Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin  (Luettu 2146 kertaa)

Poissa Miss Mischievous

  • Jr. Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 50
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« : Huhtikuu 04, 2024, 12:08:50 »
Olen suunnitellut kevään ja kesän aikana mahdollisesti lähteväni kokeilemaan laajemmaltikin keikkailua ympäri Suomen..

Mihin kaupunkeihin kannattaisi ehdottomasti suunnata ja mitä jättää väliin? Miten helposti sopivaa majoitusta on löytynyt hupakointiin näistä?
PK-seutu. Keikat Turku ja Tampere.
13.4 Silja Serenade risteily AnnaB:n kanssa.

Poissa Shq78

  • Full Member
  • Viestejä: 228
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« Vastaus #1 : Huhtikuu 04, 2024, 17:00:29 »
Tervetuloa Jyväskylään! Tämä on tosin täysin puolueellinen ja tarkoitushakuinen mielipide. 😁

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« Vastaus #2 : Huhtikuu 04, 2024, 20:57:47 »
Olen suunnitellut kevään ja kesän aikana mahdollisesti lähteväni kokeilemaan laajemmaltikin keikkailua ympäri Suomen..

Mihin kaupunkeihin kannattaisi ehdottomasti suunnata ja mitä jättää väliin? Miten helposti sopivaa majoitusta on löytynyt hupakointiin näistä?

majoituksista ei kannata/pidä keskustella julkisesti. mun neuvo olisi että aloita isoista kaupungeista: hki, turku, tampere, oulu, jkl esim. vaasan sijaan seinäjoki. pori oli mulle jees, nii voihan sitäki harkita. kuopio/joensuu: vähän tuurista kii miten pokaa. pk-seudulla voi myös kokeilla vantaata hgin lisäksi, itel ei oo kokemusta esim. espoosta
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Miss Mischievous

  • Jr. Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 50
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« Vastaus #3 : Huhtikuu 05, 2024, 08:07:33 »
Tervetuloa Jyväskylään! Tämä on tosin täysin puolueellinen ja tarkoitushakuinen mielipide. 😁

No mutta, Jyväskylän keikka kuulostaa hyvältä idealta. ilmeisesti minulla saattaisi sitten olla ainakin yksi ihana asiakas siellä  ;D
PK-seutu. Keikat Turku ja Tampere.
13.4 Silja Serenade risteily AnnaB:n kanssa.

Poissa Miss Mischievous

  • Jr. Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 50
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« Vastaus #4 : Huhtikuu 05, 2024, 08:13:10 »
Olen suunnitellut kevään ja kesän aikana mahdollisesti lähteväni kokeilemaan laajemmaltikin keikkailua ympäri Suomen..

Mihin kaupunkeihin kannattaisi ehdottomasti suunnata ja mitä jättää väliin? Miten helposti sopivaa majoitusta on löytynyt hupakointiin näistä?

majoituksista ei kannata/pidä keskustella julkisesti. mun neuvo olisi että aloita isoista kaupungeista: hki, turku, tampere, oulu, jkl esim. vaasan sijaan seinäjoki. pori oli mulle jees, nii voihan sitäki harkita. kuopio/joensuu: vähän tuurista kii miten pokaa. pk-seudulla voi myös kokeilla vantaata hgin lisäksi, itel ei oo kokemusta esim. espoosta

Kiitos Johanna näistä vinkeistä.

Joensuuta ja Vaasaa olinkin suunnitellut, mutta jätän ne ehkä sitten alkuun väliin..Seinäjoki kuulostaa hyvälle vaihtikselle!
PK-seutu. Keikat Turku ja Tampere.
13.4 Silja Serenade risteily AnnaB:n kanssa.

Poissa Herra015

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« Vastaus #5 : Huhtikuu 05, 2024, 13:25:03 »
Jyväskylä  ;) ja uskoisin että nyt ainakin kaksi asiakasta  ;D ilmoittele kun tulet

Poissa Miss Mischievous

  • Jr. Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 50
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« Vastaus #6 : Huhtikuu 05, 2024, 19:52:50 »
Jyväskylä  ;) ja uskoisin että nyt ainakin kaksi asiakasta  ;D ilmoittele kun tulet

Jes! nyt on Jyväskylään kyllä täydet pointsit menossa ;D
PK-seutu. Keikat Turku ja Tampere.
13.4 Silja Serenade risteily AnnaB:n kanssa.

Poissa Herkkupeppu

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« Vastaus #7 : Huhtikuu 05, 2024, 20:33:31 »
Jyväskylä on ollut huonoin ikinä, älä tuhlaa siellä aikaasi. Opiskelijakaupunki, missä maksullista seksiä on halvalla kasapäin saatavilla. Lisäksi ainoa paikka missä paikalliset hupakot alkoi uhkailee, ja eniten feikkejä/ohareita tähän mennessä.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« Vastaus #8 : Huhtikuu 05, 2024, 21:25:47 »
Porista olen useammaltakin kuullut, että ohareitten määrä on todella pieni. Luuri ei välttämättä laula samalla tavalla kuin isommissa kaupungeissa, mutta Porin suunnalla onkin tapana puhua siinä kohtaa, kun on oikeasti asiaa.😄

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« Vastaus #9 : Huhtikuu 05, 2024, 22:17:44 »
Seinäjoki, Oulu, Joensuu ja Jyväskylä nyt ainakin!
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Mossi

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« Vastaus #10 : Huhtikuu 05, 2024, 22:21:06 »
Iisalmi kaipaisi myös keikkailijoita.

Poissa Maalainen88

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« Vastaus #11 : Huhtikuu 05, 2024, 22:21:20 »
Uteliaana kyselen, että onko kymenlaakson kulma maasta täysin persauksista keikkailua ajatellen?
Empaattinen nallekarhu

Poissa AnnaB

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« Vastaus #12 : Huhtikuu 05, 2024, 22:26:28 »
Jyväskylä  ;) ja uskoisin että nyt ainakin kaksi asiakasta  ;D ilmoittele kun tulet

Jes! nyt on Jyväskylään kyllä täydet pointsit menossa ;D

Lähen sun mukaan kun meet Jyväskylään!
Kotipaikka Espoo - Nyt myös uutena OnlyFansissa 🤍💙.

Poissa TuhmaMyy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« Vastaus #13 : Huhtikuu 06, 2024, 01:04:46 »
Mulle Jyväskylä on joka kerta ollut ihan paska 😄 ja jyväskyläläiset oli se viimeinen naula arkkuun, miksi mulla on ollut uusien asiakkaiden kanssa varausmaksun käytössä. Ohareiden tekijöiden ja tinkijöiden määrä siellä on jotain kauheeta. Siellä pyörii myös se ranskalainen sarjakähmijä, joka heti ovesta sisään tullessaan kourii ja sit "onkin unohtanut lompakon autoon" ja häipyy paikalta sen jälkeen kun on päässyt lääppimään. Mut ehkä jollain on siellä parempi tuuri.

Omakohtaisesti paras kaupunki keikkailla Oulu, siellä on hyviä majoituspaikkoja ja mukavia tyyppejä. Helsinki ja Turku on myös kivoja, samoin Pori. Tampereesta tykkään myös tietty paljon, mut oon puolueellinen kun se on kotikaupunki.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« Vastaus #14 : Huhtikuu 06, 2024, 11:14:50 »
Uteliaana kyselen, että onko kymenlaakson kulma maasta täysin persauksista keikkailua ajatellen?

kotka on mulla vakkari keikkakaupunki, kouvolassa oon yhden keikan tehnyt; ei ihan parhaasta päästä mutta voisin joskus kokeilla toiste.
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa AnnaB

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« Vastaus #15 : Huhtikuu 06, 2024, 13:29:58 »
Mulle Jyväskylä on joka kerta ollut ihan paska 😄 ja jyväskyläläiset oli se viimeinen naula arkkuun, miksi mulla on ollut uusien asiakkaiden kanssa varausmaksun käytössä. Ohareiden tekijöiden ja tinkijöiden määrä siellä on jotain kauheeta. Siellä pyörii myös se ranskalainen sarjakähmijä, joka heti ovesta sisään tullessaan kourii ja sit "onkin unohtanut lompakon autoon" ja häipyy paikalta sen jälkeen kun on päässyt lääppimään. Mut ehkä jollain on siellä parempi tuuri.

Ehkä tätä Jyväskylää pitääkin sitten vielä miettiä toisen kerran  :laught:.
Kotipaikka Espoo - Nyt myös uutena OnlyFansissa 🤍💙.

Poissa Shq78

  • Full Member
  • Viestejä: 228
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« Vastaus #16 : Huhtikuu 06, 2024, 21:01:39 »
No niinpä tietenkin, 95% pilaa loppujen maineen. 🙃 Onneksi edes jotkut vierailevat tähdet käyvät täällä päin.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« Vastaus #17 : Huhtikuu 06, 2024, 22:01:49 »
Siellä pyörii myös se ranskalainen sarjakähmijä, joka heti ovesta sisään tullessaan kourii ja sit "onkin unohtanut lompakon autoon" ja häipyy paikalta sen jälkeen kun on päässyt lääppimään.
Hyvä meidän joukkue!

Jotenkin tuli sellainen visio mieleen jossa ranskis tulee ovesta sisään , puhuu rivouksia ranskaksi, kourii perseestä ja juoksee himaan kädelle.
Why so fragile?

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« Vastaus #18 : Huhtikuu 07, 2024, 00:37:28 »
Mielestäni on kanssa outoa luokitella kaupungit tiettyihin kategorioihin. Kaupunkiin kun mahtuu monta asukasta. Hyvät asiakkaat ja oharoitsijat ovat monesta satunnaistekijöistä kiinni. Joskus tulee vastaan hyvä asiakas lounasaikaan, kun taas toisena päivänä saattaakin joku toinen oharoida samaan kellonaikaan  :) ei pidä siis yksittäisten tapausten vaikuttaa päätökseen, koska ne muut 95% kärsii ilman syytä  :whipping:
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1031
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Parhaat keikkailukaupungit hupakointiin
« Vastaus #19 : Huhtikuu 07, 2024, 00:45:13 »
^luulisin, että seksityöntekijöillä on tästä ihan kokemuspohjaista tietoa ja syytä luokitella kaupungit hyviksi ja huonoiksi. Tuskin on kysymys mistään yksittäistapauksista.
#freepalestine