Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naapurisivuston CamelToe Kuopissa tällä viikolla  (Luettu 723 kertaa)

Poissa CamelToe_uusitunnus

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Naapurisivuston CamelToe Kuopissa tällä viikolla
« : Huhtikuu 22, 2024, 16:06:26 »
Moikka, mikäli tykkäät tyttäystävä-henkisestä meiningistä mistä on pois kiire ja kaiken maailman loiukuhinta meininki, tulet rakastumaan minuun.
 
Minut löytää naapurisivustolta (ST) samalla nimimerkillä.
Viihtyistä hyvä paikka keskustaisella sijainnilla on!


Alempana esittely tekstini!

Täällä on suomalainen päälle parikymppinen nainen, joka piristää päivääsi!

Otan aina huomioon muut ihmiset ja kohtelen kaikkia reilusti ja tasapuolisesti. Rentouden ja mutkattomuuden lisäksi minussa on ystävällistä ja mukavaa nuoren naisen luonnetta.

Olen avoin uusille kokemuksille ja nautin hyvästä seurasta.
Olen saannut kehuja erityisesti siitä että osaan muuttaa jännittävän hetken hetkessä rentouttavaksi. Hyvät käytöstavat ja toisten kunnioitus ovat minulle tärkeitä arvoja.

Tapaan sinut kauniissa alusvaatteissa, kevyesti ehostettuna ellet toivo toisin, ilman minkäänlaisia tuoksuja, glitteriä tai vaatteitaisi sotkevia meikkejä.

Pituuteni on 177 cm ja painoni 56 kg, ja minulla on käteensopivat B-kupin rinnat ja sokerilla vahatut paikat, eli olen posliini.
Mielelläni esittelen sinulle myös pientä lelu kokelmaani.
En käytä lainkaan alkoholia tai minkäänlaisia kyseenlaisia aineita, enkä myöskään tupakoi.

Asiat joista nautin mikäli pidät niistä itse:

-suuseksi sinun suuntaan
-suuseksi minun suuntaan
-kiusottelu
-peppuleikit
-erootinen
-roolileikki
-eroottinen tanssi tai tuhma esitys leluilla
-suihku yhdessä
-illallinen ulkona tai tapahtuma
-hotelli ilta/yö

Suosin kondomia, mutta ei huolta, minulla on niitä erityisen ohuina jotka eivät lähes ollenkaan tunnu käytössä.


 En vietä aikaa tällä foorumilla, kaikki yhteydenotot naapuri sivuston ilmoituksen numeron kautta :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 22, 2024, 20:08:34 kirjoittanut Heikki Koo »