Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Tummaihoiset

<< < (2/7) > >>

Bacardi:
Entäpä naapurin Hot Ebony Alicia Espoo?

Vieras1763:
Olen pitkään ihmetellyt ettei Suomesta löydy tummaihoisia palveluntarjoajia joita ei ole ihmiskaupattu jostain Nigeriasta, vaan sellaisia jotka myisivä palveluita samoilla ehdoilla kuin kantasuomalaiset PT:t..

Onhan Suomi monikulttuuristunut 30 vuoden aikana kovaa vauhtia.

Bacardi:
Samoin minä.
Somalien työllisyysaste ei ole järin korkea ja ovat yleensä melko kauniita ja hoikkia.
Haarat levälleen :)

MestariMerlin:
Öhh.. mitä nyt kyseisestä kulttuurista mitään tiedän niin tyttöjen/naisten asema on aika keskiaikainen eli ovat tiukasti kotioloissa ja suvun vartioinnissa.. Osalla taitaa myös olla alapää operoitu siihen malliin että sinne et mitään ihan helposti laittelekaan. Että sellainen houkutus..😬

Jonne29:

--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Huhtikuu 27, 2024, 20:08:01 ---Öhh.. mitä nyt kyseisestä kulttuurista mitään tiedän niin tyttöjen/naisten asema on aika keskiaikainen eli ovat tiukasti kotioloissa ja suvun vartioinnissa.. Osalla taitaa myös olla alapää operoitu siihen malliin että sinne et mitään ihan helposti laittelekaan. Että sellainen houkutus..😬

--- Lainaus päättyy ---

Onko sulla kokemusta ympärileikatuista naisista?

Mä en tiedä kannatanko vai vastustanko naisten ympärileikkauksia, kun mulla ei oo kokemusta siitä miltä ympärileikattu pillu tuntuu. Ymmärrän hyvin naisia, jotka kannattavat poikien pippeleiden leikkaamisen laillisuutta Suomessa sillä perusteella, että ympärileikattu penis näyttää ja ehkä tuntuukin heistä hyvältä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta