Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa  (Luettu 3517 kertaa)

Poissa TuhmaMyy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #40 : Huhtikuu 13, 2024, 08:32:50 »
No, myönnettäköön että jossain vaiheessa on herännyt mielenkiinto kokeilla käydä dominalla sträppäröitävänä. Eräällä palveluntarjoajalla on mielestäni hyvin erikoinen hinnoittelu, kun 30 min. sessio on maksaa esim. 160e jonka päälle sträppäri 60e. Kaikki maksaa alkuperäisen hinnoittelun päälle. En oikein hahmota minkäsortin domina laskuttaa lisähintaa sträppäristä?

Tämä on mielestäni jo asiakkaan lypsämistä, ikävä kyllä tosin väärällä tavalla.

Itse en tarjoa dominointia, saati sträppärillä panoa, mutta olen kuullut kollegoilta että harva asiakas ymmärtää, että alapesu tarkoittaa tässä tilanteessa myös sitä peräsuolen tyhjentämistä ja siistimistä. Minäkin varmaan ottaisin jotain extraa siitä, että todennäköisesti joutuisin haistamaan, näkemään ja koskemaan toisen paskaan sekä lopuksi käyttämään normaalia enemmän aikaa tapaamisen jälkeen tuulettamiseen ja lakanoiden vaihtoon yms.

En tiedä kuinka yleistä on että dominoilla on sträppäri extraa, mutta ehkä lypsämisen sijaan kyse on hinnalla ohjailusta: Strap on pano ei ole pt:n omia lemppareita, ja joutuu tekemään sitä extramaksun vuoksi harvemmin. Ja sitten kun asiakas ottaa sen extran, toimitus ei harmita niin paljon kun siitä on saanut lisäkorvauksen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #41 : Huhtikuu 13, 2024, 09:05:57 »
^ Loistava pointti ja hyvä että asia tuotiin esille.

Nyt kun aiheeseen päästiin oikein kunnolla kiinni.....olen ihmetellyt neitosia jotka haluavat tirppaa hanuriin ja sitten se saatanan savipohja tulee vastaan, paskaa saa pestä esarin alta pois.

Ja juu, sträpätessä roiskuu. Miehille tuntuu olevan silleen että sträppiä voi hanuriin ottaa mutta itse sitä ei letkun kanssa sörkitä, se on ihan homoa. Ja syömättä en ainakaan ole, kun kuolen nälkään.

Why so fragile?

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 591
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #42 : Huhtikuu 14, 2024, 19:44:17 »
Kyllä. Hämmentävän yleistä on ettei tytöt huuhdo persettä etukäteen. Ja vielä harvempi ukko on edes kuullut koko asiasta kun saapuu sträppisessioon rööri täynnä sitä itteensä 🥳
Nokialla

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #43 : Huhtikuu 15, 2024, 16:35:06 »
Olen sitä mieltä että jos aikuinen ihminen haluaa vapaaehtoisesti laittaa toisen aikuisen ihmisen peräsuoleen jotain tai haluaa omaan peräsuoleen laitettavan jotain, kuuluu konseptiin että saattaa löytyä kakkaa peräsuolesta. En anaaliseksiä tällä hetkellä tarjoa mutta vaikka tarjoaisin, en pesisi peräsuoltani etukäteen. En ole koskaan pyytänyt asiakasta tekemään näin myöskään, koska kuten sanoin: peräsuolesta saattaa löytyä kakkaa. En oo ottanut anaalijutuista extraa kumminkaan päin.
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #44 : Huhtikuu 15, 2024, 16:39:00 »
Olen sitä mieltä että jos aikuinen ihminen haluaa vapaaehtoisesti laittaa toisen aikuisen ihmisen peräsuoleen jotain tai haluaa omaan peräsuoleen laitettavan jotain, kuuluu konseptiin että saattaa löytyä kakkaa peräsuolesta. En anaaliseksiä tällä hetkellä tarjoa mutta vaikka tarjoaisin, en pesisi peräsuoltani etukäteen. En ole koskaan pyytänyt asiakasta tekemään näin myöskään, koska kuten sanoin: peräsuolesta saattaa löytyä kakkaa. En oo ottanut anaalijutuista extraa kumminkaan päin.

Ei liity aiheeseen mitenkään, mutta halusin vaa kertoa, että ihailen sun asennetta ja avarakatseisuutta 😊 Mietin asiaa jo jonkun toisen ketjun yhteydessä, joten nyt tuli sanottua. Sä oot 💎
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #45 : Huhtikuu 16, 2024, 07:41:53 »
Olen sitä mieltä että jos aikuinen ihminen haluaa vapaaehtoisesti laittaa toisen aikuisen ihmisen peräsuoleen jotain tai haluaa omaan peräsuoleen laitettavan jotain, kuuluu konseptiin että saattaa löytyä kakkaa peräsuolesta. En anaaliseksiä tällä hetkellä tarjoa mutta vaikka tarjoaisin, en pesisi peräsuoltani etukäteen. En ole koskaan pyytänyt asiakasta tekemään näin myöskään, koska kuten sanoin: peräsuolesta saattaa löytyä kakkaa. En oo ottanut anaalijutuista extraa kumminkaan päin.

Ei liity aiheeseen mitenkään, mutta halusin vaa kertoa, että ihailen sun asennetta ja avarakatseisuutta 😊 Mietin asiaa jo jonkun toisen ketjun yhteydessä, joten nyt tuli sanottua. Sä oot 💎

Kiitos 🩷
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)