikäläisen kohdilla, eivät herätä tarvetta  :xmas: tai edes  :wanker: (<- pakko oli pistää nämä, saivat hyvälle tuulelle  :drinking:)

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3121 : Joulukuu 11, 2020, 12:35:13 »
Taisi omat kirja- ja elokuvakokoelmat mennä virolaisen varastohallin polttouuniin, en ole siitä kovin iloinen.

Näistä hymiöistä kylläkin :headbang:
☮️and💟

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3122 : Joulukuu 11, 2020, 12:42:48 »
:stiletto: Kenkähymiö on paras.
Imevätkö muutkin korkkareita?

Mä en ime mutta mun korkkareita kyllä saa imeä. Saatanpa potkaista palleillekin jos niin halutaan.   :whipping:
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3123 : Joulukuu 11, 2020, 15:21:27 »
Tossa pit
Kivat uudet hymiöt.  :inlove: :kiss: :stiletto: :blowjob: :wanker: Kenkähymiö on paras.  :headbang:

Tossa pitäisi olla vielä semmoinen autofellaatio hymiö ja sitten olisin tyytyväinen :)

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 366
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3124 : Joulukuu 11, 2020, 15:51:34 »
Iloiseksi teki palstan vanhanaikaiset elokuvanörtit. Muutamaan elokuvailtaan on vinkki saatu palstalta, eikä ole tarvinnut Googlelta kysyä. Hankalaa tulee siinä vaiheessa kun sisältö on vain fyysisen kaupan hyllyssä tilauksen päässä, tai sitten ei sielläkään.  :)

Myös nuo vanhat ja uudet keltaiset hymiöt ovat ilon aiheita.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3125 : Joulukuu 11, 2020, 16:41:30 »
Iloiseksi teki palstan vanhanaikaiset elokuvanörtit. Muutamaan elokuvailtaan on vinkki saatu palstalta, eikä ole tarvinnut Googlelta kysyä. Hankalaa tulee siinä vaiheessa kun sisältö on vain fyysisen kaupan hyllyssä tilauksen päässä, tai sitten ei sielläkään.  :)

Myös nuo vanhat ja uudet keltaiset hymiöt ovat ilon aiheita.

Kampin keskustan läheisyydessä on erinomainen kivijalka leffakauppa. Ja siitä kiven heiton päässä on kivijalka dvd-divarikauppa Kansakoulukadulla. Molemmissa on laaja valkoima filmejä, joista löytyy kaikkea muuta paitsi aikuisviihdettä.   :headbang:   

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3126 : Joulukuu 11, 2020, 16:42:47 »
:stiletto: Kenkähymiö on paras.
Imevätkö muutkin korkkareita?

Hienoa että korkkarifettareitakin on muistettu!  :stiletto: :inlove: Korkkareita ole vielä imeskellyt mutta täytyy myöntää että saan siitä omat kiksini kun neito painaa korot iholle paneskellessa  :)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3127 : Joulukuu 11, 2020, 16:44:37 »
Kivat uudet hymiöt.  :inlove: :kiss: :stiletto: :blowjob: :wanker: Kenkähymiö on paras.  :headbang:

no nämä juuri  ;D

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3243
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3128 : Joulukuu 11, 2020, 16:55:53 »
Tämän päiväinen tapaaminen Miuken kanssa, tähän mahtavaan tapaamisen on hyvä päättä tämä hupakko vuosi ja jäädä joululomalle näistä hommista :inlove:
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3129 : Joulukuu 11, 2020, 17:04:55 »
^ Aijajai nyt alkaa pillukateus nostaa päätään!  ;D Edellisestä kerrasta jo kaksi kuukautta, ei olis töitä niin olisin ajanut jo Ouluun!  :D (Missä se tissihymiö on!)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3130 : Joulukuu 11, 2020, 17:26:08 »
Taidan tykätä tästä pelistä. Tottakai isoimmat tissit mitä löytyy, puffy nännien puute vähän harmitti..
Cyberpunk 2077 siis kyseessä :)


Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3243
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3131 : Joulukuu 11, 2020, 17:27:57 »
^Mitä pystyykö siinä isontaa tissejäki ;D

Mä laitan heti isot tissi modin kunhan joku vaan tekee sellasen 😅
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3243
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3132 : Joulukuu 11, 2020, 17:29:47 »
^ Aijajai nyt alkaa pillukateus nostaa päätään!  ;D Edellisestä kerrasta jo kaksi kuukautta, ei olis töitä niin olisin ajanut jo Ouluun!  :D (Missä se tissihymiö on!)

Joo ois mullaki ollu töitä vaan sanoin pomolle että mulla on aamulla Ouluun meno niin en pääse töihin kun iltäpäivällä että jos en saa vapaaksi niin iltatuuri onnistuu. Ei oo pomo soittanu että töihin tänään 😅 ;D
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3133 : Joulukuu 11, 2020, 17:32:23 »
^^
Joo, pystyy. Valitettavasti genetaali aluetta ei pysty customoimaan. Olisin halunnut klitta lävistyksen...no, kaikkee ei voi saada.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3134 : Joulukuu 11, 2020, 17:46:42 »
^ Aijajai nyt alkaa pillukateus nostaa päätään!  ;D Edellisestä kerrasta jo kaksi kuukautta, ei olis töitä niin olisin ajanut jo Ouluun!  :D (Missä se tissihymiö on!)

Joo ois mullaki ollu töitä vaan sanoin pomolle että mulla on aamulla Ouluun meno niin en pääse töihin kun iltäpäivällä että jos en saa vapaaksi niin iltatuuri onnistuu. Ei oo pomo soittanu että töihin tänään 😅 ;D

No olisin minäkin kyllä vapaapäivän saanut helposti, ei olis ensimmäinen kerta kun töistä on livistetty pillun takia  ;D Olen tainnut tulla laiskaksi kun ei jaksa enää lähteä ajamaan  ::)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3135 : Joulukuu 11, 2020, 17:53:48 »
^ Aijajai nyt alkaa pillukateus nostaa päätään!  ;D Edellisestä kerrasta jo kaksi kuukautta, ei olis töitä niin olisin ajanut jo Ouluun!  :D (Missä se tissihymiö on!)

Joo ois mullaki ollu töitä vaan sanoin pomolle että mulla on aamulla Ouluun meno niin en pääse töihin kun iltäpäivällä että jos en saa vapaaksi niin iltatuuri onnistuu. Ei oo pomo soittanu että töihin tänään 😅 ;D

No olisin minäkin kyllä vapaapäivän saanut helposti, ei olis ensimmäinen kerta kun töistä on livistetty pillun takia  ;D Olen tainnut tulla laiskaksi kun ei jaksa enää lähteä ajamaan  ::)

Tää on muuten totta. Enää ei jaksa nähdä pimpulan takia samanlaista vaivaa kuin esim kymmenen vuotta sitten. Nyt vaan toivoo, että tyttö olisi samassa rapussa tai ainakin viereisessä talossa :). Töistä ei jaksa enää pillun takia livistää..

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3243
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3136 : Joulukuu 11, 2020, 17:57:52 »
^Tämä oli mun ensimmäinen kerta että otan vapaata pillun takia, muuten olen tapaamiset ajottanu viikonlopulle, mutta ku Miuke ei oikeen tule Ouluun viikonloppusin, niin piti uhrautua ;D
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3137 : Joulukuu 11, 2020, 18:00:13 »
^Tämä oli mun ensimmäinen kerta että otan vapaata pillun takia, muuten olen tapaamiset ajottanu viikonlopulle, mutta ku Miuke ei oikeen tule Ouluun viikonloppusin, niin piti uhrautua ;D

Täähän vain kertoo, että Miuke taitaa olla tapaamisen arvoinen daami :)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3138 : Joulukuu 11, 2020, 18:06:19 »
^ Aijajai nyt alkaa pillukateus nostaa päätään!  ;D Edellisestä kerrasta jo kaksi kuukautta, ei olis töitä niin olisin ajanut jo Ouluun!  :D (Missä se tissihymiö on!)

Joo ois mullaki ollu töitä vaan sanoin pomolle että mulla on aamulla Ouluun meno niin en pääse töihin kun iltäpäivällä että jos en saa vapaaksi niin iltatuuri onnistuu. Ei oo pomo soittanu että töihin tänään 😅 ;D

No olisin minäkin kyllä vapaapäivän saanut helposti, ei olis ensimmäinen kerta kun töistä on livistetty pillun takia  ;D Olen tainnut tulla laiskaksi kun ei jaksa enää lähteä ajamaan  ::)

Tää on muuten totta. Enää ei jaksa nähdä pimpulan takia samanlaista vaivaa kuin esim kymmenen vuotta sitten. Nyt vaan toivoo, että tyttö olisi samassa rapussa tai ainakin viereisessä talossa :). Töistä ei jaksa enää pillun takia livistää..

Niin en tiedä, ajamaan täytyy vielä lähteä jos saada meinaa mutta jotenkin on alkanut innostus hiipua. Tuttujen luona tulee kyllä vielä käytyä mutta hiljaista alkaa olemaan.

^ On muuten totta!  :xmas:
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2609
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #3139 : Joulukuu 11, 2020, 19:18:49 »
Nää uudet emojit tääl saitilla (tai kuinka uusia ne on? ite huomasin vasta)  :whipping: :blowjob: :kiss:
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.