Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko seuranhaku tasa-arvoista - kumppanilta vaaditut ulkonäkökriteerit  (Luettu 851 kertaa)

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1391
  • ****** Rakastajien aatelia
Miesten saunavuoro -podcastissa provottiin joko tarkoituksella tai vahingossa parisuhdemarkkinoilla vallitsevaa epäsuhtaa:
Lainaus
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas.
Tuo sai odotetusti aikaiseksi paskamyrskyn

Podcastin toinen vetäjä Heiskari vastasi kritiikkiin:
Lainaus
Ylipaino aiheuttaa enemmän kuluja valtiolle kuin tupakointi. Ylipaino myös kuormittaa muutenkin kierroksilla käyvää terveydenhuoltoa helvetisti. Se, että syö itsensä kondikseen, jossa ei millään mittarilla ole hyvä tai terveellistä olla, on valinta, ainakin kun lasketaan pois sairaudet aiheuttavana tekijänä.

Läskit on läskejä, spurgut on spurguja, nistit on nistejä ja mun mielipiteet on mun mielipiteitä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010334435.html

Mitä mieltä, onko parisuhdemarkkinoilla todella epäsuhta? Saako ylipainoisesta naisesta käyttää ilmaisua ryhävalas? Käyttääkö naiset deitti-ilmoissaan vastaavia ilmaisuja?

Poissa intohimo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Jos tunnet tarvetta käyttää naisista termiä "ryhävalas", niin voi hyvin olla ettei seuranhakumenestys ole kovin hyvä.

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 178
  • ** Piristää muiden päivää
Mun mielestä kenenkään ulkonäköä ei saa kommentoida rumasti. Jos ei ole mitään positiivista/neutraalia sanottavaa, voi pitää mölyt mahassaan. Olen itse kärsinyt tästä oikeastaan koko ikäni, jo tarhassa olin läskimooses yms. ja koulussa tilanne toki vain paheni. Hassua kun juuri tuollaiset asiat on siitä ajasta jääneet mieleen. Onneksi aikuisena kukaan ei ole ainakaan ihan päin naamaa kovin useasti mitään sanonut.

Mutta onhan parisuhdemarkkinoilla tässä epäsuhta siinä mielessä, että isokokoiset miehet eivät kelpaa kenellekään. Välillä kun kaupungilla kuljeskellessani katselen kateellisena erilaisia pariskuntia, olen huomannut että vaikka nainen olisi hyvinkin isokokoinen, mies on aina hoikka. Miehiähän on Suomessa enemmän kuin naisia, joten ei naisen tarvitse kelpuuttaa "rumaa" miestä kun on mahdollisuus saada komea ja sporttinen mies. Ja jokainen mies tietää, että jos joku nainen osoittaa kiinnostusta, on paras tarttua tilaisuuteen ulkonäöstä huolimatta koska se voi olla ainoa mahdollisuus koko elämän aikana.

Luonteella ei näissä asioissa tunnu kauheasti merkitystä olevan. Oikeastaan tuntuu siltä, että kiltti, huolehtiva ja rakastava mies ei ole haluttu. Sen sijaan kusipää machoäijillä kyllä vientiä riittää.

Nämä ovat vaan toki vain omia näkemyksiäni ja kokemuksiani asiasta ja myönnän, että olen kyynistynyt tämän asian suhteen erittäin paljon. Toivon todella, että tällä Heiskarilla ja muilla hänen kaltaisillaan koittaa yksinäiset ajat.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
On tästä lihavuusaiheesta vaimon kans juteltu useasti vuosien varrella ja olen sanonut, että mikäli ei pidä itseään kondiksessa ja turpoaisi ns läskiksi, suhde olisi vakavassa kriisissä.
Ja sama toisteppäin.

Vaimo täysin samoilla linjoilla. Mut kumpikin kyllä pidetään itsemme kunnossa erinäisin tavoin ja valinnoin.
Se, etten diggaa ylipainoisista, ei pitäisi olla kenenkään ongelma.

