Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naapurin Felicia  (Luettu 1525 kertaa)

Poissa Mikalainen

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Naapurin Felicia
« : Huhtikuu 09, 2024, 00:12:32 »
Löytyneekö tutkimutuloksia Naapurustossa vaikuttavasta Feliciasta?
Kovin tässä turjakkeella rupee lahkeessa sykkimään kun tommosta karkkia edessä pyöritellään..

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin Felicia
« Vastaus #1 : Huhtikuu 09, 2024, 02:06:23 »
Kyseinen palveluntarjoaja kirjoittaa tällä foorumilla nimimerkillä "finfe".

Näköjään tosiaan aloittanut käyttämään naapurisivustoa, aiemmin käytti vain RE:tä.

Eikä halua minkäänlaisia rapsoja itsestään mihinkään. Tähän asti on pyytänyt ylläpitoa poistamaan täältä foorumilta itseään koskevat ketjut, tämäkin saattaa siis pian hävitä.

Mutta positiivinen vaikutelma siis minulla, vaikka en olekaan itse tavannut.

Poissa finfe

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin Felicia
« Vastaus #2 : Huhtikuu 09, 2024, 02:41:19 »
Moi, joo mä täälläkin kyselin niiden paygoo korttien perään ku ne on ollu kaikkialla saatavuusongelmien takia loppu ainaki niissä missä oon käyny ja mihin oon soitellu 😕 saa toki kertoa jos joku on niitä jollain tietyllä R-kioskilla Helsingissä bongannu? ❤️
Muuten en saa mainosta RE:s maksettua esille ku kaikki muut maksuvaihtoehdot on bännätty paitsi paygoo prepaid kortit ja tilisiirrot, mut ite en tilisiirrolla halua siellä maksaa niin vaihdoin sit naapuriin. Mut oon kyl positiivisesti yllättynyt tästä sivustosta! 😳😍👌
Mut tosiaan asiakkaat tietää kuinka tärkeää yksityisyys ja turvallisuus mulle on niin vaikka rapsojen tarkoitus olisikin hyvä niin siinä on riski että yksityisyys saa särön.
Mulla on jo yks stalkkeri enkä niitä enempää halua 😔
Mutta muuten onneksi pienen ”urani” ajan olen kohdannut ihania minua ja yksityisyyttäni kunnioittavia miehiä ❤️
Mut niinku profiilista näkyy kuvat ja teksti on vahvistettu aidoiksi ☺️
Minulla on siis vain nämä Felicia profiilit naapuris ja RE:s (joka ei nyt vaan aktiivisena)
Felicia 👸

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naapurin Felicia
« Vastaus #3 : Huhtikuu 09, 2024, 16:19:54 »
Moi, joo mä täälläkin kyselin niiden paygoo korttien perään ku ne on ollu kaikkialla saatavuusongelmien takia loppu ainaki niissä missä oon käyny ja mihin oon soitellu 😕 saa toki kertoa jos joku on niitä jollain tietyllä R-kioskilla Helsingissä bongannu? ❤️
Muuten en saa mainosta RE:s maksettua esille ku kaikki muut maksuvaihtoehdot on bännätty paitsi paygoo prepaid kortit ja tilisiirrot, mut ite en tilisiirrolla halua siellä maksaa niin vaihdoin sit naapuriin. Mut oon kyl positiivisesti yllättynyt tästä sivustosta! 😳😍👌
Mut tosiaan asiakkaat tietää kuinka tärkeää yksityisyys ja turvallisuus mulle on niin vaikka rapsojen tarkoitus olisikin hyvä niin siinä on riski että yksityisyys saa särön.
Mulla on jo yks stalkkeri enkä niitä enempää halua 😔
Mutta muuten onneksi pienen ”urani” ajan olen kohdannut ihania minua ja yksityisyyttäni kunnioittavia miehiä ❤️
Mut niinku profiilista näkyy kuvat ja teksti on vahvistettu aidoiksi ☺️
Minulla on siis vain nämä Felicia profiilit naapuris ja RE:s (joka ei nyt vaan aktiivisena)

Voin vahvistaa että olin aiemmin väärässä johtolankoineni.

_
dijon on sinappi

Poissa finfe

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin Felicia
« Vastaus #4 : Huhtikuu 09, 2024, 18:57:02 »

Voin vahvistaa että olin aiemmin väärässä johtolankoineni.

_
dijon on sinappi

Kiitos saat anteeksi, turha tässä mitään kaunaa kantaa ❤️
Mut mekin ollaan vaan ihmisiä joilla on tunteet niin epäilyt joissa ei ole mitään perää on tosi ikäviä ja voi aiheuttaa pahan mielen lisäksi mainehaittaa jos vedetään mukaan johonki toiseen henkilöön joka ei millään tavalla liity muhun.
Mut all gucci kunhan ei jatkossa enää vastaavaa ja annetaan menneiden nyt olla ☺️🙏
Felicia 👸