Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakon laittautumisen taso  (Luettu 3276 kertaa)

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 465
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakon laittautumisen taso
« Vastaus #40 : Huhtikuu 23, 2024, 03:59:25 »
Huora laittautukoon parhaaksi katsomallaan tavalla. Minä puolestani yritän valita sillä hetkellä parhaaksi katsomani huoran.
Yhtä oikeaa tapaa ei minua varten ole, mutta hyvä jos on mahdollisuus valita.

Poissa Peetu

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupakon laittautumisen taso
« Vastaus #41 : Huhtikuu 23, 2024, 13:22:36 »
Laittautuminen (ei överisti) on  :inlove: mutta luonnon raikkaus toimii myös. Itse koen innostavaksi sen, kun koen toisen olevan sinut itsensä ja tilanteen kanssa. Joku asu, meikki tms. joka ei tunnu käyttäjästä luontevalta, tuo äkkiä toisellekin epämiellyttävän fiiliksen. Se oikea itsevarmuus (jota laittautuminen voi tukea) on seksikästä melkein missä vaan asussa. Silloin myös hymy on aito, ryhti kunnossa ja valmius heittäytyä yhteiseen hetkeen olemassa  :kiss:

Poissa tuktuk

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon laittautumisen taso
« Vastaus #42 : Huhtikuu 25, 2024, 21:32:22 »
Mulle vahva meikki,erityisesti huulipuna on ehkä suorastaan fetissi.  Rakkaus seksissä sillä taas ei sitten ole mitään väliä.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1192
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakon laittautumisen taso
« Vastaus #43 : Huhtikuu 27, 2024, 11:47:13 »
^ Huulipunalla on minuunkin kierroksia kiihdyttävä vaikutus ja joskus esitänkin neidolle toiveen, että hän sipaisee hieman punaväriä huuliinsa. Räikeän kirkkaanpunainen menee ehkä hiukan överiksi, mutta sopii kyllä silloin, jos meikki on muutenkin vahva.

Poissa pekka peitsi

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon laittautumisen taso
« Vastaus #44 : Huhtikuu 27, 2024, 16:14:44 »
vakio hupsuni aina tietää miten valmistautua. useeasti tuon mukana hepeniä jotka hän pukee ku oon suihkussa.
timean kanssa tosin o esileikit jo ajatuksissa ja heti asiaan jonka jälkeen jutellaan niitänäitä kunnes uus kierros

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupakon laittautumisen taso
« Vastaus #45 : eilen kello 01:03:49 »
Nytpä heräsikin mielenkiinto, kun bongasin toisesta ketjusta maininnan, että hupakon alhainen laittautumisen taso on turn off, niin kertoaapa arvoisat turskat nyt mielipiteenne tästä!

Itse olen sellainen, että meikkiä yleensä hyvin vähän ja hiuksetkin luonnolliset, niin mietin että olenko silloin laittautunut liian vähän? En itse pidä mitenkään kiihottavana sellaista överimeikattua lookia, vaan mun silmät harhautuu aina niihin luonnollisen näköisiin naisiin, mutta onko niin että horolta odotetaankin runsaampaa meikkiä ja kihartimen käyttöä? Onko se pettymys jos ei ole suoraan cat walkilta?

Minullakin on erittäin kevyt meikki eikä todellakaan mitään rakennekynsiä. Olen juuri sellainen kuin olen, luonnollinen ulkonäöstäni ja käyrökseltäni. Hyvin on toiminut. Mulla onkin tapana sanoa puhelimessa että tarjoan ns naapurirouvaseksiä 🤣
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Taaneli

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon laittautumisen taso
« Vastaus #46 : eilen kello 08:06:32 »
Muutamaan kertaan on tullut hieman pettynyt olo, jos hookerin ilmoituksissa olevat kuvat on otettu vimpan päälle tehdyissä meikeissä ja käsitelty kuvankäsittelyssä voimakkaasti. Sitten tavatessa ollaan melkeinpä au naturel.

Tosi asiassa minulle kelpaa sekä meikittömät että meikatut, mutta mieluummin saisi olla ainakin jotain ehostusta kuin täysin ehostamaton. Täysin ehostamatonta naista saa vapaallakin. Sama pätee myös pukeutumisessa. On kiva, jos pt on pukeutunut seksikkääsi ja seksikkäisiin alusasuihin ja on jopa valmis toteuttamaan mahdollisuuksien mukaan asiakkaan toiveita. Maksullisen seuran hakeminen on elämysmatkailua.