Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tänään  (Luettu 49466 kertaa)

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tänään
« Vastaus #180 : Tammikuu 02, 2020, 14:06:33 »
Kun (työ)vuosi alkaa oharilla, se voi mennä vain parempaan suuntaan tästä, eikö niin? Huoh.

Todellakin 💪
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tänään
« Vastaus #181 : Tammikuu 03, 2020, 08:45:34 »
Aamupalaa vetelen ja juon kahvia 😊 Seuraavaks lähden koiran kans pihalle ja sit suihkuun ja valmistautumaan tapaamiseen 😊 Tästä tulee hyvä päivä 😚
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tänään
« Vastaus #182 : Tammikuu 03, 2020, 18:14:53 »
Aamupalaa vetelen ja juon kahvia 😊 Seuraavaks lähden koiran kans pihalle ja sit suihkuun ja valmistautumaan tapaamiseen 😊 Tästä tulee hyvä päivä 😚

Mikä koira sulla on? Siis rotu😁

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tänään
« Vastaus #183 : Tammikuu 03, 2020, 18:20:22 »
Aamupalaa vetelen ja juon kahvia 😊 Seuraavaks lähden koiran kans pihalle ja sit suihkuun ja valmistautumaan tapaamiseen 😊 Tästä tulee hyvä päivä 😚

Mikä koira sulla on? Siis rotu😁

Tuohon ei valitettavasti saa vastausta  ;)
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tänään
« Vastaus #184 : Tammikuu 03, 2020, 18:28:04 »
Aamupalaa vetelen ja juon kahvia 😊 Seuraavaks lähden koiran kans pihalle ja sit suihkuun ja valmistautumaan tapaamiseen 😊 Tästä tulee hyvä päivä 😚

Mikä koira sulla on? Siis rotu😁

Tuohon ei valitettavasti saa vastausta  ;)

Höh. Mulla on hirveä koirakuume. Youtubesta katsonut varmaan kaikki "sherman shepherd puppy" videot😁

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tänään
« Vastaus #185 : Tammikuu 04, 2020, 01:58:59 »
Huomasin juuri, että minulla on kaksi kommenttia pedon lukuun (no, tämän jälkeen enää yksi), joten seuraava kommentti pitää kirjoittaa syvästi harkiten, koska sitä seuraavaa ei ole hetkeen tulossa, sillä olenhan peto! Isoveljenikin sen minulle jo lapsena osoitti ja tunnusti tuomalla minulle luokkaretkeltään tuliaisena t-paidan, jossa luki "Petojen sukua - Susi jo syntyessään!". Kuinka iloinen ja otettu olinkaan, kun hän oli ajatellut minua ja toi minulle tuliaisen!

Iloitteluni tosin loppui kuin seinään, kun veljeni paljasti, mitä muuta "susi" tarkoittaa kuin erästä villieläintä...  ::)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tänään
« Vastaus #186 : Tammikuu 04, 2020, 14:53:58 »
^
Tee uusi topic "pirulliset postaukset" ja sinne kaikki sitten postaa oman 666 viestin. :D



Amator

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tänään
« Vastaus #187 : Tammikuu 05, 2020, 21:23:15 »
Tänään mun yksi vakkari soitti mulle sanoakseen hyvästit, kun huomasi mun ilmoituksessa maininnan paikkakunnan vaihdoksesta. Halusi kiittää kaikesta kokemastamme, kun olin eka huora, kellä hää on koskaan käynyt. Menin hämilleni, enkä saanut suustani mitään fiksua ulos. Mutta kiva muistaminen häneltä kuitenkin.

Turku on nyt paketissa. Kiitos kaikille osallisille. Kohti seuraavaa etappia. :)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tänään
« Vastaus #188 : Tammikuu 05, 2020, 21:27:33 »
Kävin tänään uimahallissa ja mietin, että onko 70-luku tehnyt renessanssin, kun ainakin naisten puolella oli hämmästyttävän paljon nähtävissä puskia. Onko nyt joku uusi trendi, jota en ole huomannut?  ;D

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tänään
« Vastaus #189 : Tammikuu 05, 2020, 21:57:04 »
Kävin tänään uimahallissa ja mietin, että onko 70-luku tehnyt renessanssin, kun ainakin naisten puolella oli hämmästyttävän paljon nähtävissä puskia. Onko nyt joku uusi trendi, jota en ole huomannut?  ;D

Eiks tää karvallisuus ole vähän tehnyt tuloaan tässä viime vuosiana.
Ny säkin joudut kasvattamaan semmoisen burmalaisen viidakon🙂

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tänään
« Vastaus #190 : Tammikuu 05, 2020, 22:22:25 »
No ei khyl... vapaapäivinä se saattaa muistuttaa piikikästä siiliä, mut muuten mä oon kaulasta alaspäin karvainen kuin kananmuna  ;D

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tänään
« Vastaus #191 : Tammikuu 05, 2020, 23:26:09 »
Kävin tänään uimahallissa ja mietin, että onko 70-luku tehnyt renessanssin, kun ainakin naisten puolella oli hämmästyttävän paljon nähtävissä puskia. Onko nyt joku uusi trendi, jota en ole huomannut?

Kiinnostaisi muuten tietää, että miten nämä karvalliset naiset suhtautuvat näihin sheivattuihin pilluihin. Pidetäänkö ihan huorina vai onko ihan yhdentekevää? Supistaanko? ...taitaa kuitenkin olla niin, että ihan kylän kilteimpiin tyttöihin ei nämä sheivatut naiset kuulu... itse rakastan sheivattua pillua... se todellakin sytyttää ja naisen karvat on sitten taas täydellinen turn-off. Itse saan kuitenkin olla täydellinen karva-apina tottakai...  ;D

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tänään
« Vastaus #192 : Tammikuu 05, 2020, 23:33:50 »
Kävin tänään uimahallissa ja mietin, että onko 70-luku tehnyt renessanssin, kun ainakin naisten puolella oli hämmästyttävän paljon nähtävissä puskia. Onko nyt joku uusi trendi, jota en ole huomannut?

Kiinnostaisi muuten tietää, että miten nämä karvalliset naiset suhtautuvat näihin sheivattuihin pilluihin. Pidetäänkö ihan huorina vai onko ihan yhdentekevää? Supistaanko? ...taitaa kuitenkin olla niin, että ihan kylän kilteimpiin tyttöihin ei nämä sheivatut naiset kuulu... itse rakastan sheivattua pillua... se todellakin sytyttää ja naisen karvat on sitten taas täydellinen turn-off. Itse saan kuitenkin olla täydellinen karva-apina tottakai...  ;D

No en kyllä saanut palautetta, enkä edes paheksuvia katseita - oli meitä muitakin posliineja lauteilla paistumassa. Ja luulen, että Kallion uimahallissa on varmaan kaiken kaikkiaan aika liberaali meininki.  ::)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2020, 23:38:30 kirjoittanut Courtesan »

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tänään
« Vastaus #193 : Tammikuu 05, 2020, 23:55:19 »
^^ Omasta naiskokemuksesta voin sanoa että sheivaa ne "kiltit" tytötkin. Eräs siviilisäätöni piti kyllä paikat siistinä vaikka onkin tosi "naapurintyttömäinen", on tosin 12 vuotta nuorempikin  ::) Olisiko sheivaaminen nuoremmilla yleisempää 🤔
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tänään
« Vastaus #194 : Tammikuu 06, 2020, 15:32:09 »
Kovasti oli uusia naamoja salilla tänään sillä ilmeisesti uuden vuoden lupauksia on taas tehty ja on niiden lunastamisen aika. 30 vuoden kokemuksella tiedän, että vähintään 2/3 osaa on heittänyt salihanskat roskikseen helmi-maaliskuun vaihteeseen mennessä ja palannut siihen mistä lähtikin. Sohvaperunaksi.

Ei treenaaminen(lajeista riippumatta) aina niin herkkua ole ja väliin joutuu kokeneempikin käymään jaakobinpainia, että saako itseään liikkeelle. Yleensä saa.

Tsempit vaan kaikille Seksisaitin sporttaajille. Kyllä se siitä. Never give up!!

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tänään
« Vastaus #195 : Tammikuu 06, 2020, 16:56:57 »
Kävin tänään uimahallissa ja mietin, että onko 70-luku tehnyt renessanssin, kun ainakin naisten puolella oli hämmästyttävän paljon nähtävissä puskia. Onko nyt joku uusi trendi, jota en ole huomannut?  ;D

Siellä taisi vain olla ihan tavallista kansaa paikalla.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tänään
« Vastaus #196 : Tammikuu 06, 2020, 17:15:15 »
^^ Omasta naiskokemuksesta voin sanoa että sheivaa ne "kiltit" tytötkin. Eräs siviilisäätöni piti kyllä paikat siistinä vaikka onkin tosi "naapurintyttömäinen", on tosin 12 vuotta nuorempikin  ::) Olisiko sheivaaminen nuoremmilla yleisempää 🤔


 Tullut huomattua että oman ikä luokan naisilla on se pehko :-[

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tänään
« Vastaus #197 : Tammikuu 10, 2020, 17:07:29 »
Enpä tiedä oliko tämän päivän puolella vai ei, mutta näin viime yönä unta eräästä foorumin naisesta, siis seksiunta nimenomaan.  ;D

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tänään
« Vastaus #198 : Tammikuu 10, 2020, 17:12:45 »
Enpä tiedä oliko tämän päivän puolella vai ei, mutta näin viime yönä unta eräästä foorumin naisesta, siis seksiunta nimenomaan.  ;D

Dääm, mä jo elättelin toivetta , että sä olisit nähnyt unta meikästä🙂...

Poissa Jan_Kopecky

  • Full Member
  • Viestejä: 222
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tänään
« Vastaus #199 : Tammikuu 10, 2020, 17:30:10 »
Töissä vielä 30min, sitten kotimatkalla ...-Siwasta leipää ja kotiin patonkeja vääntämään.

Loppuilta menee etukäteen fantasioiden missä ja missä asennossa seuraavat kaksi päivää touhutaan kyläilemään tulevan opiskelijatytön kanssa  ;D
Heghlu'meH QaQ jajvam