Mihin se kaikkien rakastama ja tuntema Lifti hävis?
Uutiset:
 Venla
								Venla

Foorumihierarkian huipulla
						Mihin se kaikkien rakastama ja tuntema Lifti hävis?

Venla
								Venla

Ai saatana mikä päivä. Hirviöiltä on nyt päät poikki, minä olen voittamaton! Kun nyt perkele on tämä elämä olevinaan niin vaikeaa, niin tulkoon vaikka saman tien neljä hirviötä lisää, revin ne kappaleiksi kaikki tyynni!
No oikeasti minusta ei ole enää kyllä muuta kuin rievut jäljellä. Nyt jos sallinette, niin käyn pitkäkseni kuolemaan ja lukemaan Aku Ankkaa.

Ai saatana mikä päivä. Hirviöiltä on nyt päät poikki, minä olen voittamaton! Kun nyt perkele on tämä elämä olevinaan niin vaikeaa, niin tulkoon vaikka saman tien neljä hirviötä lisää, revin ne kappaleiksi kaikki tyynni!
No oikeasti minusta ei ole enää kyllä muuta kuin rievut jäljellä. Nyt jos sallinette, niin käyn pitkäkseni kuolemaan ja lukemaan Aku Ankkaa.

Minulla on ollut ongelmia, mutta nyt minä ratkaisen ne, ja ihan itse. Olen ihan paras!
 Minulla on ollut ongelmia, mutta nyt minä ratkaisen ne, ja ihan itse. Olen ihan paras! 

Venla
								Venla

Ikävältä? Ei suinkaan. Olen itsestäni hyvin ylpeäMinulla on ollut ongelmia, mutta nyt minä ratkaisen ne, ja ihan itse. Olen ihan paras!

Vieras0043
								Vieras0043

Nauttii muiden arvostusta
							Nauttii muiden arvostusta

Lyn
								Lyn

Piristää muiden päivää
							Piristää muiden päivää