Ulkonäkötasa-arvosta en osaa sanoa. Mut eiköhän jokaiselle ottaja löydy.

Ihmeteltiin tuota läski nainen/hoikka mies-ilmiötä jo vuosia sit. Onko 95% jäbistä joku lihavuusfetissi vai mitä?

Irvokkaan näköistä, kun muija on 150 kiloa isompi kuin jäbä.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Mun mielestä kenenkään ulkonäköä ei saa kommentoida rumasti. Jos ei ole mitään positiivista/neutraalia sanottavaa, voi pitää mölyt mahassaan. Olen itse kärsinyt tästä oikeastaan koko ikäni, jo tarhassa olin läskimooses yms. ja koulussa tilanne toki vain paheni. Hassua kun juuri tuollaiset asiat on siitä ajasta jääneet mieleen. Onneksi aikuisena kukaan ei ole ainakaan ihan päin naamaa kovin useasti mitään sanonut.

Mutta onhan parisuhdemarkkinoilla tässä epäsuhta siinä mielessä, että isokokoiset miehet eivät kelpaa kenellekään. Välillä kun kaupungilla kuljeskellessani katselen kateellisena erilaisia pariskuntia, olen huomannut että vaikka nainen olisi hyvinkin isokokoinen, mies on aina hoikka. Miehiähän on Suomessa enemmän kuin naisia, joten ei naisen tarvitse kelpuuttaa "rumaa" miestä kun on mahdollisuus saada komea ja sporttinen mies. Ja jokainen mies tietää, että jos joku nainen osoittaa kiinnostusta, on paras tarttua tilaisuuteen ulkonäöstä huolimatta koska se voi olla ainoa mahdollisuus koko elämän aikana.

Luonteella ei näissä asioissa tunnu kauheasti merkitystä olevan. Oikeastaan tuntuu siltä, että kiltti, huolehtiva ja rakastava mies ei ole haluttu. Sen sijaan kusipää machoäijillä kyllä vientiä riittää.

Nämä ovat vaan toki vain omia näkemyksiäni ja kokemuksiani asiasta ja myönnän, että olen kyynistynyt tämän asian suhteen erittäin paljon. Toivon todella, että tällä Heiskarilla ja muilla hänen kaltaisillaan koittaa yksinäiset ajat.

Öhm, tunnen monia ylipainoisia miehiä, jotka ovat parisuhteessa. Eli ei nyt kyllä mielestäni voi yleistää, että kaikki seurustelevat miehet ovat hoikkia 😂😅
Ja mitä luonteeseen tulee niin sanoisin, että pitkässä parisuhteessa sillä lienee kaikille (joilla itsellään on aivotoimintaa) on merkitystä.

Se että tarvitseeko ketään kutsua millään rumalla sanalla niin on sitten eriasia. Kertoo yleensä sanojasta itsestään enemmän kuin muista. Mutta toki oman ihanteensa saa sanoa. Voi sanoa "En halua lihavaa kumppania. Tai en halua päihderiippuvaista".
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä

Ihmeteltiin tuota läski nainen/hoikka mies-ilmiötä jo vuosia sit. Onko 95% jäbistä joku lihavuusfetissi vai mitä?

Irvokkaan näköistä, kun muija on 150 kiloa isompi kuin jäbä.


Mitä sitä muiden kumppaneita ihmettelemään? Tai edes katsomaan ja arvostelemaan. Ehkä ne rakastaa toisiaan? Jopa niin paljon, että ei käy nussimassa huoria? 🤷‍♀️
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Jos ei ole koskaan kokenut rakkautta joka säilyy ulkonäön muutoksista huolimatta, eikä voi kuvitella kokevansa sellaista, ei sitä tosiaan voikaan ymmärtää. Sen ymmärtämiseen ei auta mikään perustelu, koska em. kaltaisesti ajattelevan ihmisen näkökulmasta toisenlainen kokemus on luultavasti mahdoton. Lopulta keskustelu on toiselle pellolle määkimistä sähköaidan takaa.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä

Ihmeteltiin tuota läski nainen/hoikka mies-ilmiötä jo vuosia sit. Onko 95% jäbistä joku lihavuusfetissi vai mitä?

