Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Tummaihoiset
MestariMerlin:
Ei ole kokemusta eikä tule.. Sukuelimien silpominen on sairasta touhua. Mutta hienosti trollattu. Melkein uskoin että oli tosissaan kirjoitettu..😂
Timppa-T:
--- Lainaus käyttäjältä: Jonne29 - Huhtikuu 27, 2024, 20:29:31 ---Mä en tiedä kannatanko vai vastustanko naisten ympärileikkauksia
--- Lainaus päättyy ---
Mitä vittua just luin? :o
dakini:
Mites tosieskon PAOLITA? Näyttää kuvien perusteella ainakin olevan pyllymiehen mieleen :behind:
Kyybel:
--- Lainaus käyttäjältä: Jonne29 - Huhtikuu 27, 2024, 20:29:31 ---Onko sulla kokemusta ympärileikatuista naisista?
Mä en tiedä kannatanko vai vastustanko naisten ympärileikkauksia, kun mulla ei oo kokemusta siitä miltä ympärileikattu pillu tuntuu. Ymmärrän hyvin naisia, jotka kannattavat poikien pippeleiden leikkaamisen laillisuutta Suomessa sillä perusteella, että ympärileikattu penis näyttää ja ehkä tuntuukin heistä hyvältä.
--- Lainaus päättyy ---
Tehdäänkö niin, että käyt hieman selvittämässä tyttöjen/naisten ympärileikkauksesta eli silpomisesta asioita ja palaat sitten takaisin kertomaan mielipiteesi...tässä linkki mikä helpottaa tiedon etsimistä niin ei ole liian vaikeaa
https://thl.fi/aiheet/maahanmuutto-ja-kulttuurinen-moninaisuus/maahanmuutto-ja-hyvinvointi/maahanmuuttajien-seksuaali-ja-lisaantymisterveys/tyttojen-ja-naisten-sukuelinten-silpomisen-estaminen/tyttojen-ja-naisten-sukuelinten-silpominen-eli-ymparileikkaus
Viola:
Kyybel ja Jonne puhuvat nyt eri asiasta.
Toinen miettii fyysistä tuntemusta, toinen ympärileikatun eettistä puolta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta