Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tänään  (Luettu 49470 kertaa)

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tänään
« Vastaus #300 : Tammikuu 31, 2022, 19:01:52 »
Tänään mä olen niin kiukkuinen, väsynyt, kyllästynyt ja pettynyt ihmisiin, että mulle ei kannata puhua just nyt yhtään mitään. 🤬

Auttaisiko sudelma  :kiss: 🤔

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tänään
« Vastaus #301 : Tammikuu 31, 2022, 19:02:28 »
Tänään mä olen niin kiukkuinen, väsynyt, kyllästynyt ja pettynyt ihmisiin, että mulle ei kannata puhua just nyt yhtään mitään. 🤬

Auttaisiko sudelma  :kiss: 🤔

Auttaa!!
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6835
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tänään
« Vastaus #302 : Tammikuu 31, 2022, 22:27:20 »
Tänään mä olen niin kiukkuinen, väsynyt, kyllästynyt ja pettynyt ihmisiin, että mulle ei kannata puhua just nyt yhtään mitään. 🤬

Tuollaisia päiviä tulee valitettavasti kaikille - parempi huominen on edessäpäin  :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tänään
« Vastaus #303 : Toukokuu 21, 2022, 06:51:15 »
Kalevi tuli eilen illalla kello kuusi.

Me ei ole tavattu kai 20 vuoteen. Kalevi tuli käymään iltakahvilla, tulomatkaa yhteen suuntaan on noin 150 km, Kalevi tulee Ylivieskasta. Kalevi ei ilmoittanut tuloaikeistaan mitenkään ennalta ja sillä ei ollut reissuun mitään muuta syytä kuin käydä luonani kahvilla, hyvä säkä että olin kotona enkä kylillä vislailemassa pimuille. Kalevi täytti viime kesänä 80v ja pian kävi ilmi että hän on edelleen mitä melkoisin naistenmies joten puhuimme illan aikana pääosin naisista.

Kalevi käy joka kesä omalla autollaan ajelemassa ympäri Eurooppaa. Tämä on Kalevin kesäperinne ja tärkeätä siksi, joku reissu saattoi jäädä väliin koronan takia mutta viime kesänä hän kävi taas - Italiassa ja Saksassa - ja käy nyt tulevanakin kesänä. Kalevi ei osaa sanaakaan muuta kieltä kuin suomea mutta Kalevin mukaan sillä pärjää reissussa riittävän hyvin. Vain muutaman kerran Kalevi on tehnyt reissunsa yksin, muulloin matkaseurana on ollut joku nainen eikä kukaan nainen kahta kertaa vaan aina on löytynyt joku uusi. Kysyin että ottaako Kalevi naisen mukaan tulkiksi tai juttuseuraksi ajomatkoille. Kalevi kertoi ettei kummastakaan mainitsemastani syystä vaan siksi että naisten kanssa on kiva panna. En kiistänyt tätä väitettä, kerroin että itsekin olen huomannut saman asian.

Tossa noin klo 21 kysyin että alanko tekemään siskonpetiä josko Kalevi jäisi yöksi mutta hän kieltäytyi. Sanoi että lähtee ajelemaan kotiin, on kuulemma kiva ajella valoisena kesäiltana kun Kalevi oli hommannut Michelin-merkkiset kesärenkaat eikä enää mitään Linglongeja.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tänään
« Vastaus #304 : Toukokuu 21, 2022, 07:47:21 »
^
On kiva, että tuollaisia "Kalevi" tyylisiä kavereita on olemassa. Putkahtavat kahville juuri niin satunnaisesti, kuin mainitsit. Onneksi heitäkin vielä on.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6690
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tänään
« Vastaus #305 : Elokuu 26, 2023, 12:43:13 »
Tänään vietetään Suomen luonnon päivää joten nyt on hyvä syy käydä ulkona!  :inlove:

Suomi on myös maailman ensimmäinen maa joka liputtaa luonnolleen.

https://suomenluonnonpaiva.fi/2023/08/16/liput-salkoon-suomen-luonnon-kunniaksi/
Pörrö on aina plussaa

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2939
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tänään
« Vastaus #306 : Elokuu 26, 2023, 13:16:29 »
Ei muuta sanottavaa
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6835
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tänään
« Vastaus #307 : Elokuu 26, 2023, 13:55:48 »
Ei muuta sanottavaa

Näyttää hyvältä - Kippis  :drinking: ja tästä tuli mieleen, et täytyy laittaa juomia kylmään
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2939
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tänään
« Vastaus #308 : Elokuu 26, 2023, 22:02:31 »
Ei muuta sanottavaa

Näyttää hyvältä - Kippis  :drinking: ja tästä tuli mieleen, et täytyy laittaa juomia kylmään

Hölkynkölkyn sinnekin...yritys on kova että selviää hengissä👍🏼
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2939
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tänään
« Vastaus #309 : Elokuu 28, 2023, 12:19:37 »
Hikoilen töissä...jännä että päässä soi vain Leevien Unelmia ja toimistohommia nonstoppina
Hattu päästä ja kukka rintaan...