Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata  (Luettu 6016 kertaa)

Poissa Jiäräpiä

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« : Huhtikuu 04, 2024, 17:03:37 »
Onko kokemuksia? Onkohan kyseessä oikea palveluntarjoaja. Viestiyhteys avattu. Varmuudeksi kyselen, kun täältä periferiasta ei viitsisi turhaan ajella.

Poissa Jiäräpiä

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« Vastaus #1 : Huhtikuu 04, 2024, 17:21:06 »
Naapurissa siis tämä

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 167
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« Vastaus #2 : Huhtikuu 05, 2024, 13:15:12 »
Onhan tästä juttua ollut,ilmoittaa että kaikki käy mutta ei edes suudella saa.

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« Vastaus #3 : Huhtikuu 05, 2024, 13:29:42 »
Oharit teki minulle.Sovittiin aika ja paikka ja oottelin määränpäässä ja kysyin että onhan koko tunti käytettävissä mikä sovittiin niin vastasi "ei kiitos, liian pieni korvaus vaivaan nähden".Eli ilmeisesti olisi halunnut korottaa taksaa vielä kun olin jo paikalla.

Poissa Jiäräpiä

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« Vastaus #4 : Huhtikuu 05, 2024, 14:17:43 »
Täytyy hypätä tämän yli!

Poissa Karppa 69

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« Vastaus #5 : Huhtikuu 05, 2024, 15:01:02 »
Joskus pariviikkoa sitten kanssa sovin treffit mutta sääti ja siirteli aikaa monta kertaa niin päätin että en enään odottele.

Poissa jämsäman

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« Vastaus #6 : Huhtikuu 05, 2024, 15:22:05 »
tapasin, ja oli kyllä koko rahan arvoinen, ja aivan mielettömän upea kroppa-menen toistekin

Poissa Herkkupeppu

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« Vastaus #7 : Huhtikuu 05, 2024, 19:32:48 »
tapasin, ja oli kyllä koko rahan arvoinen, ja aivan mielettömän upea kroppa-menen toistekin
.

Tervetuloa :)

Ja huom. Nää tyypit jotka valittavat ohareista täällä, ovat itse tehneet mulle oharit ensin :/ ja vaikka selkeästi ilmoitettu että ei suutelua, niin siitä aletaan kiukuttelemaan ja kiusaamaan. Nyt on muutama sitkeä sarjaoharoija kiusana juuri siitä syystä kun olen ilmoittanut (etukäteen!) että ei suutelua. Eräs sanoi tästä kostoksi kirjoittavansa negatiivisen rapsan. Vaikkei sitten tullut edes paikalle.

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« Vastaus #8 : Huhtikuu 05, 2024, 20:53:09 »
tapasin, ja oli kyllä koko rahan arvoinen, ja aivan mielettömän upea kroppa-menen toistekin
.

Tervetuloa :)

Ja huom. Nää tyypit jotka valittavat ohareista täällä, ovat itse tehneet mulle oharit ensin :/ ja vaikka selkeästi ilmoitettu että ei suutelua, niin siitä aletaan kiukuttelemaan ja kiusaamaan. Nyt on muutama sitkeä sarjaoharoija kiusana juuri siitä syystä kun olen ilmoittanut (etukäteen!) että ei suutelua. Eräs sanoi tästä kostoksi kirjoittavansa negatiivisen rapsan. Vaikkei sitten tullut edes paikalle.

Vittu minä ainakaan en ole sulle mitään ohareita tehnyt,aikasemmin säädit itse aikojen kanssa niin oli pakko skipata kun oli muitakin menoja.Tänään oli sitten syynä iso mulkku ja että haluan seksiä koko tunnin.

Poissa Herkkupeppu

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« Vastaus #9 : Huhtikuu 05, 2024, 20:58:38 »
tapasin, ja oli kyllä koko rahan arvoinen, ja aivan mielettömän upea kroppa-menen toistekin
.

Tervetuloa :)

Ja huom. Nää tyypit jotka valittavat ohareista täällä, ovat itse tehneet mulle oharit ensin :/ ja vaikka selkeästi ilmoitettu että ei suutelua, niin siitä aletaan kiukuttelemaan ja kiusaamaan. Nyt on muutama sitkeä sarjaoharoija kiusana juuri siitä syystä kun olen ilmoittanut (etukäteen!) että ei suutelua. Eräs sanoi tästä kostoksi kirjoittavansa negatiivisen rapsan. Vaikkei sitten tullut edes paikalle.

Vittu minä ainakaan en ole sulle mitään ohareita tehnyt,aikasemmin säädit itse aikojen kanssa niin oli pakko skipata kun oli muitakin menoja.Tänään oli sitten syynä iso mulkku ja että haluan seksiä koko tunnin.


Ilmoitit isosta vehkeestä vasta kun olit jo tulossa. Mä en ota isokaluisia, koska oma mukavuuteni on tärkeämpää kun siitä saatu raha :). Täytyy olla työkunnossa koko päivän.

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 127
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« Vastaus #10 : Huhtikuu 05, 2024, 21:52:33 »

Vittu minä ainakaan en ole sulle mitään ohareita tehnyt,aikasemmin säädit itse aikojen kanssa niin oli pakko skipata kun oli muitakin menoja.Tänään oli sitten syynä iso mulkku ja että haluan seksiä koko tunnin.

Voi kun saisi edes kerran reissuillansa pakit liian ison munan takia  :D
Mutta muihin syihin se on tyydyttävä. Onneksi niitä riittää.

Poissa Pälli

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« Vastaus #11 : Huhtikuu 05, 2024, 22:13:46 »
Nyt vaivaa, minkä kokoinen on iso mulkku?

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« Vastaus #12 : Huhtikuu 06, 2024, 09:17:11 »
Mulkkuni on pyhä keskinkertaisuus, ikä 35v-40v välissä ja olen täysin Suomalainen. Enemmän juntti kuin herrasmies, mutta harmiton.

Jos slogan "suostun kaikkeen" tarkoittaa " :inlove: saa pistää kikulia pyllyreikään :inlove: " niin se on deitit sitten. 8)

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2452
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« Vastaus #13 : Huhtikuu 06, 2024, 09:28:52 »
Liian suuri, liian pieni, liian sopiva. Sellaista se joskus on jopa huorien kanssa.

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« Vastaus #14 : Huhtikuu 06, 2024, 12:07:23 »
Onhan hupsuliineilla oikeus valita asiakkaansa, koska kyse on kuitenkin niin intiimistä asiasta kuin kahden ihmisen välinen yhdyntä  :behind: ison kalun rajaaminen on ihan fiksua, varsinkin jos peliväline on sen verran tiukka, että se tuottaisi tuskaa lopulta molemmille osapuolille. Huojentavaa lopulta kuulla, että pienemmän kalun omaavat voivat huokaista helpotuksesta. On hienoa, että fiksusti vältetään näin pettymyksiltä. Asiakkaiden käytössäkin voisi olla petrattavaa, mikäli uhkailee millään punaisilla rapsoilla  :(

Ps. Herkkupeppu, kuvasi näyttävät aivan herkullisilta! Koskas olisit tulossa Helsinkiin? T. Kiinnostunut  ;)
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« Vastaus #15 : Huhtikuu 06, 2024, 12:11:58 »
Onhan hupsuliineilla oikeus valita asiakkaansa, koska kyse on kuitenkin niin intiimistä asiasta kuin kahden ihmisen välinen yhdyntä  :behind: ison kalun rajaaminen on ihan fiksua, varsinkin jos peliväline on sen verran tiukka, että se tuottaisi tuskaa lopulta molemmille osapuolille. Huojentavaa lopulta kuulla, että pienemmän kalun omaavat voivat huokaista helpotuksesta. On hienoa, että fiksusti vältetään näin pettymyksiltä. Asiakkaiden käytössäkin voisi olla petrattavaa, mikäli uhkailee millään punaisilla rapsoilla  :(

Ps. Herkkupeppu, kuvasi näyttävät aivan herkullisilta! Koskas olisit tulossa Helsinkiin? T. Kiinnostunut  ;)

Fiksut hupakot osaavat kirjoittaa ilmoitukseensa rajoitteensa etukäteen. Hankalaa on jos viesteissä asiakkaan pitää erikseen varmistaa joka asia erikseen.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 06, 2024, 12:13:41 kirjoittanut thorath »

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« Vastaus #16 : Huhtikuu 06, 2024, 12:16:43 »
Onhan hupsuliineilla oikeus valita asiakkaansa, koska kyse on kuitenkin niin intiimistä asiasta kuin kahden ihmisen välinen yhdyntä  :behind: ison kalun rajaaminen on ihan fiksua, varsinkin jos peliväline on sen verran tiukka, että se tuottaisi tuskaa lopulta molemmille osapuolille. Huojentavaa lopulta kuulla, että pienemmän kalun omaavat voivat huokaista helpotuksesta. On hienoa, että fiksusti vältetään näin pettymyksiltä. Asiakkaiden käytössäkin voisi olla petrattavaa, mikäli uhkailee millään punaisilla rapsoilla  :(

Ps. Herkkupeppu, kuvasi näyttävät aivan herkullisilta! Koskas olisit tulossa Helsinkiin? T. Kiinnostunut  ;)

Fiksut hupakot osaavat kirjoittaa ilmoitukseensa rajoitteensa etukäteen. Hankalaa on jos viesteissä asiakkaan pitää erikseen varmistaa joka asia erikseen.

Tämän olisi myös voinut varmaan hoitaa niin, ettei ylpeillä asioista turhaan. En ole varma, missä yhteydessä piti kehua oman kalun kokoa, kun sen olisi voinut pitää myös omana tietonaan ennen tapaamista. Toivottavasti ei dickpickien muodossa  ;D ei taida mimmit arvostaa tällaisia asioita, vaikka miehet saattaisi toisin ajatella  ;)
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« Vastaus #17 : Huhtikuu 06, 2024, 12:22:21 »
Tämän olisi myös voinut varmaan hoitaa niin, ettei ylpeillä asioista turhaan. En ole varma, missä yhteydessä piti kehua oman kalun kokoa, kun sen olisi voinut pitää myös omana tietonaan ennen tapaamista. Toivottavasti ei dickpickien muodossa  ;D ei taida mimmit arvostaa tällaisia asioita, vaikka miehet saattaisi toisin ajatella  ;)

Jos hupakko ei kysy kalun kokoa etukäteen niin eihän sitä ole tarvetta ilmoittaa edes. Tällöin tässä tapauksessa mitä ilmeisemmin paikan päällä olisi ollut edelleen  ollut liian suuri kalu ongelma ja asiakas olisi käännytetty vaatteiden riisumisen jälkeen.
Onko sekään kovin fiksua?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 06, 2024, 12:25:15 kirjoittanut thorath »

Poissa reTfert

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« Vastaus #18 : Huhtikuu 06, 2024, 12:37:47 »
Oma kertaluonteinen kokemus:

Useita, hieman ristiriitaisia ilmoituksia naapurissa.

Ennen tapaamista kommunikointi vähän tökeröä ja hankala saada tietoa irti, kun tulee about yhden sanan vastauksia.

Tapaamisessa: niiskutteli kollaripuvussa kun saavuin. Tuli jo vähän semmoinen fiilis että jäädäkkö. Hyvä vartalo. Jäin, mutta olisi pitänyt uskoa silmiä. Vähän epäkiinnostunut ja poissaoleva vaikutelma jäi ja taisin saada flunssan.

Poissa Uskap76

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Herkkupeppu123fin/mahdollisuus mitä et halua missata
« Vastaus #19 : Huhtikuu 06, 2024, 18:47:01 »
Sen mitä olen tästä herkkupepusta lukenut täällä niin jää ainakin itsellä väliin vaikka saisin ilmaiseksi ja omistaisin pienen munan.