Irvokkaan näköistä, kun muija on 150 kiloa isompi kuin jäbä.


Mitä sitä muiden kumppaneita ihmettelemään? Tai edes katsomaan ja arvostelemaan. Ehkä ne rakastaa toisiaan? Jopa niin paljon, että ei käy nussimassa huoria? 🤷‍♀️

Voi kuule on sitä tullut ihmeteltyä kaikki asiat, mitä maailmasta löytyy.

Mistä lähtien rakkaus määritellään nussimisten kautta?

Miten tämä logiikka toimii aseksuaaleilla? Ei panemista, ei rakkautta?

Luulisi alan naisen tietävän, että mies ei panemishommiin tunnemaailmaa sekoita.

Mutta ehkä sulle on tärkeintä päästä vaan soittelemaan poskea, kun paikka aukesi.
Siinä te rehevähköt naiset kunnostaudutte kyllä säännöllisesti.
Perustuu vuosikymmenien kokemukseen.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä

Ihmeteltiin tuota läski nainen/hoikka mies-ilmiötä jo vuosia sit. Onko 95% jäbistä joku lihavuusfetissi vai mitä?

Irvokkaan näköistä, kun muija on 150 kiloa isompi kuin jäbä.


Mitä sitä muiden kumppaneita ihmettelemään? Tai edes katsomaan ja arvostelemaan. Ehkä ne rakastaa toisiaan? Jopa niin paljon, että ei käy nussimassa huoria? 🤷‍♀️

Voi kuule on sitä tullut ihmeteltyä kaikki asiat, mitä maailmasta löytyy.

Mistä lähtien rakkaus määritellään nussimisten kautta?

Miten tämä logiikka toimii aseksuaaleilla? Ei panemista, ei rakkautta?

Luulisi alan naisen tietävän, että mies ei panemishommiin tunnemaailmaa sekoita.

Mutta ehkä sulle on tärkeintä päästä vaan soittelemaan poskea, kun paikka aukesi.
Siinä te rehevähköt naiset kunnostaudutte kyllä säännöllisesti.
Perustuu vuosikymmenien kokemukseen.


No ehkä se meidän toivottu parisuhdemalli vaan on erilainen ja siksi ei ymmärrys kohtaa. Mä oon monogamisempi luonne.

Ja kieltämättä, olen aina pitänyt vittuilusta. Muistaakseni hoikempanakin! Luonne ei sinänsä oo muuttunut kilojen myötä  :kiss:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Mitä mieltä, onko parisuhdemarkkinoilla todella epäsuhta? Saako ylipainoisesta naisesta käyttää ilmaisua ryhävalas? Käyttääkö naiset deitti-ilmoissaan vastaavia ilmaisuja?

Varmasti markkinoilla on monta epäsuhtaa, mutta ei se oikeuta loukkaavaa puhetta. Sama se sinänsä mihin suuntaan jäbät svaippaa, mutta tosiasia on, että naiset kärsii enemmän ulkonäkökeskeisestä kulttuurista kuin miehet. Kyllä miehetkin siitä kärsii, mutta pystyvät kompensoimaan helpommin muilla avuilla kuin naiset. 

Raskaus myös muuttaa naisvartaloa tavalla, mitä nämä kolmekybäset somevaikuttajat ei ehkä vielä ihan tajua.

Itse tykkään kurvikkaista ja hoikista, joskus myös laihoista ja lihavista.
You and me, part-time lovers

