Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Golden showeria vastaanottavaa hupakkoa?  (Luettu 1919 kertaa)

Poissa HorsemanJack

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Golden showeria vastaanottavaa hupakkoa?
« : Huhtikuu 08, 2024, 10:04:41 »
Otsikon mukaisesti kyselen, löytyykö pk-seudulta palveluntarjoajaa joka ottaa vastaan golden showerin? Paljon yleisempää on että palveluntarjoajat lisämaksusta itse antavat golden showerin.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Golden showeria vastaanottavaa hupakkoa?
« Vastaus #1 : Huhtikuu 08, 2024, 14:10:15 »
Minä, tosin en oo paikallisia

Asiakas pissaavana:
– Virtsaa ei saa päätyä suuhuni, silmiini tai sisäsynnyttimiin
→ Mikäli pissaus tapahtuisi muualla kuin kylpyhuoneessa, tulee tästä sopia etukäteen

Ei lisämaksua, sisältyy tapaamisen hintaan. Toteutuksesta sovittava ennen ajanvarausta :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa RoccosApprentice

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Golden showeria vastaanottavaa hupakkoa?
« Vastaus #2 : Huhtikuu 08, 2024, 20:13:08 »
Ei millään pahalla, mutta kyllä mä kelailen aina välillä et milllainen ihminen haluaa virtsata toisen päälle..

Ymmärtäisin jos kyseessä olisi pomo, vaimo tai se mulkku naapuri.. mutta huoran päälle, miksi ihmeessä?

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Golden showeria vastaanottavaa hupakkoa?
« Vastaus #3 : Huhtikuu 09, 2024, 22:17:28 »
Ei millään pahalla, mutta kyllä mä kelailen aina välillä et milllainen ihminen haluaa virtsata toisen päälle..

Ymmärtäisin jos kyseessä olisi pomo, vaimo tai se mulkku naapuri.. mutta huoran päälle, miksi ihmeessä?

Varmaankin jotain Roccon videoita katsonut. Jos nyt Siffredistä puhutaan.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Golden showeria vastaanottavaa hupakkoa?
« Vastaus #4 : Huhtikuu 10, 2024, 14:00:52 »
Ei millään pahalla, mutta kyllä mä kelailen aina välillä et milllainen ihminen haluaa virtsata toisen päälle..

Ymmärtäisin jos kyseessä olisi pomo, vaimo tai se mulkku naapuri.. mutta huoran päälle, miksi ihmeessä?


Miksi joku halua itsensä päälle pissattavan? Miksi joku haluaa runkata spermat toisen päälle? Miksi joku kiihottuu saadessaan spermat päälleen? Miksi joku kiihottuu jostain? Varmaan ikuisuus kysymyksiä nämä. En itsekään monesti "ymmärrä" miksi joku kiihottuu jostain mikä ei itseäni kiihota lainkaan. Mutta ei se minulta ole mitään pois. Ja kenenkään haluja en tuomitse tai niitä pidä huvittavina, ihmisiä on erilaisia. Se joka kiihottuu siitä että saa pissata toisen päälle, ei välttämättä täysin ymmärrä miksi joku toinen kiihottuu jostain toiseta asiasta joka ei häntä itseään kiihota / kosketa. Kaikki olemme erilaisia ja hyviä juuri sellaisena kun olemme :inlove:
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Golden showeria vastaanottavaa hupakkoa?
« Vastaus #5 : Huhtikuu 10, 2024, 17:02:39 »
^ JohannaTonttu tuossa hyvin kirjoittikin jo kaiken oleellisen ❤️

Mua itseä kiihottaa siviilissä GS molemmin päin, mutta töissä teen vain antavana ja vain tutuille (tai ennakkomaksulla), johtuen ajasta ja vaivasta, jota oikein ajoitettu ja oikeasti runsas (mä OLEN siinä tosi hyvä 😏) GS vaatii.

(Ja jos kerran tykkään, niin miksi en vastaanota töissä? Koska jotkut jutut on kiva pitää intiimeinä ja omina 😘)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Juhani__

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Golden showeria vastaanottavaa hupakkoa?
« Vastaus #6 : Huhtikuu 10, 2024, 20:13:18 »
Täälläkin kiinnostusta jos löytyisi vastaanottaja! 😉 Mieluiten niin, että saa mennä myös kasvoille/suuhun.