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 539
  • ** Piristää muiden päivää
Mitä mieltä, onko parisuhdemarkkinoilla todella epäsuhta? Saako ylipainoisesta naisesta käyttää ilmaisua ryhävalas? Käyttääkö naiset deitti-ilmoissaan vastaavia ilmaisuja?
Sama se sinänsä mihin suuntaan jäbät svaippaa, mutta tosiasia on, että naiset kärsii enemmän ulkonäkökeskeisestä kulttuurista kuin miehet.
Onko tästä jotain tutkimustulosta vai mihin perustat väitteesi?
Kyllä miehetkin siitä kärsii, mutta pystyvät kompensoimaan helpommin muilla avuilla kuin naiset. 
Mitä nämä muut avut ovat jotka ovat miehillä helpommin käytettävissä kuin naisilla?
Go woke, go broke.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2625
  • ****** Rakastajien aatelia
^^ Kaikella kunnioituksella mutta olen kanssasi eri mieltä että miehet pystyisivät kompensoimaan ulkonäkökeskeistä kulttuuria helpommin muilla avuilla kuin naiset. Esimerkkejä: Jos nainen on pitkä niin hän on uljas. Jos nainen on lyhyt niin hän on suloinen. Toimiiko tämä periaate miehillä? Tuskinpa. Toinen esimerkki liittyen vaikka lompakkoon niin köyhä nainen voi aina saada rikkaan miehen mutta köyhä mies ei voi saada rikasta naista. Nainen voi sanoa että hän ei huoli lyhyttä miestä niin sitä pidetään normina mutta jos jos mies sanoo että hän ei huoli lihavaa naista niin sitä paheksutaan.

Kaksinaismoralismia parhaimmillaan.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
^ kyseisessä podcastissahan kukaan ei paheksunut sitä, että hän ei halua seurustella lihavan naisen kanssa. Vaan tapaa jolla sen ilmaisi.

Vähän jos minä sanoisin: En halua seurustella lyhyen miehen kanssa.

Tai sanoisin saman asian: vittu mitä en minkään persjalkasen pygmin kanssa seurustele, ällöttäviä!

Onko molemmat tavat susta ok ilmaisuja?

Ps. Mulle kyllä oikeesti se luonne merkkaa enemmän kuin jonkun pituus!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Lisään vielä, ettei ole ihmekään, kun koulukiusaaminen rehottaa. Näkeehän näistäkin viesteistä, mistä se malli ammennetaan. Ei oikeastaan ole mitään syytä uskoa, ettäkö kotona puhuttaisiin vieraista ihmisistä yhtään sen paremmin yleisellä tasolla, eihän se näytä onnistuvan edes täällä. Kotona ihminen on kuitenkin oma itsensä, aivan vapautuneesti, hyvässä ja pahassa. Toivottavasti olen väärässä, eikä kukaan puhu lasten kuullen mitään "onkohan jäbällä lihavuusfetissi"-juttuja. Tai jos puhuu, ymmärtää lastenkin puhuvan jatkossa samalla tavalla.

Poissa intohimo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Luulisi alan naisen tietävän, että mies ei panemishommiin tunnemaailmaa sekoita.

Äläpä yleistä. Kyllä paneminen on parasta kun tunnepuolellakin jotain värähtää. Onneksi poissa silmistä poissa mielestä -tyyli onnistuu, joten puolen tunnin pikarakkauden jälkeen voi poistua ihan kevein mielin.

Ja kyllä naisessa pitää olla muotoja, laihat ei vaan sytytä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Aina olen deitti ilmoituksessa ilmaissut selvästi että lihavat voi siirtyä toisiin ilmoituksiin ja hakevani vartaloltaan sporttista narttua. Aina on seuraa löytynyt ja paskamyrskyä ei ole tästä syntynyt.

Alistuvaa naista hakiessani löytyy aina se kolmesta viiteen femakkoa joilla on kusta päässä ja järki perseessä. He sitten tykkäävät kirjoittaa ja kertoa kuinka sairas sika olen. Luen viestejä huvittuneena ja näytän niitä frendeille tyyliin - katso mikä vatipää tässä on.

Mutta parhaimmat viestit tulevat simppi miehiltä joilla ei ole mitään hajua mitä tuollaiselle alistuvalle naiselle sängyssä tehdään ja jotka loukkaantuvat koska haluan alistaa "heidän kuningattariaan"  :laught:

Tässä kohtaan tullaan juuri tähän "jos nainen haluaa alistua, se on ok/jos mies haluaa alistaa, se ei ole ok"
Why so fragile?